کناره گیری آذری جهرمی از ستاد پزشکیان صحت دارد؟

رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان دلیل کناره گیری آذری جهرمی از این ستاد را تشریح کرد و گفت: ایشان رویکرد قهرآمیزی با ستاد نداشتند و گفتند قطعا هم در دولت آقای پزشکیان پستی نخواهند داشت.

کناره گیری آذری جهرمی از ستاد پزشکیان صحت دارد؟

علی تاجرنیا، رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان، درباره شایعه کناره‌گیری محمدجواد آذری جهرمی از ستاد آقای پزشکیان گفت: برخی بحث‌هایی داشتند و ادعا کردند آقای آذری جهرمی به دنبال پست و مقام است و ایشان به دلیل آنکه چنین رویکردی وجود نداشته باشد از ستاد آقای پزشکیان کناره‌گیری کردند و رویکرد قهرآمیزی با ستاد نداشتند و گفتند قطعا هم در دولت آقای پزشکیان پستی نخواهند داشت.

آذری جهرمی با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش نوشت: ممنون میشم بر من منّت بگذارید و این ویدئو رو ببینید و دست به دست کنید. توی گروه ها بفرستید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید. من این صحبت ها رو برای منافع خودم نزدم. مطمئن باشید که حتی اگر به من پیشنهادی شد، در دولت بعد مسئولیتی در کابینه احتمالی آقای پزشکیان نخواهم پذیرفت، این رو گفتم که بدونید این سخنان رو تنها و تنها به خاطر دغدغه و برای ایران زدم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • میکرو
    7

    مگر همش تو باید مقام داشته باشی!

  • ناشناس
    7

    اقدام درستی انجام دادی که از ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان استعفاء دادی چونکه برای شما خوبیت نداشت در ستاد همه کاندیداهای میانه رو و اصلاح طلب از جمله آقای لاریجانی، پزشکیان و ... عضویت داشته باشی!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      خوبیت نداره واسش خخخخخخخ گردو صفت یه روز تخریب يه روز تعريف واقعا شرم وحیا ندارید

  • ناشناس
    8

    پزشكيان احتمالا إصلاح طلب نيست ،

  • ناشناس
    2

    ايا بايد به پزشكيان راي بدهيم ؟نظر بدهيد

  • ناشناس
    0

    عجب شانسی اورد‌دکتر تحفه است مگه

  • ناشناس
    0

    یکی از دهه شصتی هایی که مدام میگن نسل سوخته نسل سوخته و... ولی با این کم سن و سالی چند سال در بالاترین سطح مدیریت کشور و در تخصصی ترین وزارتخانه مسئولیت داشت و خیلی بیشتر از اینها هم خودش رو محقّ و طلبکار مملکت میدونه و دست بردار پست و مقام هم نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها