تکمیل می‌شود؛

تعداد شهدای حادثه شناور كنارك 19 تن و مجروحان 15 نفر / شناور کنارک غرق نشده است / اسامی و عکس شهدا + اولین فیلم حریق

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعداد شهدای این حادثه 19 تن بوده و تعداد مجروحان نیز 15نفر است که در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

تعداد شهدای حادثه شناور كنارك 19 تن و مجروحان 15 نفر / شناور کنارک غرق نشده است / اسامی و عکس شهدا + اولین فیلم حریق

اسامی شهدای عالی مقام نیروی دریایی ارتش در حادثه اصابت موشک نور واحد خودی به ناوجه کنارک به شرح زیر است:

۱- شهید ناوبان دوم الکترونیک جعفر کوهی
۲- شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل‌پور خسرو
۳- شهید ناوبان دوم مکانیک مصطفی پویانفر
۴- شهید ناوبان سوم برق مهدی رازی
۵- شهید استوار عرشه حسین سپهری اهرمی
۶- شهید ناو استوار عرشه عادل قاسم زاده
۷- شهید ناو استوار دوم برق سید منصور موسوی نژاد
۸- شهید ناو استوار دوم مکانیک سعید یار احمدی
۹- شهید ناو استوار دوم عرشه های سید حامد جعفری
۱۰- شهید مهناوی یکم برق مهدی هاشمی خواه
۱۱- شهید مهناوی یکم مکانیک آرش پاکدل
۱۲- شهید کارمند آشپزخانه محمد ابراهیم کاظمی
۱۳- شهید سرباز وظیفه فخرالدین فلک نازی
۱۴- شهید ناو استوار یکم تفنگدار سید مرتضی خادمی حسینی
۱۵- شهید مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی
۱۶- شهید مهناوی یکم تفنگدار محمد افشون فر
۱۷- غواص محمد اردنی
۱۸- شهید جوشکار آرمان سرحدی
۱۹- شهید استوار برق محمد صیادی

پیام فرمانده کل ارتش درپی بروز سانحه برای ناوچه کنارک و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی

فرمانده کل ارتش در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرآنلاین، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

پوشیدن خلعت شهادت آرزوی رزمندگان مومنی است که صادقانه و جان برکف، زندگی خود را وقف دفاع از آرمان ها و حدود و ثغور کشور نموده اند.

وصول به این مطلوب اگرچه برای شهیدان شیرین و گواراست، برای بازماندگان تلخ و جانکاه است و فراغ آنها جز به لطف خداوند رحمان و رحیم جبران نمی شود.

شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و همه همرزمان عزیزم تبریک و تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیزان که اینک در جوار رحمت پروردگار آرام گرفته اند، علو درجات و برای خانواده معظم آنها صبر و اجر مسئلت می نمایم.»

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد .

روابط عمومي نیروی دریایی با اعلام این خبر عنوان کرده است عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهاي نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک كنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دريادلان نيروي دريايي به فيض شهادت نائل آمدند.

پس از این حادثه تیم های امداد و نجات دریایی در فاصله کوتاه در محل حضور یافته و مجروحان و شهدا را از شناور تخلیه و به مراکز درمانی منتقل کردند.

گفتنی است نیرو های مستقر در شناور مذکور رشادت مثال زدنی در نجات جان همرزمان خود به خرج دادند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعداد شهدای این حادثه 19تن بوده و تعداد مجروحان نیز 15نفر است که در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش شناور حادثه‌دیده کنارك طي عملياتي برای بررسی های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.

روابط عمومی نیروی دریایی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این شناور بر آمادگی دفاعی و روحیه شهادت طلبی کارکنان غيور دريايي ارتش تأكيد و عنوان کرده است، انتظار می ‌رود تا بررسی دقیق تیم های کارشناسی حاضر در محل حادثه از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.

دکتر مهران امینی‌فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته پس از اطلاع از حادثه و مجروح شدن تعدادی از خدمه و پرسنل ناوچه کنارک تعداد ۱۰ آمبولانس به اسکله هفت تیر اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در مجموع ۱۶ نفر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند که یک نفر فوتی، سه نفر سرپایی درمان، ۲ نفر در مراقبت‌های ویژه و یک نفر جراحی و ۱۲ نفر تاکنون بستری هستند.

به گزارش شبکه خبر سیما، روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، اعلام کرد: «بعدازظهر روز گذشته(یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت) در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک "کنارک" دچار حادثه شد ( اینجا بخوانید ) که تاکنون شهادت یک نفر محرز و تعدادی نیز مجروح شده‌اند. ابعاد حادثه در دست بررسی دقیق کارشناسان فنی است.»

گفتنی است، کنارک ناوچه موشک‌انداز کلاس هندیجان با کد ۱۴۰۳ است که از سال ۱۹۸۸ در خدمت می‌باشد.

این ناوچه در آخرین به‌روز رسانی خود در مهر ۱۳۹۷ مجددا به نیروی دریایی ارتش پیوست. ناوچه‌های کلاس هندیجان به دو لانچر دوتایی موشک نور تجهیز شده‌اند. از قابلیت و توانایی کلاس هندیجان می‌توان به مین‌ریزی و حمل آب با ظرفیت ۴۰ تن و پذیرش بار تا سقف ۴۰ تن بر روی عرشه اشاره کرد.

شناورهای کلاس "هندیجان" دارای ۴۷ متر طول و ۸.۵ متر عرض و آبخور ۲.۹ متری هستند. این شناورها ساخت هلند و کارخانه کشتی‌سازی damen هستند.

شناور کنارک غرق نشده است

یک مقام مطلع نظامی: برخی اخبار منتشر شده در خصوص انهدام کامل شناور کنارک و غرق شدن ان صحت نداشته و شناور اسیب دیده بوسیله یدک کش به ساحل منتقل شده است
پیگیریهای خبرنگار نور نیوز حاکیست تا ساعتی دیگر اطلاعیه بعدی به منظور ارایه جزئیات دقیق تر از حادثه به وقوع پیوسته برای شناور کنارک نداجا،منتشر می شود

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس اعلام کرد: بعدازظهر روز گذشته در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که تاکنون شهادت یک نفر محرز و تعدادی نیز مجروح شده‌اند. ابعاد حادثه در دست بررسی دقیق کارشناسان فنی است.

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 63
  • ایرانی
    0

    به نظر من مهم نیست مهم اینه یکنفر توی امریکا دونفر رو کشت توی دانشگاه بود این اتفاق ،حمله انتحاری فلسطینی ها به اسراییلی ها اینا مهم هستن نه بچه های ای وطن

    نظرات شما -
    • بی بی
      0

      اگه راه داشت بایک نطق غرا آن را به دشمن ربط میدادن

  • داریوش ببرافکن
    0

    چشم نخوریدخدای ناکرده.هواپیمای خودمان را میزنیدوحالا شناورخودمان.ماشاالله.حتما،این هم آمریکا توطعه کرده.

  • کاربر ناشناس
    0

    تسلییت سلطان غم مادران خدایاچرااین همه مصیبت دراین دوسال یازهرامددی

  • پدرام
    0

    احتمالا جنگ الکترونیک بوده

  • غواص شهید
    0

    اون غواص چرا شهید نشده!؟

  • شهادت
    0

    چه خوب خودتون خودتونو زدین بعدم میگین تبریگ میگیم ساقیتون هرکی هست دمش گرم!

  • منصف
    0

    خدابخانوادهای محترمشون صبربدهدوملت ایران درکنارشان هستندوفرزندان قهرمان آنهافرزندان عزیزملت ایران هستندوبایدمحضرشریف فرماندهی کل قوا که صاحب عزاهستندهم عرض تسلیت بگیم اینگونه حوادث ازمراکزنظامی غیرقابل حذف هست ودرتمام جهان ومدرنترین ارتشها درموقع مانوروحتی مواقع عادی بروزحوادث پیشآمدمیکندواگرنگاهی به اینگونه خبرهاظرف چندساله بکنیم متوجه خواهیم شدکه بهرحال درمانورهادرصدی امکان خطای انسانی وجود دارد وظرف سالهای گذشته ارتش ایران کمترین میزان حوادث روطبق آماردارد وبایدبه افرادوطنفروش وبدذاتی که ازاردوگاههای رجوی وبنام ملت بدروغ پست میگذارندگفت ارتش قدرتمندکشورمان بقدری داغ به دل دشمنان گذاشته وازابتدای انقلاب دشمنان راتارومارکرده وجدوآبادشان راسوزانده که این اعمال کثیف آنهادردی ازجگرهای آتش کشیده شان نخواهدکرد بتمام پرسنل قهرمان و مومن و وطنپرست ارتش عزیزمان عرض تسلیت داریم وباتمام وجودمان پشتیبان فرزندان ارتشی وسپاهی خودمان هستیم درود برشهیدان بزرگوار دریایی درود وسلام بر ارتش و سپاه قدرتمند ایران که نامشان لرزه براندام دشمنان می اندازد

    نظرات شما -
    • Zsh
      0

      خداان شاءالله همه ی شهدارو همنشین اربابشون اباعبدالله بکنه...درودخدابرشیردلان ارتشی وسپاهی که تمام امنیت خودرامدیون زحمات وتلاش شبانه روزی این عزیزان هستیم...کاش به جای اینکه نمک بپاشیم به زخم فرماندهان این شهدای عزیز بتونیم مرهمی باشیم بردل داغ دیدشون...خداان شاءالله بهتون صبرعنایت کنه وبرتوفیقاتتون بیفزاید

  • ح. ص
    0

    متن را درست تایپ کنید، خودتان بخونید،ببینید چی نوشتید

  • علیرضا
    0

    احتمالا جنگ الکترونیک بوده ، جنگ فقط و فقط پرتاپ موشک نیست ،هدایت کنترل هم هست

    نظرات شما -
    • فریبرز مددجو
      0

      آره حق با شماست هواپیمای اوکراینی هم جنگ الکترونیک بوده ، پس اگه سیستم دفاعی اونقدر ضعیف باشه که یک سیستم خارج از ایران ما رو هک کنه ، این سیستم دفاعی نیست و خودکشیه

    • پدرام
      0

      متاسفانه صنایع نظامی ما بدلیل آنکه فقط مصرف کننده تکنولوژی خارجی است همواره در معرض هجوم هکرها هست و خواهد بود

  • رسول
    0

    باید فکری کرد یه روز اشتباهی هواپیما خودی رو میزنن یه روز ناوچه خودی غیرقابل باوره!!!!

  • سروش
    0

    هیچ اتفاقی نمی تونه باعث در دم کشته شدن 19 نفر بشه جز حمله ی موشکی

  • کمال
    0

    آخه نفهمیدیم داستان از چه قرار است. دو تا ناو در تاریکی شب بهم برخورد کردند؟ رادار هر دو خاموش بوده؟ بهم شلیک کردند؟ هیچ معلوم نیست. فقط دو تا ناو ایرانی بهم برخورد کردند و نیروهای دریا دل بلافاصله مجروحین و شهدا را از منطقه حادثه خارج کردند. پایان پیام. بقیه اخبار در روزهای آینده بعد از ویرایش و گزارش تکمیلی به عرض ملت قهرمان پرور ایران خواهد رسید.

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا به خانواده این عزیزان صبر بده جگر گوشه هاشونو از دست دادند به امید روزی که در دنیا موشکی تولید نشه شلیک نشه خدایا صلح و آرامش مردم بی دفاع رو از تو خواستارم

  • محسن
    0

    واقعا چه خبره

  • علی
    0

    یعنی از حکومتی ها هر کس افتاد مرد شهید است؟شهید به کسی گفته می شود که در دفاع از وطن خود به دست دشمن کشته شده باشد.هواپیمای مسافربری خودی را ساقط می کنند بعد می گویند شهید شدند.

    نظرات شما -
    • تنها
      0

      اونا حکومتی نبودن..ارتشی مظلوم بودن

    • سامان
      0

      به کوری چشم منافقین، ارتش قهرمان ایران بازوی قدرتمند این نظام و انقلابه.

  • ایرانی
    0

    مگه نمیگید کسی که در جنگ با دشمن و دفاع از میهن کشته بشه شهیده، الان این بندگان خدا رو کی زده کشته ؟ دشمن ؟

  • هادی
    0

    نمیشه هرباریک خطا اتفاق بیوفته وبرای سرپوش گذاشتن روش ازش بگذرین اگه اونیکه هواپیمارو زد الان تنبیه میشد شاهداین مساءل نبودیم.

  • ناشناس
    0

    این چه طرز توضیح دادن کسی متوجه شد !!!؟؟؟

  • بی نام
    0

    سلام واقعا باعث تاسف است با این امکانات انتظار داریم قدرت اول منطقه باشیم تسلیت چه در دی ازخانواده آنها کم میکنه اتفاق بعدی چیه خطای انسانی لیاقت شهادت مسخره است بزرگی حرف خوبی میزد بجای شعار شعور پیدا کنیم بهترین استعداد ها را نابود کردید دست مریزدا

  • .
    0

    چرا میگید حادثه.مثل اینکه به کوه برخورد کرده.چرا میترسید بگید اشتباهی به ان شلیک شده است.روح مطهرشان با پیامبران و بندگان صالح خدا در بهشت وعده داده شده محشور و همنشین باد.

  • کاربر ناشناس
    0

    پس گفتند دیگه اشتباه نمی‌کنیم دوباره مانند هواپیما اشتباهی زدند چند تا از کشور خودمون را گشتند ای خدا به فریاد پدر و مادر داغدارشون برس چرا اینقدر اشتباه کاری میشه من که اعصابم داغون شد از این خبرهای ناراحت کننده .

  • فدای رهبر
    0

    نمی خواد تو هر کار ی قضاوت بی جا بکنید هر شغلی خطر ات خو دش داره ماهم از خانواده نظامی هستیم همه عزیزانی که این شغل را انتخاب می کنن از خطرات آن هم اطلاع دارن خدا انشا الله به خانواده آن عزیز ان صبر بده

  • محمد
    0

    واقعان تاسف داره بجای جمهوری اسلامی باید خطای دیدانسانی اسم گذاشت کی جواب این بیست نفرمیده خانواده زن بچه چه گناهی کرد بعدهم میخوان باقدرت اول جهان خودشون مقایسه کنند شرم شرم

  • ناشناس
    0

    عجبا اینا هموطن نبودن نخبه نبودن نیستن نیم لیتریا کجان سیاه بپوشن وصفحشون رو سیاه کنن پس معلوم شد اینا باسپاه عناددارن؟!؟! مسخرها

  • محمد
    0

    با‌عرض‌تسلیت‌وتبریک‌به‌خانواده‌شهدا‌وملت‌ایران‌هیچ‌موقع‌قضاوت‌بی‌موقع‌نکنید‌که‌بگید‌بابا‌این‌شغل‌که‌خطری‌ندارد

  • ناشناس
    0

    من از بسیجی های زمان جنگ هستم و اعلام میکنم قدرت نظامی ایران امروز پوشالی و توخالی است اینها در مانور اشتباه میکنند در جنگ واقعی با وجود فریب چه خواهند کرد .

    نظرات شما -
    • فدای رهبر
      0

      ببخشید شما بسیجی نبودید اگر بودید این حرف مفت را نمیزدیدایران همیشه قوی بوده خواهد بود کورش کسی که نمی تونه ببینه

    • تو
      0

      بابا بسیجی اعلامت منو کشته راوی کی بودی تو.فعلا که جرئت حمله ندارن وقتی حمله کردن خبرت میکنیم بیا نظر بده.

  • احمد
    0

    چرا میگین شهید اینا کشته شدن یعنی اگه همدیگرم بکوشیم هممون شهید حساب میشیم خیلی خنده داره بزنن همو بکشن خوب همشون باهم برن بهشت دشمن میخوان چکار

    نظرات شما -
    • رضا خوزستان
      0

      اخوی شما به جای سوال از چرایی این حادثه مشکل شما اینه که اینها شهید باشند یا نباشند؟ اولا هر کس در را انجام وظیفه الی الخصوص اینکه نیرو های مسلح باشند طبق قانون و حتی به لحاظ اخلاقی و وجدانی شهید محسوب می‌شوند.

    • ممد
      0

      سوال خوبیه ولی تحلیلت خوب نبود.وقتی کسی که تو راه مملکتش جونشو بده شهید محسوب میشه حالا چه دشمن بزنه یا طبق یه اشتباهی جونشو از دست بده در کل در این راه بوده راهه کشورش.

    • سینا
      0

      ممد جون خودتو گول نزن،اگر با حرف شما باشد تمام نظامیان دنیا کشته می شوند شهید محسوب می شوندچون در را کشورشان از بین رفتن،شهید یعنی کشته شده در راه خدا،و درجه معنوی و خدایی است نه درجه مادی

  • ...
    0

    جالبه یه دونه سرتیپ و امیر بینشون نیست اها احتمالا داشتند استراحت میکردند....

  • رضا خوزستان
    0

    ضمن تسلیت به بازماندگان این فاجعه باید عرض کنم آیا در کشوری در دنیا تا کنون دیده شده در عرض 6 ما یک هواپیما و یک ناوچه را به اشتباه و با موشک ساقط کرد؟این همه اقتدار و نقطه زنی و چه و چه و خلق این حوادث چه معنایی دارد؟

  • اسی م
    0

    خدا صبر بده دیگه مردم تحمل ندارند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      یک بارهواپیما یکبارکشتی خودی تاکی بایدشاهداشتباه باشیم روحشان شاد

  • کاربر ناشناس
    0

    اینقدر همه را جنگ طلب و دشمن فرض کردن .....

  • کاربر ناشناس
    0

    همه را دشمن دیدن ،!!! باعث عدم تمرکز و آرامش میشود.

  • ندا
    0

    ما نمیخوایم شهید بشیم اگه خواستین جایی و بزنین از قبل اطلاع بدین مرسی

  • ایرانی
    0

    بعضی ها زود جوگیر نشونداب در آسیاب دشمن نریزند رانندگی تصادف دارد سیم بانی از دکل افتادن دارد ویکی که نظامی گری را انتخاب می کند می داند نظامی جنگ دارد مانور دارد با جان و دل می پذیرد روحشان شاد افتخار ایران هستند

    نظرات شما -
    • دلسوزان
      0

      حرف الکی نزن،چطور وقتی فلان کس نظامی را در سوریه و عراق میکشند اینطور تحلیل نمی کنید و قصد انتقام خونش را میکنید

  • کاربر ناشناس
    0

    من دیگه با هواپیما میترسم مسافرت برم یوقت اشتباهی یه موشک خودی بیخودی میزنند به هواپیما و همه مسافرا شهید میشند من خیلی از هواپیما میترسم .

  • ساقی وان
    0

    خدایی اینکه یکی ب اشتباه یار خودی روبزنه بعد اونا شهید اعلام بشن دیگه نوبره ....هرکیو دلشون میخواد شهید اعلام میکنم..فوت شدگان هواپیما چرا شهید اعلام شدن؟اونا ک مردم عادی بود؟.بااینکه این بنده خدا ها شهید اعلام بشن مشکلی ندارم...بااین مشکل دارم ک براسرپوش گذاشتن و بستن دهن ملت اونا رو شهید اعلام میکنن.خدایی چرا دین و تحریف میکنند این خشک مذهباااااا

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      شهید یعنی کشته شده در راه خدا ،شهید یک درجه معنوی والهی است ،یک درجه نظامی یا مادی نیست که به هرکسی خوشم بیاید اعطا کنیم

  • سامان
    0

    عزیزانی که بیرون گود نشستید و منتظرید به هر بهانه ای به مدافعان وطن متلک بگین و عقده گشایی کنین. از اونجا که کعبه آمال اکثر شما آمریکاست ، بد نیست بدونید که در ارتش آمریکا نیروهای نظامی کشته شده در مانورهای آموزشی بیشتر از موارد فوتی در شرایط جنگی بوده.از سال 2006 تا 2018، 31 درصد مرگ و میر نظامیان نتیجه ی یک حادثه ی غیر جنگی در مانورهای آموزشی بوده و از سال 2006 تا کنون 16652 نیروی نظامی آمریکایی حین کار جان باخته اند.

    نظرات شما -
    • رضا خوزستان
      0

      چرا تا انتقاد می‌کنند میگید غرب بحران و نقصان و مشکل داره.اونجا هم هواپیمای مسافربری را اشتباه می‌زنند؟ ارتش آمریکا صدهها برابر ما امکانات و تجهیزات و... دارد و اگر هم حادثه ایی رخ دهد نوع آن با این فرق دارد. موشکی که ناو خودی را که در فاصله 20 کیلومتری هدف بوده می‌زند حادثه که چه عرض کنم فاجعه هم بدتره. 40 ساله مدام میگید غرب مشکل داره بحران داره ولی همین آوارگان مسلمان منطقه همه میرن غرب حتی یکیشون هم تمایل نداره بیاد ایران حتی افغانی‌ها هم دیگه مثل قبل تمایلی به حضور در ایران ندارند. دیگه بس کنید حتما موشک وطنی از نوع تکنولوژی پراید بوده که این قدر خطا داره.

  • بینام
    0

    جان انسان‌ها برای سران حکومت ارزشی ندارد حالا چه سرنشین هواپیمای مسافر بری باشد یا نظامی رده پایین ارتشی یا سپاهی حاکمان برای حفظ قدرت از همه چیز می‌گذرند حتی جان‌ها انسان های بی گناه برای سکوت مردم با شهید نامیدن وشستشوی مغزی وحرفای قشنگ چنان که معیشت مردم رو به گروگان گرفتن اگه چند تا شون از صدر تا ذیل دست از حکومت بردارند مردم به آرامش خواهند رسید البته که دست برنمی دارند مگر بازور

  • Babak
    0

    دلیل اصلی این حادثه این بوده که یه شرکت صنعتی قصد آزمایش یک موشک سطح به سطح جدید رو داشته. بخاطر همین با هماهنگی فرماندهان، موشک رو کارشناس های شرکت میارن روی جماران نصب میکنن. روز حادثه هم با توجه با ملاحظات علمی و فنی، نمایندگان شرکت موشک رو لانچ میکنن. سیستم دیتکت موشک مشکل داشته و ناوچه کنارک رو علی رغم فاصله 20 کیلومتری!!! با هدف اشتباه میگیره و منجر به بروز این حادثه تلخ میشه... تسلیت به خانواده همه شهدا✋

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      وقتی سیستمی برای اولین بار چک میشه باید کلاهک سنگین جنگی نداشته باشه از همه مهمتر حریم شلیک باید حفظ بشه ،اینجوری کشکی که جون افراد بادمجون نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    هنوز کفن هواپیمایی‌ها خشک نشده بود که دوباره اشتباهی چندین جوان خدمتگزار به کشور جونشون رو از دست دادند .

  • وحید
    0

    سلام دوستان تسلیت میگم به خانواده های این عزیزان که به شهادت رسیدند مسئولین نظام فقط میتونن بگن که شهادت گوارای وجودتان مگه این شد حرف این چه مدل سیستم دفاعی داریم یکی از این بسیجی های کله خراب میگه جنگ الکترونیک بوده سیستم دفاعی رو درست کنن که تو چنگ جنگ الکترونیک نیفتین با این نوع مدیریت میخوان قدرت اول منطقه باشد این لاشخورا فقط نشستن که خون مردم را بخورد به امید روزی که ظلم به پایان می رسد میگن موشک نقطه زن داریم ولی همش پوشالی اگه نقطه زنی بود موشک هایی بود که حتماً از کشورهای دیگه آورده بودند و تموم شده ولی چیزهایی که الان هست ساخت دست خودشونه و دارای خطا زیاد نه نقطه زن

  • محمدرضا حاجیلو
    0

    همه جای دنیا ازین اشتباه ها پیش میاد، ولی بعدش ازش درس می‌گیرند، تا تکرار نشه، ای کاش مسئولان ما هم علت اصلی را برسی کنند.

  • علی
    0

    نمی‌دونم چرا تا مشکلی پیش میاد این مفنگیهای لیبرتی اینقدر فعال میشن

  • اشنا
    0

    آقای رضا خوزستان چون آمریکا ست حوادث شأن هم با بقیه فرق میکند مثل کرونا ماهواره زده های وطن فروش

    نظرات شما -
    • رضا خوزستان
      0

      چرا عصبانی شدی. این که اشتباهات خود را با اشتباه دیگران توجیه کنیم نتیجه میشه حوادث و فجایع پی در پی و بدون اینکه زوایای پنهان آن برای عموم روشن شود.شما فعلا با پراید 90 میلیونی سکه 7 میلیونی مشغول باش تا پروژه بعد!

  • جواد شهرکی
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم تسلیت می گویم حادثه دردناک ناوچه کنارک ارتش را به فرمانده کل قبا و تسلیت می گویم به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران وه بعد تسلیت می گویم به ملت شهید پرور ایران وبعد تسلیت می گویم به خانواده های شهدا ناوچه کنارک و سلام برکات

  • بی نام و نشان
    0

    البته با عرض تسلیت و همدردی به خانواده محترم شهدای عزیز؛ من با ۴۰ سال تجربه تو کشتی رانی به مردم اطمینان میدم کشتی نقص فنی داشته و سقوط کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد