برای خرید کمک فنر لیفان X60 به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

خودرو لیفان X60 یک شاسی بلند شهری زیبا و جمع و جور است که برای اولین بار نسخه کانسپت این خودرو در سال 2010 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای چین به نمایش عمومی درآمد و عملا از سال 2011 وارد بازار چین گردید.

برای خرید کمک فنر لیفان X60 به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

در بازار ایران خودروهای چینی چندان حضور نداشتند و برای ایرانیان هنوز استفاده از این خودروها شکل نگرفته بود. اما پس از عرضه خودروی ایکس 33 ام وی ام که توسط شرکت مدیران خودرو صورت گرفت، این خودرو با استقبال مواجه شد و به فروش بالایی رسید. شرکت کرمان موتور با مشاهده این میزان استقبال از خودروهای کراس اوور شهری چینی، خودروی لیفان X60 را در سال 1391 وارد خط تولید خود کرد و با مونتاژ آن، این خودرو را روانه بازار کرد. پس از استقبال از نسخه دنده ای این خودرو، کرمان موتور در 4 سال بعد نسخه اتوماتیک لیفان X60 را نیز روانه بازار کرد. خودروی لیفان X60 از نظر ظاهری اسپرت و جذاب است و توانست نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند. خودروی لیفان X60 یک کراس اوور شهری اقتصادی به شمار می رود که تبا جلب نظر طبقه متوسط جامعه ایرانی و با طراحی ظاهری اسپرت و جذاب، کابین جادار و توان فنی متناسب توانست رضایت مشتریان ایرانی را به دست آورد.

کمک فنر لیفان X60

کمک فنر لیفان X60 را می توان جزو سیستم تعلیق خودروی لیفان X60 برشمرد که نقش ویژه ای در هندلینگ، کنترل ارتعاشات خودرو در حین حرکت و فرمان پذیری خودرو ایفا می کند. کمک فنر لیفان X60 در مسیرهای ناهموار و پستی و بلندی هایی که در مسیر حرکت این خودرو وجود دارد، وظیفه کنترل ارتعاشات و تکانه های خودرو در حین گذر از این ناهمواری ها را بر عهده دارد تا این تکانه ها، لرزش ها و ارتعاشات ناگهانی به کابین خودرو وارد نشود. اگر کمک فنر دچار خرابی و مشکل شده باشد در حین حرکت خودرو و خصوصا حین گذر از ناهموار ها و دست اندازهایی که در مسیر وجود دارد، شاهد لرزش ها و ارتعاشات شدید در داخل کابین خودرو خواهیم بود و علاوه بر آزردگی سرنشینان خودرو، به سایر قطعات خودرو نیز آسیب وارد آمده و حتی در سرعت های بالا، کنترل هندلینگ و تعادل خودرو با خطر جدی مواجه می شود. عدم پایداری خودرو در جاده، کاهش کیفیت سواری خودرو و سلب آسایش سرنشینان، کنترل مشکل و سخت خودرو و کاهش ایمنی خودرو از اثرات خرابی کمک فنر لیفان X60 است که باید در صورت بروز هر گونه مشکل در اولین فرصت به مراکز تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش مراجعه کرد.

برای خرید کمک فنر لیفان X60 به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ - تصویر 2

کمک فنر لیفان X60 را از کدام فروشگاه خریداری کنیم؟

فروشگاه یدک هاب در حدود یک دهه در زمینه واردات قطعات یدکی انواع خودروهای خارجی خصوصا خودروهای کره ای و چینی فعالیت می کند و از سال 1400 فروشگاه اینترنتی یدک هاب را نیز راه اندازی کرده است. برای خرید کمک فنر لیفان X60 یا هر گونه لوازم یدکی دیگر از جمله توپی سر کمک آوانته می توانید به فروشگاه یدک هاب مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید. قیمت کمک فنر لیفان X60 و سایر قطعات یدکی خودرو در یدک هاب کاملا رقابتی است. با خیالی آسوده قطعات یدکی مورد نیاز خود را از یدک هاب تامین کنید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد