مدیر و موسس کلینیک دندانپزشکی کارن:

لبخند زیبا حق شماست /سلامتی خود را فدای هزینه پایین نکنید

کلینیک کارن با یک تیم حرفه ای و مجرب به کمک بروزترین تجهیزات دندانپزشکی از جمله کلینیک های برتر و نمونه در حوزه دندانپزشکی است.

لبخند زیبا حق شماست /سلامتی خود را فدای هزینه پایین نکنید

به گزارش خبر فوری، دکتر فرهاد کاظملو ،جراح دندانپزشک در گفت و گو با تیم خبری گفت : دکتر فرهاد کاظملو هستم فارغ ‌التحصیل سال ۱۳۷۸ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بابایی قزوین با ۲۵ سال سابقه ارائه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه های درمانی در حوزه دندانپزشکی هستم و در حال حاضر مدیر و موسس کلینیک دندانپزشکی کارن می باشم. 

وی ادامه داد: در ارائه یک درمان خوب و موفق فقط دندانپزشک به تنهایی کافی نمی باشد، باید همراه دندانپزشک یک لابراتوار مجهز و حرفه ای و مسئله سوم مواد دندانی و تجهیزات دندانپزشکی مدرن باشد تا یک درمان موفق و علمی و درست ارائه داد. 

دکتر کاظملو تصریح کرد: کلینیک کارن با مجوز وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ تاسیس شده که دارای امکانات به روز دنیا از جمله میکروسکوپ دندانپزشکی،  اسکنر داخل دهانی، لیزر دندانپزشکی، پرینتر سه بعدی و کد کم دندانپزشکی (وسیله ساخت لمینیت و روکش دیجیتال) ، بی حسی دیجیتال و... است که به همراه تیم با تجربه و حرفه ای آماده ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی به هموطنان می باشد. 

photo_2024-10-01_11-12-38

دکتر کاظملو در مورد کاربرد میکروسکوپ دندانپزشکی اینگونه گفت که به کمک این وسیله عصب کشی و درمان ریشه با دقت و کیفیت بسیار خوبی انجام می شود. به کمک میکروسکوپ کانال های فرعی که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود به راحتی درمان شده و در این حالت دیگر دندان بعد از درمان ریشه دچار آبسه یا عفونت نمی شود. در صورتیکه بدون میکروسکوپ کانال های فرعی باقی مانده احتمال عفونت و آبسه بعد از درمان وجود دارد. 

وی به توضیح بیشتر کارن پرداخت و گفت همه خدمات دندانپزشکی در کلینیک کارن ارائه می شود ، اما تمرکز ما بیشتر روی ایمپلنت ، لمینیت و کامپوزیت به کمک اسکن سه بعدی و سرجیکال گوید و طراحی لبخند دیجیتال می باشد. 

وی در پاسخ به سوال چالشی خبرنگار مبتنی بر قیمت های ارزان و گران برخی مناطق و کلینیک های مختلف اینگونه پاسخ داد: قیمت خدمات دندانپزشکی بر اساس تیم پزشکی که خدمات ارائه می دهد، تجهیزات و امکانات و محلی که خدمت ارائه می شود و مواد و متریالی که استفاده می شود تعیین می گردد‌. مثلا در مورد ایمپلنت خیلی ها وقتی به کلینیک مراجعه می کنند می گویند مثلا در فلان کلینیک ایمپلنت کره ای را نصف قیمت شما انجام می دهند. در جواب می گوییم خود ایمپلنت کره ای انواع مختلف و قیمت های متفاوت دارد و فقط صرف کره ای بودن یک مارک ایمپلنت قیمت آن را تعیین نمی کند. ما وقتی تیم خوب و با تجربه و برند ایمپلنت درجه یک با امکانات پیشرفته استفاده می کنیم به طور یقین قیمت هم ارزان نیست. 

مدیریت کلینیک کارن تاکید کرد: توصیه اصلی من به بیماران این است که قدر دندان های خود را بدانند و در حفظ آن کوشا باشند ، هرچقدر هم علم پیشرفت کرده باشد باز دندان طبیعی نمی شود و توصیه دیگر اینکه با تحقیق درمان دندان خود را انجام دهند و فقط به قیمت نگاه نکنند و حتما قبل درمان مشاوره با پزشک برایشان مهم باشد و در مجموع برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید. 

این دندانپزشک متبحر در پایان خاطر نشان کرد: وجه تمایز کلینیک کارن به برخی از مطب ها این است که ما در تیم فلوشیپ ایمپلنت داریم و از به روز ترین تجهیزات استفاده می کنیم، پیگیری شرح حال بیمار پس از درمان را آوریم، کلیه درمانهای دندانپزشکی  با اقساط ۲۴ ماهه بدون سود انجام می دهیم و ضمانت نامه درمانی ۱۰ الی ۱۵ ساله به بیماران خود ارائه می دهیم

ادرس اینستاگرام: karen__clinic 

ادرس سایت: 

www.karendentalcenter.com

ادرس: سعادت اباد، بلوار دریا، جنب خیابان رامشه، پلاک48،طبقه یک، واحد یک، دندانپزشکی کارن

شماره تماس: 88373079

0910554090

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خوب بود اگر یک لیست حدود قیمت هم میگذاشتید
    بالاخره باید به جیبمون هم نگاه کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد