نماینده مجلس :

آستانه تحمل مردم پایین آمده ، اکثر مردم فقیر و محتاج یارانه هستند

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: دولت رئیسی باید برای برون‌رفت از بحران اقتصادی، راهکار عملی به مردم و نمایندگان ملت ارائه دهد، چیزی که به معنای واقعی اجرا شود و مردم نتیجه و اثر آن را در زندگی‌شان لمس کنند.

آستانه تحمل مردم پایین آمده ، اکثر مردم فقیر و محتاج یارانه هستند

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی را راس ساعت ۱۲ و ۱۱ دقیقه به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی مجلس روز سه شنبه ۲۱ تیرماه رأس ساعت ۷:۴۵ خواهد بود.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به ملت ایران گفت: همه مسئولان نظام اذعان دارند که نمایندگان مجلس به دلیل ارتباط با مردم در حوزه‌های انتخابیه، به‌ صورت روزانه از مشکلات موکلین خود با خبرند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان اذعان کرد: همانطور که اطلاع دارید، دولت تاکنون اقدامات مفیدی انجام داده اما با این‌ وجود گرانی، فقر، بیکاری و فساد، مملکت را فراگرفته است. آستانه تحمل مردم پایین آمده و اکثر مردم فقیر و محتاج یارانه برای گذاران امورات خود هستند که این موضوع در شأن مردم که یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان با منابع عظیم نفت، گاز و معادن متنوع هستند، نیست پس ما با این ملت وفادار و بزرگ ایران چه کردیم؟

وی در ادامه با بیان اینکه شهید چمران می‌گوید مسئولی که تخصص ندارد اما پست قبول می‌کند، بی‌تقوا است، اظهار داشت: دقیقاً یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور و دولت، در همین جمله ارزشمند و کلیدی نهفته است که کارهای بزرگ، به آدم‌های کوچک، بی تخصص، ضعیف، کارنابلد و بی‌لیاقت سپرده شده‌ و دولت بی‌برنامه است. وزرا نیز برنامه مدون و زمان‌بندی‌شده‌ای، برای اداره وزارتخانه متبوع خود ندارند.

افزایش ۵۰ تا ۱۲۰ درصدی اجاره بها

در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: دولت اقدامات خوبی شروع کرده است، اما مشکلات جدی هم برای مردم به وجود آمده است که اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار نگیرند مطمئن باشید نمی توانیم خدمات شایسته ای به ملت ایران داشته باشیم.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم ماه های اخیر موجب نگرانی شدید مردم شده است، اظهار کرد: قرار بود فقط یارانه ۴ قلم کالا برداشته شود، در حالی که تاثیرات آن بیش از صدها قلم است و این کار موجب شده دیگر جیبی برای مردم باقی نماند که بخواهند دست در آن جیب کنند.

وی ادامه داد: آثار پروژه بزرگ گاپ ترکیه هر روز برای کشورهای منطقه به ویژه منطقه ما بسیار زیان‌بار و خطرناک است. آثار این اقدام تا تهران هم رسیده است و فقط سد آتاتورک ترکیه ۵۰ میلیارد مترمکعب ظرفیت آب دارد که به اندازه تمام سدهای کشور ما است و این یعنی خشک شدن تالاب ها و گرد و غبار شدید که می توان اذعان کرد جای دیپلماسی در گذشته و حال بسیار خالی است.

دولت سهم بهداشت را پرداخت کند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آثار گرانی حوزه بهداشت و درمان به آسانی برطرف نمی شود، گفت: دولت سهم حوزه بهداشت را از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند.

مشکلات سیستان و بلوچستان قابل حل است

ملک فاضلی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۸ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، گفت: دو سال از مجلس شورای اسلامی و یکسال از دولت انقلابی گذشته است در محیط عمل چه می‌گذرد؟ جامعه چگونه است؟ اوضاع و شرایط اقتصادی چیست؟ معضل معیشت جامعه در کجا است؟ آیا دولت انقلابی و مجلس انقلابی تغییر را به وجود آورده‌اند؟ قطعا نه. پس باید برگشت کنیم تا ببینیم که مشکل کجاست و آن را حل کنیم در غیر این صورت باید پاسخگوی نسل آینده و موجود باشیم.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • علی
    2

    درست ارز 4200 تومانی را بعضی از افراد که عمدتا از اشنایان مسئولین بودند اختلاس کردند و هیچ برخوردی هم با انها نشد ولی باز باور دارم اختصاص ارز 4200 لازم است تا مردم شاهد این همه فشار اقتصادی نباشند از این گذشته تجربه حذف یارانه ها نشان داد که وضع مردم هیچگونه بهبودی نیافت و فقط باعث افزایش دزدی و اختلاس مسئولین شد پس لطفا دوباره ارز 4200 تومانی را به چرخه اقتصاد کشور بازگردانید

  • ناشناس
    1

    مردم حداقل یک وعده غذا کمتر میخورند برای همین گرسنه هستند و اعصاب ندارند

  • ایرانی
    0

    دولت و مسئولین بایدفکری برای کاهش لوازم خانگی کنند...
    قیمتهای لوازم خانگیها خیلی خیلی وچندین برابر قیمت افزایش پیدا کردندتا جایی که مردم دیگه توان خرید جهیزیه برای دخترانشان و پسرانشان را ندارند...از دولت تقاضا داریم فکری برای این گرانیهای بی حدو حساب لوازم خانگیها انجام دهند.

  • محمود
    0

    این جمله شهید چمران ابتدا در مورد خود ایشان صدق میکند

  • احمد
    0

    شما ها غمتون نباشه برف بیاد وای به کلوخ بارون بیاد وای به کلوخ بدبخت

  • حاج قاسم طوسی
    0

    سرنوشت مردمی که یک انسان معمولی را در ماه می بینند و وقتی می گوید اقتصاد مال خر است لذت می برند و برای دست بوسی صف می بندند بهتر از این نیست

  • ناشناس
    0

    از قدیم گفته اند: خلایق هرچه لایق
    درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت و بی عرضگی را صبر و لبخندی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می دانند. گاندی

  • علیرضا
    0

    تفکر اقتصاد مال خر است یعنی همین و بس

  • ناشناس
    1

    اونوقت که نامه فدایت شوم می نوشتید فکر حالاشا می کردید .

  • ناشناس
    1

    احتمالا مقصر خود مردمند!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    تو فکر فروش عتیقه های موزه ها باش چکارت به مردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد