دیدار قریب الوقوع پزشکیان و السیسی

قرار است دیداری دوجانبه بین «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست سران بریکس در کازان روسیه انجام شود.

دیدار قریب الوقوع پزشکیان و السیسی

روزنامه عربی نوشت قرار است دیداری بین روسای‌جمهور ایران و مصر در حاشیه نشست بریکس برگزار شود. 

یک رسانه عربی نوشت قرار است دیداری دوجانبه بین «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست سران بریکس در کازان روسیه انجام شود. 

نشست سران بریکس از ۲۲ تا ۲۴ اکتبر (سه‌شنبه تا پنجشنبه) برگزار می‌شود. 

العربی الجدید به نقل از به منابع دیپلماتیک مصری نوشته طی سفر اخیر «سید عباس عراقچی» وزیر خارجه ایران به مصر، درباره دستورکارهای این دیدار توافق حاصل شد. 

مسعود پزشکیان سه‌شنبه اول آبان برای شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس و بریکس پلاس، عازم روسیه می‌شود. 

رئیس‌جمهور علاوه بر سخنرانی در نشست اصلی سران بریکس، دیدارهایی دوجانبه با برخی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس از جمله «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین خواهد داشت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ترک
    3

    مصر ضد شیعه است و نمی تواند با ایران رابطه داشته باشد

  • ناشناس
    3

    می شه بگید در این صد روز پزشکیان برای کشورش (ایران منظورمه نه غزه ) چه کرد؟؟؟ به بهانه جنگ غزه کشور را رها کردند و قیمتها سر سام اور رو به افزایش است و فیلترینگ برقراره لایحه حجاب قانون شد و .... . بله جنگ برای پزشکیان بی برنامه که وعده های انتخابیش را هم عمل نکرد برکته . ایا جلیلی بود تفاوتی می کرد؟

    نظرات شما -
    • پدر
      2

      دوست گرامي دقيقا همين طور است كه مي گوييد . پزشكيان و حاكميت تمام وقت خود را براي حماس و حزب الله و غيره گذاشته اند و وقتي براي كشور ايران ندارند و با دست فرمان پوتين ايران را به سمت جنگ و نابودي خواهند برد . دولتي كه هنر سازندگي ندارد ولي براي ويران كردن تلاش مي كند .

  • فرهاد
    0

    خدا کنه راهگشا باشه.خسته شدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد