فال حافظ جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:
* شربت گلاب علاج درد ما نمی باشد بلکه چاره این درد، چند بوسه آتشین شیرین تو می باشد.
* از کوچه قلندران وارسته با احتیاط عبورکن و بیرون برو تا معاشرت با چند رسوای عشق حال تو را از بین نبرد و آبرویت را نبرد.
۲- او شخصی مهربان و خوش برخورد است. اگر چه دمدمی مزاج بوده و زود عصبانی می شود، بالاخره هرکسی عیب و حسنی مخصوص به خود دارد که جنبه های خوب او بیشتر است. شما نیز از این دریچه به او نگاه کنید.
۳- این نیت با اندکی توجه، وقت شناسی، همکاری با استادی آگاه و با تجربه و داشتن سرعت عمل انجام می گیرد. از شخص آگاهی مشورت بخواه تا او شما را راهنمایی کند. بسیار سودمند است. این نیت حتماً قابل اجراست. به قول امرسون: “ترس همیشه از نادانی سرچشمه می گیرد.”
۴- پدر و مادر دعایشان مستجاب می شود ولی یکی از بستگان از شما ناراحت است. دل او را بدست آورید. گمشده پیدا می شود. سفر کرده خبری می دهد. در این هفته مژده ای دریافت می کنید و ملاقات مهمی در پیش است.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، بزرگوار، شیک پوش، خوشگذران، سخاوتمند، خوش تیپ، جسور و مهاجم، عاشق عطر، قابل احترام و تو دل برو.
۶- از تغییر و تحول انجام شده استقبال کنید و آنرا به فال نیک بگیرید. مواظب سلامتی پدر یا همسر خود باشید که دچار نگرانی نشوند.

 

ببینید: یادداشت مازیار لرستانی برای شراره رخام

 

ببینید: جشن تولد غریبانه فریدون آسرایی در یک پارک/ عکس

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمامی گنجهای دنیوی با ارزش تر است و اگر این آرامش را به مال دنیا بفروشی، بسیار ارزان فروخته ای و آنچه از دست داده ای در مقابل آنچه بدست می آوری بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببر که زندگی واقعی آن چیزی است که تو از آن برخورداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، هفتم و هشتم می فرماید:
* بیا که وسعت این کارخانه جهان به سبب زهد، چون تو رونق نمی یابد و به سبب ستم چون من از نظم خود خارج نمی شود.
* از این باد گرم مرگ آور حمله امیر تیمور که به سوی باغ و شیراز وزید، جای تعجب است که هنوز بوی گلی به مشام می رسد.
* ای دل در شکیبایی کوشش کن که خداوند نمی گذارد رنگین پربهای پادشاهی به دست دیو برسد. (تلمیح به داستان حضرت سلیمان)
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اینکه آدمی با ایمان و شکرگزار می باشید، بسیار عالی است و خداوند به شما کمک می کند. اما توجه داشته باشید که باید به زیردستان و نیازمندان کمک کنید و صله ارحام را فراموش نکنید تا هر چه از خداوند می خواهید، بر آورده شود.
۳- برای اجرای این نیت جای نگرانی وجود ندارد. به زودی کارها بر وفق مرادتان خواهد بود و رقیبان شکست خورده و شما پیروز می شوید. مسافر شما کاملاً تندرست و خرسند از کار خود خبرها خواهد داد. پس نذر خود را ادا کنید.
۴- فرزندی شایسته و همسری مهربان و زندگی آرامی شما را خوشبخت کرده است. انتظار شما برآورده می شود. نگران نباشید.
۵- به پدر و مادر، خدمت و محبت کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. ازدواج عملی می گردد. قرض ادا می شود. مسافرتی سیاحتی یا زیارتی در پیش دارید که اندیشه شما را منور و دید شما را وسعت خواد بخشید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عزت نفس بالا، مسلط بر خود، پاک، یک رو، قانع، دوستار خانواده و احساساتی.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و وفادار هستی و چون در راهی قدم گذاردی محال است که بازگردی و رفیق نیمه راه باشی، اما به تازگی در موارد مختلف با بدشانسی روبرو شده ای. به دل خود بد راه نده و به تلاش خود ادامه بده که با حسن اخلاقی که تو داری به زودی به موقعیت های خوب اجتماعی و کاری دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از تردید و دودلی دست بردارید و با توکل بر خداوند قدم بردارید و مصمم با استفاده از فرصت و زمان، با سرعت عمل و مشورت با یکی از آشنایان، اقدام و نذر خود را ادا کنید.
