حاشیه‌سازی عجیب الاتحاد عربستان در بازی با سپاهان/ سعودی‌ها از سردیس حاج قاسم هم می‌ترسند؟!

خودداری بازیکنان الاتحاد عربستان از حضور در زمین در دیدار با سپاهان ایران از جمله اتفاقات عجیبی بود که شاید تنها سعودی‌ها می‌‌توانند آن را رقم بزنند.

حاشیه‌سازی عجیب الاتحاد عربستان در بازی با سپاهان/ سعودی‌ها از سردیس حاج قاسم هم می‌ترسند؟!

در حالی که همه چیز آماده برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بود، بازیکنان تیم سعودی از حضور در زمین مسابقه حتی برای گرم کردن، خودداری کردند تا این دیدار لغو شود.

درباره علت این ماجرا چیزی به صورت رسمی اعلام نشده اما برخی خبرهای غیررسمی تأییدنشده حکایت از آن دارد که اعضای الاتحاد به دلیل وجود سردیس اسطوره شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه از حضور در زمین امتناع کردند.

بیشتر بخوانید: تیم الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را بدون بازی ترک کرد/ مسابقه با سپاهان لغو شد/ وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه علت لغو بود؟

در این باره ذکر چند نکته ضروری است:

1- سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادت وی در ورزشگاه نقش جهان قرار گرفته و در واقع جزیی از ساختار این ورزشگاه به شمار می‌رود. در تمام مسابقات شاهد حضور این سردیس بوده‌ایم و اتفاق رخ داده چیز جدیدی نیست و لزوماً اختصاص به مسابقه امشب نداشته و حاوی پیام اختصاصی برای تیم سعودی هم نبوده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , الاتحاد عربستان ,

2- بازیکنان الاتحاد روز یکشنبه در کنار این سردیس به تمرین پرداختند و از روز گذشته تا قبل از مسابقه امروز خبری از حاشیه‌سازی سعودی‌ها نبود. حتی اگر در جلسات هماهنگی نیز بحثی مطرح می‌شد، تا امروز اکانت‌های سعودی بارها به آن پرداخته بودند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , الاتحاد عربستان ,

3- حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی ایران و قهرمان بسیاری از ملت‌های منطقه و بعضی کشورهای دیگر در جهان است. همان‌طور که بارها شاهد بوده‌ایم تصاویر برخی چهره‌ها در ورزشگاه‌های مختلف از جمله عربستان وجود داشته است. این در شرایطی که مردم ایران یا از بن‌سلمان خوش‌شان نمی‌آید یا حتی از او متنفر هستند. پس اینکه از فردی خوش‌مان بیاید یا بدمان، موضوعی است که در اینجا در اولویت قرار نمی‌گیرد. اگر مسئولان سعودی به‌خاطر مقابله‌ جانانه حاج قاسم با تکفیری‌ها و تروریست‌ها از وی خوش‌شان نمی‌آید، می‌توانند به نحو دیگری به خود دلداری بدهند اما تبدیل کردن این مسئله به حاشیه و ترس از بازی در کنار سردیس این شهید نمی‌تواند مورد اعتنای افراد معقول باشد.

4- اینکه سعودی‌ها علاقه شدیدی به حاشیه‌سازی دارند، موضوعی نیست که مختص به امروز و دیروز باشد. آنها راه پیروزی و بردن را در خیلی از مواقع در حاشیه‌سازی و بهانه‌های واهی جستجو می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد هنوز به صورت رسمی حتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل لغو بازی اعلام نشده و این مطلب بر اساس گمانه‌زنی‌های غیررسمی و تأیید نشده به نگارش درآمده است.

منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • ناشناس
    2

    نمیشه ورزش را سیاسی نکنیم ؟؟؟؟
    ای کاش ما هم توی کشورهای اسکاندیناوی به دنیا آمده بودیم

    نظرات شما -
    • تبریز
      21

      کاش آنجا بدنیا می آمدی بلکه از تعداد خود فروش ها داخل کشور کم می شد

    • ناشناس
      0

      اون وقت اونجا رو هم به گند میکشیدیم......

    • ناشناس
      15

      آرزو میکنی که ای کاش توی کشورهای اسکاندیناوی به دنیا آمده بودی؟
      سوئد و نروژ و دانمارک جزو کشورهای اسکاندیناوی هستند.
      الان مدتهاست که قرآن مجید را در سوئد آتش میزنند و پلیس هم ازشون محافظت میکنه. یک بار هم قرآن کریم را در دانمارک آتش زدند.
      حالا تو آرزو میکنی که ای کاش در کشورهایی به دنیا آمده بودی که در آنها قرآن مجید و قرآن کریم آتش زده میشن؟
      واقعا برات متاسفم

  • همرزم هادی
    3

    حاشیه نیست یک برنامه عربی است تاکی باید به خاطر اینها مردم ایران هزینه بدهند دلم می‌خواهد رای دولت فلسطین راهم درخصوص جزایرایرانی ببینید به موقعش به خداقسم ماایرانی هستیم

    نظرات شما -
    • تبریز
      5

      تو به دولت فلسطین چسبیده ای . نظر آنها برای کشور و نظام ما اهمیتی ندارد چون مردم آگاه به موضوع هستند و .‌‌‌‌....

  • ترک
    0

    از این به بعد بازیکنان باید فلسفه سیاسی بخوانند هر بازیکنی از سیاست سر در نیاورد اخراج

  • ناشناس
    0

    بحث ترس نیست بحث این است که ورزش سیاسی نشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بحث ترس نیست
      بحث این است که خوراک تبلیغات ایدئولوژیک برای رژیم تهران فراهم نمی‌کنند

  • ناشناس
    0

    چرا ترس ؟! هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد !
    بهتره عکس شهدا و سردیس هاشون رو در وزارت خانه ها و جلوی درب منازل بعضاً مسئولین بی مسئولیت و کاسبان تحریم نصب کنند تا بلکه کمی شرم کنند ! ما مردم عادی چکاره هستیم !

  • ناشناس
    42

    دوستان مسئول باشگاه سپاهان!
    بخاطر این گستاخی عربستانی ها، پیشنهاد می شود؛
    اسم ورزشگاه را به نام مبارک سردار سلیمانی تغییر دهید و عکس ایشان را بزرگ بر سر در ورزشگاه و در داخل ورزشگاه نصب کنید. به هر حال، گذر عربستانی ها دوباره به این ورزشگاه خواهد افتاد.
    حتی پیشنهاد می شود اسم پروژه جدید و مجموعه ورزشی در دست طراحی و احداث تهران نیز به نام مبارک این قهرمان ملی و شهید عزیز نامگذاری شود. شاید این بهترین پاسخ به عربستانی ها باشد.

    نظرات شما -
    • تبریز
      21

      احسن به شرافتت ، لعنت بر وطن فروشان و خودفروشان مریدان شیطان بزرگ

    • جَوگیرانِ عالم !
      5

      به قول ارسطو در سریال پایتخت ، احساساتی نشووو! احساساتی نشووو !
      همین جوگیری امثال شماست که مملکت رو به قهقرا برده ! کاش کمی هم تفکر داشتید !
      از جوگیری در بالا رفتن از سفارت آمریکا گرفته که چهل و چند ساله بهانه دست آمریکا و کاسبان تحریم دادید برای فشار به مردم بینوا تا از حمله به سفارت عربستان که خسارت هنگفتی به مردم زد!
      شماها عقلتون رو متأسفانه دادید دست کاسبان تحریم و مثل طوطی حرف های اینها رو بدون تفکر تکرار می کنید ! با شعار های گلو پاره کنتان وضعیت مملکت و مردم رو تباه کردید !

    • ناشناس
      11

      جناب جوگیر چرا جوگیر می شوی!
      چرا متوجه نیستی، اتفاقا خودت داری یک سری حرف تکراری رو به قول خودت طوطی وار تکرار می کنی. احترام به قانون(چه قوانین داخلی و چه قوانین بین المللی) اتفاقا مورد تاکید و تایید است. بالا رفتن از سفارت آمریکا و عربستان نیز عملی هیجانی، خودسر و هزینه زا بود.
      پسر خوب! این عربستان است که از یک طرف دست دوستی دراز می کند و از آن طرف آشکار و پنهان بر علیه منافع ملی ایران عمل می کند. و به بازی سیاسی کثیف خود ادامه می دهد. حتی از ورزش نیز غافل نمی شود و از آن بهره برداری سیاسی می کند.
      شهید سلیمانی یک قهرمان ملی است و نماد سیاسی نیست که عربستان با حمایت AFC و اعراب حاکم بر آن از سردیس قهرمان ملی ما بهره برداری سیاسی می کنند. به عربستان ربطی ندارد که ایران در خانه خود چه کار بکند.
      اتفاقا تیم های ایرانی بایستی معترض عکس بن سلمان آدمکش باشند. موضوع اره کردن قاشقچی را فراموش کرده اید، نسل کشی یمنی ها را چطور؟!
      سردار سلیمانی قهرمان ملی ما و نماد آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و اسارت انسانها بود. شهید سلیمانی به انسانها آزادی و جان و زندگی می بخشید اما بن سلمان انسانها را به اسارت و بردگی می کشد و جان آنان را می گیرد!
      حالا دوباره دم از کاسب تحریم و قهقرا و از این حرف های تکراری و بی ارزش بزن. بجای هیجان زدگی کاذب، کمی فکر کن و منطقی باش!

  • حسابدار
    0

    این تیتر شما از ریشه جهت دار و ایراد دارد.
    چه ربطی به ترس داره.
    با این فرافکنی ها که ما قوی ما ابرقدرت ما گنده همه از ما میترسن و...کجای دنیا هستیم؟
    با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه

  • ناشناس
    8

    این همه ما برای قهرمان‌های ملیشون تشکیلات ساختیم تشکر نکردن حالا برا این یکی که عرب نیست، یک تندیس رو تحمل نمیکنند؟!

    نظرات شما -
    • 1

      اونهایی که شماها براشون تشکیلات ساختید هیچوقت قهرمان‌های ملی عربها نبوده‌اند.

  • ناشناس
    4

    این سردیس ها را جلوی وزارتخانه ها و ادارات و شرکت های دولتی و حکومتی باید نصب کرد تا به برخی پرسنل بی مسئولیت متذکر شد که این افراد برای اینکه شما این جایگاه ها را اشغال کنی شهید شدند

    نظرات شما -
    • م..ک
      0

      یکبارسفارت عربستان راآتش زدیدصدباربه ....افتادید.ده هاواسطه مثل عمان،عراق رافرستادیدمنت کشی.آقاجان شعارنیست.عمله.بن سلمان رانگاه کن .کشوروچکارکرده.ایران راهم نگاه کن.بعدداوری

    • ناشناس
      0

      نه خب اونجاها نمیگذارند! دیدیم که همین چندی پیش یه بنده خدایی که امده بود ایران تو اون اتاقی که عکس سردار شهیدمون بود نرفت!

  • کار برجدید
    15

    سردار چهره ای فراملی است، اصلا امکان ندارد ، که هیچ حتی فاقد IQ ای دست به این عمل زشت بزند.

  • محمود...
    8

    اولا درودبرشهیدسلیمانی وسایرشهیدان وطن.دومااگراین مسئولین چراسردیس یاحتی عکس شهدارابه درخانه،وزارت،ادارات وراهشان راادامه دهند.واقعا درمنزل آقایان عکس سردارهست؟قاضی..وجدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد