تصاویری از داخل ضریح حضرت عباس (ع)
ضریح حرم حضرت عباس (ع) از طلا و نقره ساخته شده که بر روی صندوق خاتم قرار گرفته و در داخل این ضریح نقوش اسلیمی خاصی نقش بسته است. این ضریح در داخل روضهای قرار دارد که چهار رواق از چهار سمت آن را احاطه کرده است.
ضریح حرم حضرت عباس (ع) از طلا و نقره ساخته شده که بر روی صندوق خاتم قرار گرفته و در داخل این ضریح نقوش اسلیمی خاصی نقش بسته است. این ضریح در داخل روضهای قرار دارد که چهار رواق از چهار سمت آن را احاطه کرده است.
حساب سخت قیامت را در دین آموزی فراموش نکنیم --- دین شناسان هر مذهبی اگر در دین آموزی به متدینان مذهب خود شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و هشدارهای قرآن کریم را در دین آموزی نادیده بگیرند و این شناختها و هشدارها را در ارزیابی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم که در زمینه ی آموزش دین نقل می کنند حاکم و ناظر نسازند زمینه ی بد آموزی دین و گمراه کردن دین داران و نفوذ شیطان پلید به دین داری مردم را فراخ باز می گذارند و گناه همه ی دین داران را که با این گونه بد آموزی گمراه می شوند در محضر خداوند در قیامت به دوش خواهند داشت. قرآن کریم در شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی و در هشدارها و باید و نبایدهای خود که به بشریت عرضه می کند چهار چوبها و حد و مرزهای روشنگر شفاف و آشکار و سرشت نشینی را هماهنگ با اصول استدلال عقلی برای دین داران در زمینه های خدا شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی تعیین کرده است که نادیده گرفتن این حد و مرزها بنا بحکم قرآن به ارتکاب گناه کبیره ی نابخشودنی خروج هلاکت بار از دین و مذهب و از دست دادن اثر مفید یک عمر دین داری منجر می گردد . ما مسلمانان اگر آموزش دین و مذهب را با روش آموزشی علمی و بهره گیری از شناختهای شفاف فرهنگ دین داری قرآنی و از اصول استدلال عقلی سازمان دهی و ضابطه مند نکنیم دین و مذهب را در دست جاهلان سود جوی مدعی دین شناسی به بازیچه تبدیل کرده و زمینه گمراهی و انحراف و کج روی توده های دین دار را فراهم ساخته ایم. با تاکید بر اکمال دین و اتمام نعمت اسلام بر مسلمانان در قران کریم و تاکید بر وحی بودن این دین و بر تبعیت عالمانه پیامبر اکرم (ص) و سایر بندگان مقرب از این وحی الهی محال است قرآن کریم روش دین داری درست را در آیات هدایت گر آشکار و تحریف ناپذیر خود بعنوان حجت غیر قابل نقض بر بشریت بیان نکرده و دین داران را در معرض گمراهی جاهلان منفعت طلب مدعی دین شناسی و جاعلان سود جوی حدیث و روایت بی سلاح و بی پناه رها کرده باشد. تردیدی نیست که نسبت دادن منقولات غیر قرآنی ناهمگن و ناهماهنگ با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی که با اصول استدلال عقلی تعارض دارند ؛ نسبت دروغ و مخدوش به جعل و تزویر است و محال است چنین گفته هایی از آن معصوم باشند حتی اگر در کتابهایی به اصلاح معتبر و بر زبان راویانی بظاهر موثق نقل گردیده باشند.