به قول نیچه: “کسی که یاد می گیرد پرواز کند ابتدا باید ایستادن و راه رفتن و دویدن و صعود کردن را فرا گیرد. بی مقدمه نمی توان به پرواز درآمد.”
۲- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* اگر طالع چنین ناسازگاری کند، گیسوی یار به چنگ بیگانه خواهد افتاد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
باید کاملاً مراقب و مواظب باشی و بر هوی و هوس خویش مسلط باش.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: منطقی، پرهیزکار، با ایمان، فعال، متفکر، انتقامجو، ملاحظه کار، مودب، اهل عمل، مرتب و منظم، متین، صبور، خوشرو، با احترام، بذله گو و بی طاقت.
۴- پیچیدگی و گرفتاری کار شما از بین خواهد رفت و لطف خداوند شامل حال شما می شود. از روحیه خوبی برخوردار می شوید و انرژی دوباره را به دست می آورید. ملاقاتی در پیش دارید که موجب گشایش در کارهای شما خواهد شد.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید سودمند است ولی فروش به صلاح نمی باشد. تغییر شغل و کار انجام می یابد. مسافر فعلاً نمی آید ولی حالش کاملاً خوب است. طلاق عملی است ولی مقدمات ازدواج فراهم نمی باشد.
۶- او شما را امتحان می کند. مواظب باش که از امتحان، سربلند بیرون بیایی. راز دلت را با کسی درمیان نگذار. به پدر و مادر احترام بگذار زیرا جدیدا آنها را ناراحت کرده ای. مسافر در کارش گره ایجاد شده بود ولی دعای شما موثر واقع شد. به زودی موفق می شود و جای نگرانی نیست.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۶۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هر کسی در زندگی خود مشکلات و گرفتاری هایی دارد و هیچ کس در زندگی آسوده مطلق نیست. مهم این است که با این مشکلات چگونه برخورد کنیم. برای حل مشکلات خود با بزرگان و عقلا مشورت کن چرا که همه چیز را همگان می دانند. به جای ستیز با تقدیر با زندگی سازش کن و در هیچ موردی از یاد خدا و کتاب آسمانیش و ائمه اطهار غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:
هر که را بینی در خم گیسوی گره گیر محبوب، گرفتار است و کسی را نمی توان یافت که در گذرگاه او، دام بلایی یا دام عشقی گسترده نباشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار فایده ندارد. دست به اقدام بزن و با یکی از فامیل یا دوستان که مورد اعتماد است، مشورت کن. راهکارهای عملی برای این نیت پیدا کنید که شرط اجرای آن درایت، کیاست، فعالیت و پیگیری می باشد. رقیبان، زیاد چشم به شما دوخته و متوجه شما می باشند که ممکن است آنان فرصت طلایی را از شما بگیرند.
۳- از حس ششم خود که بسیار قوی و کارساز است، استفاده کن و در این راه با استواری و پایداری گام بردار.
۴- مقام یا ثروتی در انتظار شماست که قدری تلاش و کوشش لازم دارد. پس اقدام کنید. حتماً کامیاب خواهید شد.
۵- مسافر فعلاً نمی آید و سفر کرده از خود خبر شادی آفرینی می دهد. خرید عالی است ولی فروش ضرر دارد. کسب و کار و ثروت شما افزایش می یابد. به شرط آنکه نذرهای خود را ادا کنید و به پدر و مادر توجه داشته باشید.
۶- شخصی در این هفته به شما بی محبتی کرده و نارو زده است. او قصد خیانت نداشته بلکه انسانی دست و پا شکسته و بی توجه می باشد. او خود متوجه این اقدام شده و شرمنده می باشد.
۷- چیزی را از دست می دهید ولی به زودی هدیه ای و ملاقاتی با شخصی مهم دست خواهد داد که بسیار سودمند است.
۸- ترفیع می یابید اما موجب حسادت دیگران می شوید. مواظب سخن چینان و دشمنان باشید که با هوشیاری همه را شیفته خود خواهید کرد. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

عشقی نهان در دل داری و منتظر یک موقعیت مثبت هستی که از جانب او فراهم شود. کار عاقلانه این است که به هر کسی اعتماد نکنی و سعی کنی بر افکار آشفته ات تسلط پیدا کنی. به زودی او به تو فرصتی خواهد داد. آماده باش تا با تلاش و فداکاری صداقت خود را به او اثبات کنی و اگر نمی خواهی ترک این عشق را بکنی، در راه خود ثابت قدم باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول و چهارم می فرماید:
* ای کسی که پسته دهان تو داستان شیرین قند را مسخره می کند، لحظه ای بخند زیرا آرزومند لبخند تو هستم که مانندشکر است تورا به خدای ک شکر بخند.
* اگر به زهد، ریایی جلوه می فروشی و اگر ما را به فسق و فجور سرزنش می کنی، ما به تو ای شیخ خودپرست اعتقاد نداریم و نمی گرویم.
۲- از اینکه شما محبوب دیگران می باشی، افتخار کن ولی مواظب باش گرفتار دام غرور و خودپسندی نشوی.
۳- به تازگی قدری ملول و غمگین هستی. علتش فکرهای بیهوده ایست که خود را بدان مشغول ساخته ای. بلکه باید بدانی این نیت با حوصله، تلاش، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل بموقع، قابل اجراست و جای نگرانی نمی باشد.
۴- روحیات شما عبارت اند از: رفیق پرور، مغرور، پرشور و حیجان، مدیر، رک گو، ورزش دوست، عصبانی، ریاست طلب، قدرت طلب، جدی، خوشگذران و پرکار.
۵- در آینده انسانی موفق خواهی بود. بدان که شخصی کوتاه قد، سیاه چهره، بینی کشیده، با انگشتانی بلند به شما حسادت می کند. از او دوری کنید. در این هفته ملاقاتی خواهید داشت که بسیار سودمند است.
۶- از افراد سیگاری و معتاد به شدت دوری کنید که برای شما دام میگسترانند. درکاری شما یا همسرتان ضرر کرده اید. نگران نباشید. جبران می شود.
۷- تو را به خدا، دست از مادر و خواهر و برادران آن بیچاره بردار. خیرخواه و علاقه مند شما هستند. این بگو مگوها را رها سازید که زندگی به سردی گراییده است.
۸- برخوردی سودمند و سفری مفید در انتظار شماست و فرزندانی لایق در طالع شما وجود دارد.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پس از مدتها با خواست و یاری خدا زندگی به تو روی کرده است. بین تو و او صلح و ثبات برقرار گردیده و تو از این بابت بسیار خوشحالی. مژده باد بر تو که در این دنیای پر هیاهو و آشوب به زندگی آرامی توأم با خوشبختی و شادکامی خواهی رسید. اما بدان که شرط تداوم این زندگی فداکاری و تلاش است در راه کسانی که دوستشان داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
‌* سپاس خدای را که مرشد از روی لطف با من آشتی کرد و از تقصیرم گذشت. یاران خانقاه بدین مناسبت به وجد و شور عارفانه پرداختند و ساغری از باده معرفت به نشانه سپاس از پیرو مرشد نوشیدند.
* آتشی که شعله آن باعث خنده شمع می شود، آتش نیست. آتش راستین سوز عشق است که در خرمن پروانه افتاد و آن را کاملاً سوخت.
* از آن روز که گیسوی عروس سخن را با شیهه قلم آرایش دادند، هیچ سخن سرایی مانند حافظ از چهره هنر پرده بر نگرفت و جمال آن را آشکار نکرد.
۲- این فال بر شما مبارک باد. اگر تو را می شناختم یا می دیدم، حضوراً تبریک می گفتم زیرا ستاره اقبال شما در برج پیروزیست و همای کامیابی به شرط سرعت عمل و دقت همگام شما می باشد. بی صبری و بی قراری پایان یافت و درهای نعمت به روی شما باز شده است. وقتی کاملاً موفق شدی، به خانواده بویژه کسانی که به شما نیاز مادی و معنوی دارند، کمک کنید و بدانید هر ناراحتی مسلماً راحتی به دنبال دارد. باید بگویم قلمروهای راحتی بدون رنج و زحمت، تابوت هایی با پوشش مخمل اند و وقتی که در تابوت هایی با پوشش مخمل قرار گیریم، خواهیم مرد. پس از خطر، ریسک، فعالیت و کوشش هراس نداشته باشید.
۳- اگر با کسی قهر هستی، حتماً آشتی کن. کسی را که دوست داری، بدان واقعاً او نیز تو را دوست دارد اما راه و رسم آنرا نمی داند و غرورش اجازه نمی دهد تا در مقابل شما اظهار کند. چهار فرزند در طالع داری که دومی نابغه می شود. مقام جدید و تغییر شغل و مکان به زودی بوجود می آید و آسایش، قرین و همراه خانواده شما و او خواهد شد.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، موفق، مرفه، زیرک و ناقلا، هنرمند، نابغه، قوی، انتقامجو، افسونگر، مبتکر، سیاستمدار، طناز، شیطان، فریبنده، حیله گر، مهربان، بخشنده، اهل گردش، خانواده دوست و رفیق دوست.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست به شخص بلند مرتبه ای ابراز علاقه می کنی و او با آنکه از حال تو باخبر است هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. بیهوده منتظر پاسخ نمان و لاف بیهوده نزن، زیرا بین شما دو نفر فاصله بسیاری است و او تو را هم شأن خود نمی داند و تو توقع بی جایی از او داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارتند از: خیرخواه، انسان وارسته، دوست داشتنی، عزیز، دردانه، بی کلک، طوفانگر، محبوب، شیک پوش، با وفا، عاشق پیشه، خوش باطن، خیرخواه، راستگو، صمیمی، اصیل، شریف، متواضع و قابل احترام.
با این محاسن ارزش واقعی خود را بدان و بی تابی و بی قراری نکن که دور از شان زندگی اصیل خانوادگی شماست. زیرا حیف است این اندازه خود را مشتاق نشان دهید تا او طاقچه بالا بگذارد. لطفاً با متانت و زیرکی عمل کنید.
۲- اگر از این موضوع منصرف شوید، فواید زیادی بر آن ترتیب داده شده است زیرا مقدمات آن را کاملاً فراهم نساخته اید. چون هر کاری راهی دارد که باید در جاده آن با سرعت، دقت، علاقه و اراده گام برداشت.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* خیلی وقت است که از محبوب خبری نرسیده. نه یک کلام چیز نوشته و نه سلامی فرستاده است.
* من صد نامه فرستادم در حالی که آن شاه سواران حتی یک قاصد برای من نفرستاد.
* دلبر آهو رفتار که از دلدادگان می رمد، قاصد کبک پویه و تندی نزد من عاشق بیابان گرد و عقل گم کرده نفرستاد.
۴- در آینده نزدیک از معامله، ملاقات و برخوردی نیکو استفاده و بهره کافی خواهی برد و اقبال به سراغ شما خواهد آمد اما فعلاً زیاد امیدوار و دلخوش به قول های پوچ اشخاص نباش که آنها فریبکارند. نگران نباش. چیزی که می خواهی به دست می آوری. اما حوصله و صبر را باید با خود همراه سازی. مسافرتی در پیش داری. از مسافر خبر خوشی دریافت می کنی. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. وسله خریداری می شود ولی اراده تلاش و امید را هیچگاه از دست ندهید تا موفقیت قرین شما گردد.
۵- جدیداً دچار ناراحتی شده اید. علتش عدم آگاهی از چگونگی آن بوده است. در حالیکه می توانستید با کمی شکیبایی و از خود گذشتگی و اندیشه، اوضاع را کاملاً بر وفق مراد گردانید. پس باید دنبال قضیه را نگیرید و خونسرد باشید.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر به شما می فرماید:
* من که از محبوب بوسه خواستم با خنده گفت: ای حافظ برای خاطر خدا روا مدار که بوسه تو روی ماه را آلوده کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- آینده شما چنان درخشان و شادی آفرین است که همه را مات و مبهوت خواهد کرد. شما به مقصود خود خواهی رسید. تفال شما بسیار خوب است. زمانی که به هدف خود رسیدی، خدا را شکر کن و دست از غرور بردار. خود را آماده مبارزه و اقدامت مهم تری بکن زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد. موفقیت همگام شماست به شرط آنکه بر خدا توکل کنی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که گشایش حاصل می شود.
۳- جایی برای نگرانی وجود ندارد. شاهد موفقیت در چند قدمی شماست. با قدری تلاش، وقت شناسی و دقت به آن دست می یابی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، دانا، ناقلا، انتقام جو، شیرین بیان، خودخواه، سیاستمدار، مودب، پشتکاردار، مدیر، دقیق، ثروتمند، با سلیقه، مقبول، عاشق مالکیت، منطقی، رفیق دوست، زود رنج، دست شما نمک ندارد و ارزش واقعی شما را نمی شناسند.
۵- مسافرت را توصیه میکنم. ازدواج عملی می شود ولی طلاق صورت نمی گیرد. خرید و فروش هر دو سودآور است. تغییر شغل عملی می گردد. موفقیتی کامل نصیب خانواده شما می شود.
۶- اگر در این معامله شما یا همسر یا پدرتان سود نبرده. نگران نباشید. به زودی منافع زیادی نصیب شما می شود و سفر زیارتی و سیاحتی در پیش است.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* از زیبارویان بیشتر از این بهره تو نمی باشد. پس اگر به این طالع قانع نمی باشی، برو و فرمان قضا و قدر را دگرگون بساز و طوری کن که بر وفق مرادت باشد.
۲- شما در زندگی سرنوشتی دارید که قضا و قدر الهی آن را رقم زده است ولی این بدان معنی نمی باشد که اختیار و اراده ای نداری. بلکه عین اختیار و آزادی است که می توانید با توکل به خداوند گام بردارید و با نیروی اراده و فعالیت چنان مشهور خاص و عام گردید که همه متعجب و متحیر گردند. زیرا در چهره شما و فرزندانتان نور عشق و عرفان و رستگاری است.
۳- از هجران و فراق کسی یا چیزی یا مکانی سخت ناراحتید. باید بدانید که هر کس سرنوشتی دارد. پس دعا کنید که سرنوشت شما مانند همسایه دیوار به دیوارتان نباشد. زیرا او ناسپاسی کرد و خداوند وی را در معرض املا و استدراج قرار داد.
۴- مژده می دهم که زندگی بسیار درخشانی در انتظار شما و خانواده شما است. بطور مثال در هفته قبل خانواده شما مورد لطف خداوند قرار گرفتند و از ناراحتی بزرگی رهایی یافتند. پس کسی که به ریسمان خداوند چنگ بزند، صد در صد موفق است. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.
۵- هر که روزانه باغچه دلش را به آب تامل و خوداندیشی مهمان نکند، همیشه پژمرده و پاییزی خواهد ماند.
۶- مسافر حالش خوبست. به زودی خبرهای خوش می دهد. توجه به همسر و علاقه به او زندگی شما را شاداب تر می کند. با پدر و مادر مهربان باش. به سخنان او گوش دهید، هر چند اخلاقش غیر قابل کنترل می باشد ولی مهربان و با وفاست.
۷- از رنگ مشکی یا قرمز تند استفاده نکنید بلکه از رنگ های ملایم بهره مند شوید که موجب آرامش روح، ثبات قدم و اعتماد به نفس شما می گردد.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۸۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

یک فرصت استثنایی به تو روی آورده بود ولی از آن غفلت کردی و قبل از آنکه از آن بهره ای ببری فرصتت از دست رفت. بدان که فرصتهای زندگی زودگذر هستند. اکنون دیگر غصه خوردن و ناله کردن بی فایده است. مترصد وقوع فرصت دیگری باش و این بار با تمام وجود از آن استفاده کن، زیرا ممکن است این دیگر آخرین فرصت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما گوشزد میکند که:
* یار ما در حالی که در چمن زیبایی و لطافت می خرامید، رفت ولی ما از گلستان وصال او گلی نچیدیم و رفت.
یعنی وصال جانان برای ما میسر نشد و رفت.
۲- متاسفانه خبر بدی دریافت می کنید. از آن ناراحت نشوید. بلکه به اطرافیان نیز دلداری بدهید که پس از این واقعه، همه چیز به خوبی انجام خواهد گرفت و نگرانی ها برطرف میشود و این واقعه، نتیجه ناشکری شما بوده است.
۳- به شما توصیه اکید دارم، فعلاً از این اندیشه صرف نظر کنید. زیرا به زودی موفقیتی بزرگ، نصیب شما می شود که تصورش را هم نخواهید کرد. پس انسان عاقل، کار کوچک را فدای امری مهم و بزرگ نخواهد کرد.
۴- به شما توصیه و سفارش می کنم. از فرصت های به دست آمده دیگر برخوردار شوید. زیرا اگر هوشیار و زیرک نباشی، حسودانی که در کمین هستند، از ما جلو خواهند زد.
۵- مسافرت بسیار زیان بار. خرید و فروش هر دو بی فایده است. ازدواج عملی نخواهد شد زیرا مقدمات عمل آن هنوز دقیقاً فراهم نشده ولی طلاق انجام می گیرد. موفقیتی که در پیش دارید، نیاز به کوشش و تلاش بسیار زیادتری دارد. زیرا بر سر راه شما رقیبان سرسختی نشسته اند که گوی موفقیت را ببرند.
۶- خوشبختانه انسانی مهربان، صمیمی، زود رنج، خود خور و دست و دلباز هستید. در دوستی سر از پا نمی شناسی. مؤدب و خوش لباس هستیدو اما زود قهر می کنی و ارزش زمان را نمی شناسی. خیال می کنی همیشه در همین حال باقی می مانی.
۷- کسی به شما در این ماه نارو زده و بی وفایی کرده است. دیگر سراغ او نروید. زیرا قابل اعتماد نیست. او نان را به نزخ روز میخورد.
۸- بدانکه کیفر دو چیز در دنیا زود می رسد:
یک) ظلم کردن به همسر و فرزندان و خویشان.
دو) بد رفتاری با پدر و مادر.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی (کاری) فکر تو را کاملا به خود مشغول کرده است و تو از بی اعتنایی این شخص به شدت غمگین هستی. اگر می خواهی به مقصود برسی غرور و خودبینی را کنار بگذار و به یاد داشته باش با اخلاق نیکو و مهربانی با مردم می توانی جای خود را در دل آنها باز کنی و به موفقیت برسی. به دوستان خود بیشتر رسیدگی کن. کاری که قصد انجام آن را داری هیچ ایرادی ندارد فقط برای رسیدن به مقصود باید تلاش بسیار کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- واقعا خیلی شیفته و شیدای این اندیشه و فکر شده ای، به طوریکه قرار و آرام نداری و در همه احوال به یاد و اندیشه او هستی ولی بدان که این نیت اولا با توکل به خدا و ثانیا با حوصله و شکیبایی حتما عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد، فقط شما قدری عجله دارید.
۲- شما با تمام حواس متوجه این موضوع و او هستید و همه چیز را فراموش کرده ای، تمام فکر و اندیشه ات در تسخیر و بدست آوردنش می باشد. اما توجه داشته باش که همه با مال و ثروت نرم نمی شوند و شما بیش از اندازه از مردم انتظار دارید. لطفا قدری توقع خود را پایین بیاور و سعی کن در کسب تحصیل و علم و دانش روز گام برداری که موفق می شوی.
۳- صبر، عامل پیشرفت شماست. وسواس را از بین ببر. از آن دوستی که موی بلند و ابروان کشیده و قدی کوتاه دارد، جدا برحذر باش که نسبت به شما حسادت دارد. همسرتان خیلی شما را دوست دارد. قدر او را بدان که هر ۵ انگشت یکسان نیستند.
۴- اگر نیت شما مسافر است، مسافر می آید. اگر منتظر خبری هستید، خبر خوبی می شنوی. اگر نیت شما مسافرت است، مسافرت صلاح نیست اما اگر نیت شما خرید و فروش است، فروش خوب است ولی از خرید خودداری کنید.
۵- چیزی پیدا می کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما می شود، اگر نذری کرده اید، ادا کنید. این هفته خوابی خوش می بینی. برای کسی تعریف نکن، تنها برای آنکه خیلی دوستش داری، تعرف کن که لذت ببرد.
۶- جواب نیت شما را حضرت حافظ در بیت آخر داده و می گوید شگفت نیست که ناهید رامشگر آسمان، با سرودی از حافظ، حضرت مسیح را در فلک چهارم به وجد و نشاط درآورد و بر سماع برانگیزد.
۷- شما خیلی خوب، دلربا، مهربان، خوش قلب و بخشنده هستی ولی کسی قدر شما را نمی داند و دستتان نمک ندارد.
۸- این را می دانی که وقتی برنده ای مرتکب اشتباه می شود، میگوید واقعا خودم اشتباه کردم اما وقتی بازنده مرتکب اشتباه می شود، می گوید: تقصیر من نبود!
۹- به قول بیت هفتم، تنها خرده ای که بر حسن و نیکویی تو میتوان گرفت این است که شیوه مهربانی و وفای به عهد را نمی شناسی، میدانی چرا؟ برای اینکه زیبا و مغروری.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسان در رنج و سختی آفریده شده و زندگی سرشار از رنجها و سختی هاست. تو از این همه شر و شور و غوغا به تنگ آمده ای. به دنبال خلوتی می گردی و مسکنی تا لحظه ای به آرامش برسی. به خدا پناه ببر که یاد او بهترین آرامش بخش است. به میان مردم درویش مسلک برو و گمشده ی خود را در میان آنان جستجو کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ناراحتی ها و رنج های فراوانی را تحمل کرده اید. بطوری که بر سر دو راهی قرار گرفته اید. علتش عدم اتکای به نفس شما می باشد زیرا چشمان نگران عده ای متوجه اقدامات سازنده شما می باشد. پس با توکل بر خدا، اراده ای قوی، با سرعت و دقت دست به کار شوید و از زمان حداکثر بهره را بگیرید که تامل و درنگ مفهومی ندارد. خود را با شرایط زمان و مکان کاملاً وفق دهید و فعالیت کنید.
۲- اینکه ناله کنید که از دنیا و بدی و رنج آن خسته شدم، غیر از فرسایش روح، نتیجه ای ندارد. زیرا دنیا بدتر از آنست که فکر می کنید و زیباتر از آن است که تصورش می نمایید. از انسان های حسود، معتاد و ناباب دوری کنید و از گذشته خود و دیگران درس بگیرید.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم و چهارم می فرماید:
* شراب بده که بر نوازندگی ناهید که رامشگر آسمان و بازی بهرام که خداوندگار جنگ است، اعتماد نتوان کرد. زیرا هیچ یک از فریب روزگار، تو را در امان نتواند داشت.
* سفره روزگار پست نواز از شیرینی آسودگی و خوشی خالی است. ای دل، کام طمع را از تلخ و شور جهان پاک کن. می جمشیدی را بدست گیر و خوش که جهان را پیمودم و از بهرام و آن همه شکار کوروش نشانی برجای نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده و در دو معنی قبل حافظ شما را آشکارا راهنمایی فرموده است.
۵- مسافر شما در حال فعالیت می باشد. او را نگران نسازید. این معامله چندان به سود شما نمی باشد. تغییر شغل برای خانواده شما دردسر آفرین خواهد بود، پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش بسیار است.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تاری
    0

    از تفال این سایت بسیار بهره علمی و معنوی می بریم واز شما سپاسگزاریم که مارا یادآور مطالب آموزنده می کند و باعث آرامش ما میشود شکرالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد