جدیدترین اخبار درباره حفره نفوذی-سایبری در لبنان و انفجار زنجیره ای پیجرهای نیروهای حزب‌الله/ پیجرهایی که در لبنان و سوریه منفجر شدند در مجارستان ساخته شده‌اند

بعدازظهر روز گذشته رسانه‌ها از یک حادثه امنیتی گسترده در لبنان خبر دادند. تعداد زیادی از نیروهای حزب‌الله لبنان که برای باخبر شدن از تماس‌های تلفنی با هدف حفظ امنیت ارتباطات و اجتناب از شنود به‌جای استفاده از تلفن همراه از پیجرهای کوچک همراه استفاده می‌کردند، پس از به صدا درآمدن زنگ‌های دستگاه پیجرشان با انفجار ناگهانی این دستگاه مواجه شدند. جدیدترین اخبار را در گزارش زیر بخوانید.

جدیدترین اخبار درباره حفره نفوذی-سایبری در لبنان و انفجار زنجیره ای پیجرهای نیروهای حزب‌الله/ پیجرهایی که در لبنان و سوریه منفجر شدند در مجارستان ساخته شده‌اند

المیادین: موساد و اطلاعات نظامی اسرائیل پشت انفجارهای لبنان هستند

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع امنیتی با ارائه جزئیاتی درباره انفجارهای سه‌شنبه لبنان، فاش کرد که سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات نظامی این رژیم (امان) پشت این انفجارها بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع امنیتی مطلع خود در این باره گزارش داد: مواد منفجره در قطعه «آی‌سی» دستگاه‌های پیجر منفجر شده کار گذاشته شده بود.

این منابع گفتند: این مواد منفجره از طریق هیچ نوع بررسی با استفاده از دستگاه‌های معمولی قابل کشف نیستند و سرویس‌های «موساد» و «امان» اسرائیل پشت این حمله هستند.

طبق گفته این منابع، این انفجارها از طریق پیامی با استفاده از فناوری پیشرفته انجام شد که مواد منفجره پنهان را فعال کرد.

منابع المیادین در ادامه اعلام کردند: این باتری پیجر نبود که موج انفجار را ایجاد کرد، بلکه مواد لیتیومی بود که هنگام دریافت پیام باعث انفجار شد و پیجرهای خاموش شده و آنهایی که در مناطق بدون آنتن بودند، منفجر نشدند.

منابع مذکور همچنین تاکید کردند: از این مواد منفجره برای کشتن افراد استفاده شد، مخصوصا قرار گرفتن پیجر در وسایلی که به کمر آویزان می‌شدند باعث شده است تا موج انفجار مستقیما وارد بدن شود.

این منابع امنیتی اضافه کردند: در عرض چهار ثانیه پس از دریافت صدای یک پیام مکتوب، دستگاه‌ها به طور خودکار منفجر شدند، و این انفجار چه در پیجرهایی که پیام‌های آن باز شده بود و چه دستگاه‌هایی که پیام‌های آنها باز نشده بود، رخ داد.

طبق گفته منابع المیادین، تشخیص مواد منفجره کار گذاشته شده با استفاده از دستگاه‌های شناسایی موجود، حتی در کشورهای پیشرفته و فرودگاه‌ها ممکن نبود.

منابع امنیتی در ادامه اضافه کردند: اسرائیل علاوه بر جنایات نظامی بی‌سابقه خود در نوار غزه، با این عملیات، قوانین ممنوعه را در تمامی جنگ‌های امنیتی زیر پا گذاشت. اسرائیل از یک شرکت جهانی و یک دستگاه غیرنظامی با کنترل بر دنیای سایبری استفاده کرد و تصمیم به یک کشتار جمعی عمدی گرفت.

سخنگوی سپاه خبرسازی شهادت نیروهای سپاه در سوریه را تکذیب‌کرد

ادعای رسانه‌‌ عبری: ۱۹ عضو سپاه در سوریه در انفجار پیجر شهید شدند

واکنش پزشکیان به حادثه تروریستی در لبنان

مسکو: انفجار پیجرها در لبنان اقدام تروریستی بود/ تحقیقات بین‌المللی انجام شود

آکسیوس: تل آویو انفجار پیجرها را جلو انداخت

سه مقام آمریکایی به تارنمای خبری آکسیوس گفتند که رژیم صهیونیستی از بیم لو رفتن عملیات انفجار پیجرهای اعضای حزب الله، تصمیم گرفت پیش از زمان مقرر این دستگاه‌ های پیامگیر را در لبنان و سوریه منفجر کند.

به گزارش ایرنا، آکسیوس امروز و به نقل از یکی از مقام آگاه آمریکایی نوشت که اسرائیل بر سر این دوراهی قرار گرفته بود که یا هم اکنون این پیجرها را منفجر کند یا آنکه هرگز امکان چنین اقدامی را نداشته باشد.

این تارنمای آمریکایی به نقل از یک مقام پیشین اسرائیلی مطلع از عملیات مذکور نوشت که سرویس‌ های اطلاعاتی این رژیم قصد داشتند تا از انفجار پیجرهای بمب‌ گذاری شده به‌عنوان ضربه آغازین و غافلگیرکننده جنگ همه‌ جانبه علیه حزب‌الله لبنان استفاده کنند.

اما در روزهای اخیر، مقام های ارشد اسرائیل از احتمال کشف این اقدام به دست حزب الله نگران شده بودند. یک مقام آمریکایی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و وزیران و مقام های اطلاعاتی و لشکری این رژیم تصمیم گرفتند به جای آنکه به خطر شناسایی این خرابکاری توسط حزب الله تن دهند، هم اکنون دست به انفجار پیجرها بزنند.

پیشتر تارنمای المانیتور گزارش کرده بود که در روزهای اخیر ۲ تن از نیروهای حزب الله به پیجرهای جدید مشکوک شده بودند که این مطلب موجب نگرانی مقام های اسرائیلی شده بود.

در ادامه این گزارش آمده است که بعداز ظهر دیروز (۲۷ شهریور) به وقت محلی و چند دقیقه پیش از انفجار پیجرها، یوآو گالانت با همتای خود لوید آستین وزیر دفاع آمریکا تماس گرفت و خبر داد که اسرائیل به زودی عملیاتی را در لبنان انجام می دهد، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرده بود.

شرکت آپولو: پیجرهایی که در لبنان و سوریه منفجر شدند در مجارستان ساخته شده‌اند

شرکت تایوانی Gold Apollo گفت که پیجرهای منفجر شده در لبنان و سوریه توسط یک شرکت مستقر در بوداپست ساخته شده‌اند.

۲ نفر از مقامات به روزنامه نیویورک‌تایمز گفتند که این مواد منفجره، به وزن یک تا دو اونس، در کنار باتری در هر پیجر جاسازی شده بود.

یک سوئیچ هم تعبیه شده بود که می‌توانست از راه دور برای منفجر کردن مواد منفجره فعال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر : حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است/ انتقال تعداد قابل توجهی از مجروحان به تهران

رئیس جمعیت هلال احمر از شرایط پایدار و وضعیت عمومی «خوب» سفیر ایران در لبنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند درباره وضعیت جسمانی مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان اظهار کرد: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است و شرایط پایداری دارند. به لطف خدا تلاش می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از مجروحانی که به مداخلات درمانی جدی‌تر نیاز دارند به تهران منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه دو گروه از متخصصان اصلی در بیمارستان لبنان حضور دارند،  گفت: هدف از حضور متخصصان و فوق‌تخصصان چشم در بیمارستان‌های لبنان این است که عمل‌های جراحی چشم را انجام دهند. من به همراه متخصصان و وفق‌متخصصان چشم از بیمارستان  حضرت‌رسول (ص)  لبنان بازدید کردیم.

سفارت ایران در بیروت: شایعات منتشر شده در مورد وضعیت بینایی آقای امانی عاری از صحت است

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به اطلاع هموطنان عزیز و اصحاب رسانه می‌رساند که روند درمان آقای امانی، سفیر محترم، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.

نماینده لبنان در سازمان ملل: تجاوز اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند

نماینده لبنان در سازمان ملل تاکید کرد تجاوز روز سه شنبه رژیم صهیونیستی علیه لبنان به منزله جنایت جنگی است و منطقه را به جنگ می‌کشاند.

به گزارش ایسنا، «هادی هاشم» نماینده لبنان در سازمان ملل گفت: اسرائیل بار دیگر ثابت کرد که قوانین بین‌المللی را زیرپا می‌گذارد، مانع تلاش‌ها برای حل و فصل می‌شود و منطقه را در وحشت قرار می‌دهد.

هاشم با تاکید بر اینکه تجاوز روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به لبنان به منزله جنایت جنگی است، خاطرنشان کرد: این تجاوز خطرناک به لبنان ممکن است به دامن زدن به جنگ در منطقه منجر شود.

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام پیجر ۱۱ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسؤول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعا خواهد داد.

از سوی دیگر استفان دوجاریک، سخنگوی دفتر دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: این تحول در لبنان بسیار نگران کننده است.

 اعزام تیم‌هاى امدادى و درمانى از ایران به لبنان درپی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

پس از اقدامات تروریستى روز گذشته رژیم صهیونیستی در کشور لبنان، صبح امروز رئیس جمعیت هلال احمر، پس از هماهنگی با وزیر بهداشت، به همراه یک تیم امدادى و درمانی شامل ١٢ پزشک عمومى و متخصص و ۱۲ پرستار و امدادگر برای امدادرسانى به مصدومان این جنایت به لبنان سفر کرد.

همسر سفیر ایران در لبنان: روند درمانی او به خوبی پیش می‌رود

جدیدترین اظهارات وزیر بهداشت لبنان درباره شمار زخمی‌ها و روند کمک‌رسانی‌ها

وزیر بهداشت لبنان ضمن استقبال از ارسال اولین کاروان کمک ازسوی دولت عراق به بیروت، اعلام کرد نزدیک به ۳ هزار تن در جریان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در این کشور زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد: تاکنون ۲۰ پزشک و نیروی کادر درمان از عراق وارد فرودگاه بیروت شده‌اند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، وزیر بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد بیش از ۱۵ تُن نیز کمک‌های بشردوستانه از سوی عراق به لبنان ارسال شده است.

این مقام لبنانی همچنین افزود: ما از ارسال اولین کاروان کمک از سوی دولت عراق به لبنان پس از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حدود ۳ هزار مجروح به بیمارستان‌های لبنان منتقل شده‌اند و ممکن است مجبور شویم برخی از آنها را به‌منظور درمان و معالجه به بیمارستان‌های تخصصی خارج از کشور اعزام کنیم.

وزیر بهداشت لبنان همچنین تصریح کرد: از کشورهای دوست و برادر از جمله مصر، ایران و سوریه که پیشنهاد کمک به بیروت را داده‌اند و محموله‌های کمک خود را به لبنان ارسال خواهند کرد تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس: به سفیر ایران در لبنان تعرض شده، باید پاسخ قاطع به اسرائیل داد

شرکت تایوانی: پیجرهای منفجرشده در لبنان را ما نساختیم/ سازنده شرکت «BAC» است

«هسو چینگ کوانگ» بنیانگذار و رئیس شرکت «گولد آپولو» در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که این شرکت سازنده پیجرهای منفجرشده در لبنان نیست و یک شرکت اروپایی با استفاده از حق برند این شرکت ساخته است.

هم‌زمان شرکت گولد آپولو با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که پیجرهای مدل «AR-۹۲۴» را شرکت «BAC» می‌سازد و می‌فروشد. ما فقط مجوز علامت تجاری را ارائه می‌دهیم و هیچ دخالتی در طراحی یا ساخت این محصول نداریم.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت لبنان در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی و انفجار پیجرها تاکنون ۱۱ نفر شهید و  بیش از ۴ هزار نفر در این سلسله انفجارها مجروح شده‌اند که حال ۴۰۰ تن از آنها وخیم است.

واکنش واشنگتن به مجروحیت سفیر ایران در بیروت در پی اقدام تروریستی تل‌آویو

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به مجروح شدن سفیر ایران در لبنان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی، تلاش کرد در شرایط تشدید تنش‌ها در منطقه به دلیل این اقدامات تروریستی اسرائیل، توپ را به زمین ایران بیندازد و گفت: از ایران می‌خواهیم که به تنش‌ها دامن نزند. 

بیانیه مقاومت اسلامی لبنان

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: ما به خانواده‌های شهدایی که در جنوب و در تجاوزات خائنانه از طریق وسایل ارتباطی جان باختند، درود و تسلیت می‌گوییم. امروز نیز مانند همه روز‌های گذشته به عملیات خود برای حمایت از غزه، مقاومت آن و دفاع از لبنان ادامه خواهیم داد.

این مسیر مستمر و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار باید به دلیل کشتار روز سه‌شنبه خود منتظر آن باشد.

برای کشتار روز سه‌شنبه، دشمن جنایتکار باید در انتظار حساب سختی باشد و پاسخی در راه است.

آنچه دیروز رخ داد عزم و اراده ما را برای ادامه راه جهاد و مقاومت افزایش می‌دهد

اطلاعات جدیدی از علت انفجار پیجرها

در انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان تاکنون ۱۱ تن شهید و حدود ۳ هزار نفر زخمی شده‌اند.

اسرائیل در ۵۰۰۰ پیجر متعلق به حزب‌الله لبنان مواد انفجاری جاساز کرده است/ این وسایل الکترونیکی از یک شرکت تایوانی سفارش داده شده بود

بعد از وقوع انفجارهای متعدد در لبنان از طریق وسایل الکترونیکی، مقامات آمریکایی و دیگر مقامات مطلع گفتند، مقادیر کمی مواد منفجره در پیجرهایی که حزب‌الله لبنان از یک شرکت تایوانی سفارش داده، کار گذاشته شده بود (بیشتر بخوانید).

بیشتر بخوانید: انفجار دستگاه‌های ارتباطی اعضای حزب الله در لبنان/ مجروح شدن سفیر ایران در لبنان بر اثر حمله گسترده اسرائیل/ وزارت بهداشت لبنان از شهروندانی که دستگاه‌های پیجر دارند، خواست فورا آن‌ها را دور بیندازند/ اولین بیانیه حزب الله لبنان صادر شد

در حال تکمیل...

 

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 86
  • ناشناس
    2

    اصلا ربطی به کارخونه نداره ازایران توش موادمنفجره گذاشته شده وگرنه چرادربقیه نقاط جهان این پیجرنترکیده یک عملیات فوق پیچیده باقدرت کامل اجراشد واقعا به این همه صلابت واشراف اطلاعاتی ازکشتن هنیه تا این حرکت باید کلاه ازسربرداشت بماند که پدافند هایپرسونیک هم درجای خودش بی بدیل است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      باز چی شد همه تقصیر غزه هست باید به کنسرت حمله نمی کرد بابا بشینید خونه هاتون با این گرگ درنده چکار دارید بجز بلایای طبیعی خدا مثل سیل زلزله سونامی یا زمین دهن باز کنه برن زیر زمین هیچ کاری نمیشه کرد خداوند خودش گفته از شر به دور باشید وقتی آدم حتی یک سگ هار را میبینه راهشو عوض میکنه از یک راه دیگه میره آخه چه کار داریییییید

    • ناشناس
      28

      برو به کم مطالعه کن بجای پخش شایعه دروغ و اقلا یه عقل آت را بکار بینذاز .مردم هم احمق فرض کردی .میگی بخاطر کنسرت پنجاه هزار نفر را کشتند.اصلا این کار با عقل جور در میاد .حتی نمی دانی جنگ قانون داره .در کنسرت کسی کشته نشده که بخاطرش پنجاه هزار نفر کشته بشه ..نصف جمعیت غزه در زندان اند و در مقابلش ده تا اسیر گرفتند .

    • ناشناس
      10

      کنسرت که می گی ده نفر هم کشته نشده قبل کنسرت آت ده ساله غزه محاصره است و مستند مرگ در غزه را انگلیسی ساخته .دلیل نمی شه پنجاه هزار نفر به خون بکشند و این کار از وحشی گریه اسراییل از ۲۰۱۴ غزه را بمباران کرد و بعد ده سال محاصره کرده بود و ده ساله آبهایش هم دیگه آلوده شده ..کنسرت که می گی سربازان زن هرزه ای آند. که با کلیپ رقص بچه یک ساله بچه میکشند. مجددا قصد حمله داشتند که در برابر. هزاران اسیر ده تا اسیر گرفتند . سه ماه قبل کنسرت آت مردم را در بیت المقدس کتک زدند و ده ساله هر ماه آپارتمان به خون می کشند

    • ناشناس
      8

      آخه حرف آت احمقانه است بخاطر دو تا اسیر سرباز هرزه کنسرت فوقش صد نفر می کشند که طی هفته اول چند هزار نفر کشتند .از کجا آمدی نمی دانی جنگ قانون داره .یک سال گذشته و باز هم هرروز کودک می کشند تو می گی بخاطر کنسرت بوده .مردم غزه آصول تجارت شاد قرص زامبی کننده. افزایش قتل در امریکا با پزشکی منحرف رو کردند که اینجا هم آوردید .

    • ناشناس
      12

      هشتاد ساله کل فلسطین را اشغال کردند و باریکه مانده . .تو خوش خیالی اینطور نیست سر جایشان بنشینند ‌‌‌‌. ده سال قبل کنسرت که می گی هر ماه می‌آمدند غزه را بمباران می کردند و یک آپارتمان به خون می کشیدند.و طی ده سال محاصره تماما ابهایشان آلوده شده .تلویزیون ندیده همینطور حرف میزنه.

    • یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
      0

      تلفات ترقه بازی چهارشنبه سوری های خودمان بیشتر از اینهاست.

    • ناشناس
      12

      اسراییل خودش اسیرانش را کشت و اعلام کرد بمباران کرده و ارزشی قایل نیست .برای چند اسیر در برابر هزاران اسیر صد هزار. نفر نمی کشند .بلکه نتانیاهو مستقیم برای اشغال باریکه مدتها قبل برنامه داشته و از۲۰۱۴ که خود شروع کرد آنجا را محاصره کرده بود که مجددا حمله کنه

    • ناشناس
      2

      خوب نشینید خونه برید جنگ همین شماها هندوانه زیر بغل حماس و لبنان میدید اینجوری می کشند بابا چرا نمی فهمید زیاد زور نزنید فقط خدا از پس اینا در میاد مثل قوم فرعون که بلا از آسمان نازل شد کار سپاه و بسیج گنده گوز نیست الکی مردم را به کشتن ندهید حرف گوش کنید

    • ناشناس
      5

      "موشه" هستند از تلاویو

  • ناشناس
    0

    دنیای بیرحم بی در و پیکر و حقوق بی بشر

  • ناشناس
    0

    از این برادری ها در حق ما نکنند صلوات

    نظرات شما -
    • یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
      0

      به زودی یک فروند جنگنده سرنگون خواهد شد. مسخره بازی نیست که. عارف اعظم مملکت است.

  • رابی
    11

    به این میگن کار درست

    نظرات شما -
    • در ابتدای شروع حمله به ....
      1

      اینجا و در دیگر سایتها نوشتن که پیجر حزب اله
      در اخبار دارن میگن که پیجر مردم عادی
      اسراییل مردم عادی لبنان رو ترور کرده !!!!!
      چرا واقعن دروغ پراکنی ؟ مردم عادی پیجر میخان چیکار ؟ همه موبایل دارن
      براحتی استارلینک هم وصل میشن . الانه آمار همشون توی لیست بیمارستانها هست
      براحتی با این ترفند آمار همه نیروها اسم و ... رو در میارن و تا سال دیگه ......
      نقشه حساب شده . تازه اولشه . اول حمله به حزب اله

    • مورچه خوار بزرگ 🦡
      5

      شرکت ABC با استفاده از RTC داخلی MICRO یا تراشه در EPPOAM ریزپردازنده پیجر نکات ذیل را لحاظ و در تاریخ و ساعت مورد نظر عملیات خرابکاری را انجام داده است .
      ۱- تمام تنظیمات اکشن در EPPROM را ذخیره تا با قطع برق اکشن حذف نشود.
      ۲- تعداد اکشن ها را می توان به راحتی افزایش داد و ساختار برنامه له نحوی است که قابل افزایش است ‌.
      حتی وقتی باطری خارج یا دشارژ شده باشد یا کلاً سیستم فعال نباشد ،  باعث فعال شدن بوزر یا هر اکشن دیگر خواهد شد.
      با نظرات غیر تخصصی حمله سایبری کارشناسان و مردم عادی را گمراه نکنید .
      این عملیات خرابکاری از پیش تعیین شده و نرم افزاری سخت افزاری است ، باید پیچرها قبل استفاده کنترل می شدند.
      خرابکاری در سرفصل عملیات تروریستی معنا می شود و جنبه نظامی ندارد .

    • آرش
      13

      خوشبحالت از این دنیا هیچ چیزی نمیفهمی

    • ف
      22

      الان شادی با قرص شاد فرویدی شریک شادی نتانیاهو شدی شرمت بید

    • ایی ی ی ی ی نع ع ع
      0

      یادی کنیم از خبر و اظهار نظر بزرگ مرد دلیر کشور حدود 11 روز قبل

      سردار نقدی: به دوستان در اصفهان گفتم برای انتقام هنیه، گز‌ها را آماده کنند/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره انتقام اسماعیل هنیه توضیحاتی داد

    • ناشناس
      1

      نیروهای حزب الله به خاطر امنیت از پیجر استفاده میکنند وبعضی از اعضاء آن پیجر را دست فرزندان یا همسرسون قرار داده بودند که اتفاق افتاد مردم عادی دیگه به پیجر نیاز ندارند برای عموم منسوخ شده

  • ناشناس
    3

    پیجر هارو دور نندازید بفرستید بیاد ایران ما ازشون استقبال میکنی تازه کلی هم پول بالاشون میدیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      پولش را ايران از جيب من و شما قبلا داده بود .

    • Shahram
      1

      پس سفیر ایران در لبنان هم نیروی حزب اله!!!
      دوست عزیز پولش رو قبلا از مردم ایران گرفتن ریختن بحساب دوستان

    • ناشناس
      17

      لبنان از زمان شاه پولدار. بود اونا پرتقال لبنان دارند در دنیا مشهوره .

  • ناشناس
    3

    آخه این چه کاریه جنگ فقط،به ضرر مردم نه سران قوا و مسوالان کلان فقط مردم

  • ناشناس
    4

    انتقام سخت بگیریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خخخخخ

    • خب
      2

      این جمله‌ در کتاب گینس ثبت شد

    • ناشناس
      2

      خخخخخخ

    • خب
      0

      به نظرم به قابلمه برگردان‌ها که برای نابودی اسرائیل قابلمه ها را بر می‌گرداندن بگیم یکبار دیگر برای نابودی اسرائیل قابلمه ها را برگردانند دفعه قبلی کاررو اشتباه انجام داده بودند.

  • تیمور
    7

    سپاه پاسداران دیگه باید به اسراییل مستقیم حمله کند چرا تعلل میکند

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      2

      ب تیمور تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مگر تعهد امضاء کرده خودش را درگیر جنگ لبنان و اسرائیل کند که زمان تعین می‌کنی

    • ناشناس
      0

      تیمور خان
      با کدام توان ؟؟؟؟
      آیا می‌خواهید ایران را مثل غزه کنید ؟

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    بنظرم ایران فقط نظاره‌گر باشد و تمرکز داشته باشد روی مذاکرات آتی با آمریکا!!!

  • ابراهیمی
    50

    خدایا شر اسرائیلی هارو به خودشون برگردون تا همه دنیا راحت بشن.

    نظرات شما -
    • بهلول
      2

      کسای دیگه هم هستندکه دنیابایدازشرشان راحت شوند

    • J
      0

      برای اینکه دنیا کامل راحت بشه ، علاوه بر اسراییل ، تمام جنگ طلبها و کسانی که فکر میکنند خودشون فقط خوبن و بقیه بد، هم باید شرشان کم شود

    • ناشناس
      1

      تو خودت از نسل ابراهیمی ابراهیمی بعد خودتو فش میدی

    • ناشناس
      1

      خدا نکنه خوب انتقام میگیرن

    • ناشناس
      3

      اکثر اختراعات بشری به دست قوم یهود بوده و هست...

    • ناشناس
      14

      اختراعات به دست یهود نیست بلکه ثبت اختراعات به دست یهود و حکومت های مزدورشونه .کی گفته ..آمریکا برنامه نویسهای پاکستانی داره که شب و روز برنامه مینویسند ..حتی اینجا ایده را ثبت نمی کنند هزار تا سنگ می اندازند اما آنجا حتی ایده هم ثبت می کنند

  • ناشناس
    1

    ایران هنوز میخواد انتقام سخت بگیره خخخخخخخ

  • ناشناس
    14

    چقدر اسرائیل عجیب و خطرناک شده و برای کشتن مردم و مسئولان از هیچ قانون انسانی و عاطفی پیروی نمی کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حزب الله مردم لبنان نيستند. مثل مهاجران افغاني هستند.

  • محمد
    20

    این یه کاره درستیه؟ این نامردیه مگه ایران نمیتونه از این کارا کنه.مسایل اخلاقی نمیزاره که اراین کارا کنیم.مطمین باشید که اینا بی جواب نمیمونه و انتقام سخت درراهست.

  • شریف
    20

    سلام بدنیست به کلمه وطن فروشی تاملی کنیم
    این خذعبلات ازافراد مسموم تراوش می‌شود. لازمه بخودتون بیاید!!!

    نظرات شما -
    • میم ستمکار
      2

      وطن فروش کارمندا و جیره خورای دولت اند که کارشون و خوب انجام ندادند این وضع مملکتمونه

    • ناشناس
      0

      وطن فروش اون کسیکه که کف دریای عمان،بخشی از دریای خزر ،مبالغ اختلاس ازبین المال،و... را بیخیال میشه به نام دیپلماسی

    • خب
      0

      وطن فروش کسی است که ایرانی‌ها را می‌کشد و سرمایه ایران را هدیه می‌دهد به بیگانه

  • اسنا
    17

    چقدر ضعیف هستند . یکی این پیج ها را بررسی نکرده و به همین سادگی هر چی را از هر جنایتکاری میخرند و بعدا که سهید میدهند متوجه این موضوع میشوند . حتی دوربینها و وسایل ارتباط جمعی را باید باز کنند و بررسی . خدایا ما چه انسانهای محجور و ضعیفیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برو بابا مرگ کیلویی چند ما میخریم

  • ناشناس
    3

    پول نفت مفت ایران میشه پیجبر برای حزب الله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      25

      دهنت غنچه باز میکنی پادوی اسراییلی میشی با قرص شاد فرویدی از خون‌های ریخته خجالت بکش نمی‌کشی برو گل بکشی شرم برتر بید

  • ناشناس
    3

    اینو میگن نقطه زن واقعی

  • ناشناس
    1

    چرا مسئولان ما پیچر ندارند!!!

    نظرات شما -
    • J
      0

      این بهترین سوال فلسفی در طول تاریخ بشر بوده و هست . 😉😂😂

  • arash
    0

    بله دیگه رایگان برای لبنانی های عزیز فوق تخصص چشم هست اما برای مردم عادی باید خداتومن پول ویزیت بدن فقط

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      شما هم مورد تهاجم تروریستی رژیم صهیونیستی قرار بگیر هر وقت چشمهایت آسیب دید خودم رایگان عملت می کنم نگران پولش نباش!!!

    • ناشناس
      0

      درجواب ناشناس تواگر طبیب بودی سرخود دوانمودی

  • بازنشسته
    1

    برادران حزب الله ناراحت نشن اربعین سال اینده با پول صندوق بازنشستگی یک راهپیمایی راه بندازیم که اسراییل محوبشه

  • ناشناس
    0

    حفره نیست چاه ده هزار متری عمق و صد متر دهانه است

  • بهنام
    22

    داغ موشک هایپر سونیک یمن بعد از عبور از این همه ناو و پدافند و پاتریوت و گنبد آهنین و زدن بندر حیفا بد طوری اسرائیل را سوزاند و خوار و حقیر کرد و دست به منفجر کردن پیجرهای مردم لبنان با مواد منفجره از پیش جاسازی شده در این دستگاهها کرد . موشک‌های هایپر سونیک جواب پس داده در راه است . تازه این اولش است.

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      0

      اجاره بده یک جک بگم برات بهنام یکروز یه مرده خورد ب نرده!!!

    • ناشناس
      0

      اولش که فرماندهان و حوثی ها و حماس و حزب الله را صدتا صدتا میکشه اونم بدون شلیک حتی یک گلوله به دوم برسه میخواد چکار کنهد

  • محسن ازغدی
    2

    ابن عملیات پیچیده اسرائیل صدها میلیارد تومان هزینه برای ایران دارد و متاسفانه ملت ایران فقط نظاره گر فقر و محرومیت بیش از پیش خود خواهند بود.
    موفق باشید ملت ایران

  • ناشناس
    1

    همچنان منتظر انتقام سختیم

  • ناشناس
    1

    انتقام سخت هر چه سزیعتر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فعلا دستشون را گرفتند فقط در حد فحش است و بلندگو . انتقـــــــــــــــــــــــــــــام میگریم حالا چه می گیرد معلوم نیست شاید کفتر

  • مهرداد سربندی
    1

    چرا ما مسلمان ها اینقدر عقب افتاده هستیم که اسراییل از ماه ها قبل می دونه ما قراره کی و از کجا چه آشغالی را بخریم. چرا ما مسلمانها اینقدر بدبختیم که همه چیزمون را همه میدونند الا خودمون. چرا اینقدر هرمه هستیم که چیزی به اسم راز و اسرار طبقه بندی شده نداریم. چرا اسراییل بایدبتونه سازنده و فروشنده دستگاه های پیجر را متقاعد کنه که در دستگاه های سفارش حزب الله بمب جاسازی کنه. چرا کسی نیست یقه سازنده را بگیره و کارخانه اش را روی سرش خراب کنه. چرا ما فقط حرف میزنیم اسراییل فقط عمل می کنه؟ خدا یا بفریاد برسد. ما زورمان به اسراییل نمیره.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تا .دروغ گفتن حلال می‌دانیم بنام خدعه و قول دادن بدون عمل بعنوان تقیه بدانیم مسلمانان هیچ وقت پیشرفت نمیکنن ،

  • ناشناس
    3

    من چشم خواهرم ۲۰ میلیون پول عمل می خواهد سه ساله جمع پول می کنم ولی چشم لبنانی ها وعرب جماعت واجتر از چشم ماست دارند ۵۰۰ نفر میارند ایران این هم کار درستیه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      تو که راست میگی!!

    • ناشناس
      8

      عید میرقصیدی به تکه شدن بچه ها خوشحالی میکردی .آیا درسته سعی کنی از حسد ناله بچه بدون صورت را خفه کنی .کل دنیا آمریکا کره آن بچه ها ناراحت شدند .نه اینکه اینجا باشه .قضیه اونا جنایته نه بیماری .غزه باریکه شهر پیامبرانه و همه پاکان از خود می دانند ..نشان میداد نوزادان و بزرگها اسکلت شدند منظور راهشان بسته است میسوزی ..امثال تو می‌گفتید باغات را دکان کنیم

    • ناشناس
      8

      بچه های غزه کلا سوختند تویی به اسمشان هم چشم آت درمیاد آمریکا هم شب شهادت پیامبر با ناله غزه می گفتند به خاطر جنایت .تو حتی فرق بیماری و جنایت نمی فهمی

  • ناشناس
    1

    آخرش تهش میرسه به برادر آمریکا
    تند تند تیتر نزنید
    بذارید برادر قصه هاش رو یک کاسه بکنه بعد رسالت خبری تون رو اجرا کنید

    برادر نظرم بذار

  • ناشناس
    1

    این ماجرا ضعف بزرگ حزب الله رو نشون میده حالا میخان ماست مالی کنن میگن اینا داشتن به پیجرها شک میکردن و ...

  • ناشناس
    1

    لب کارون بخونید ملت ایران وقت وقت شادیه

  • ناشناس
    1

    رو که رو نیست به سنگ پا گفتید زکی
    ۴ هزار کشته و زخمی باز هم میگویید اسرائیل ناکام مانده و از ترس لو رفتن این‌ها را منفجر کرده!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    ملت ها به خصوص ملت های احمق همیشه در طول تاریخ بازیچه دست زورگویان و سیاستمداران بودند
    هیییییییییئی امان از نادانی

  • ناشناس
    1

    یک طرفه قضاوت درست نیست کشتن هرانسانی ازطرف هرکس باشد گناه نابخشودنی است وقتی اسراییل غاصب مردم بی پناه غزه رامیکشد که آن هم تقصیر سرانشان است که راحت درهتل های چندستاره مفتخوری می‌کنند صدای مادرمیاد که به حق هم هست ولی وقتی پوتین دیکتاتور خدانشناس به کشور اوکراین حمله می‌کند وزن وبچه بیگناه رامیکشد مانه تنها تقبیه نمیکنیم بلکه به کمک می‌کنیم که بیشتر بکشد یک بام و دوهوا چرا؟این واقعا مسلمانیه انصافه؟

  • ناشناس
    1

    اگر این مردم پشت سیاستمدارانشان نبودند این همه کشتار اتفاق نمی‌افتاد
    بنابراین باید گفت که خلایق هرچه لایق

  • ناشناس
    1

    آخر یکی نیست به مردیکه عرب پرست سفیر بگه مریکه تو بااین همه تجهیزات ووسایل ارتباطات سفارتخانه پیجر حزب اله پیشت چه کارمیکرد ؟



    م

  • ایرانی
    1

    تمام حقوق و هزینه های زندگی حزب الله از پول ایرانه حقشه کور بشه

  • ناشناس
    3

    این بلا بر سر اعراب ودیگر کشورها بخاطر واردات کالا هایی که از اسرئیل داشتن بر سرشون میاد از گوشی گرفته تا الی ماشا الله رد یاب جاسوسی دارن این قوم بد جونورین هر چه بگین از دستشون بر میاد

  • ناشناس
    0

    بعد از ترور هنیه در تهران و عملیات‌های بعدی اسراییل . نشان می دهد عوامل نفوذی اطلاعات دقیق و آمار و تجهیزات و مکانها و ... را به طرف اسراییلی و آمریکایی لو داده آند .
    مراقب نیروهایی که فرزندانشان هم اکنون در کانادا هستند باشید . به خدا قسم آمار را همین نیروها به دشمن می دهند برای خوش خدمتی به خاطر فرزندانشان

  • ناشناس
    0

    اسرائیل و آمریکا رو دست کم نگیرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد