ایزدخواه: نمایندگان خوزستان پاسخگوی مشکلات استان باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: من اخبار مسائل و مشکلات استان خوزستان را در فضای مجازی پیگیر هستم اما این ها مشکلات جاری است و خود نمایندگان استان باید در این زمینه پاسخگو باشند. پرده تلخی از واقعیت تتلو را بر ملا ساخت.

ایزدخواه: نمایندگان خوزستان پاسخگوی مشکلات استان باشند

روح الله ایزدخواه در گفت و گو با خبر فوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت خاصی که برای دغدغه های مردم خوزستان دارید لطفا نظر خود را صریح و شفاف در مورد دلیل نارضایتی مردم علیرغم تخصیص و هزینه کرد اعتبارات دولتی با توجه به شناختی که از اهواز دارید اعلام کنید اظهار داشت: من اطلاعات میدانی و اجرایی دستگاه های استان را ندارم و نمی توانم قضاوت کنم چرا که باید مبتنی بر آمار صحیح و درست باید اظهارنظر کنم. آماری ندارم که بگویم چه کارهایی انجام شده و چقدر حیف و میل شده یا نشده است.

وی ادامه داد: مواردی را که مردم رجوع می کردند مانند مساله میدان میوه و تره بار را به من اعلام می کردند و من در این باره پیگیری هایی کردم اما نمی توانم بگویم که فلان بخش چه عملکردی داشته و یا نداشته است.

ایزدخواه گفت: من اخبار خوزستان را دنبال می کنم اما پاسخگویی به مشکلات مردم خوزستان و اهواز وظیفه نمایندگان این استان است.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد