حمایت حسن روحانی از پزشکیان/ به کسی رأی دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم بردارد/ از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که به پزشکیان رأی بدهند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی ویدئویی درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کرد و از مردم خواست روز جمعه هشتم تیر به این کاندیدا که دارای صفاتی چون صداقت، شجاعت و وفاداری به منافع ملی است، رأی دهند.

حمایت حسن روحانی از پزشکیان/ به کسی رأی دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم بردارد/ از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که به پزشکیان رأی بدهند

متن کامل پیام ویدئویی روحانی به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

 

ملت شریف و بزرگوار ایران

روز هشتم تیرماه امسال می‌تواند روز بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران باشد. مردمی که سه سال رنج مداوم را تحمل کردند، سه سال تورم بالای ۴۰ درصد را تحمل کردند؛ مردمی که فشارهای اجتماعی و بداخلاقی‌ها را در خیابان‌ها در این چند سال شاهد بودند و مردمی که در این سه سال هر ماه و هر روز در انتظار پایان تحریم بودند اما متأسفانه برای یک امضا در این سه سال کاری به انجام نرسید.

ما باید روز جمعه به کسی رأی بدهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم ایران بردارد. مصمم است شجاعانه این امضا را انجام دهد و برجام را احیا کند. به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و در لیست سفید قرار بگیریم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌و‌فصل برساند.

به کسی رأی بدهیم که دنبال شایسته‌سالاری است؛ فراحزبی و فراجناحی فکر می‌کند و در برابر همه احزاب و گروه‌ها به عنوان جمع ملت بزرگ ایران با احترام یکسان می‌نگرد.

به کسی رأی بدهیم که او همواره صادق بوده است؛ صداقت یک اساس است. نگذاریم کسانی دومرتبه در این کشور قدرت را در دست بگیرند که با مردم صادقانه سخن نگویند، آمار نادرست به مردم بدهند؛ افرادی که در همین مناظرات شاهد بودیم که بعضی‌شان متأسفانه آمار راستی را به مردم نگفتند و سخن راستی را با مردم مطرح نکردند.

به کسی رأی بدهیم که شجاعت لازم را دارد. امروز اگر کسی شجاعت لازم را نداشته باشد، نمی‌تواند دنبال اهداف و منافع ملی باشد و به خاطر نگاه غضب‌آلود این یا آن، به خاطر اشاره این جناح یا آن جناح، از منافع ملی عبور کند. ما به کسی رأی بدهیم که در به دست آوردن منافع ملی، از همه منافع شخصی و خانوادگی‌اش بگذرد.

ما به کسی رأی بدهیم که وفادار باشد، به سخنانش، به قول‌هایش، به گفتارش؛ به منافع ملی کشور وفادار باشد، به منافع مردم وفادار باشد.

برای توسعه کشور، برای معیشت مردم، برای اینکه یک بار دیگر مردم شاهد تورم تک‌رقمی باشند، یک بار دیگر مردم شاهد رشد اقتصادی ۱۴ درصد باشند، همه توان و تلاش خود را به کار ببرد و ما شاهد ایرانی توأم با آرامش و ایرانی باشیم که در مسیر توسعه واقعی قرار می‌گیرد.

در میان کاندیداهای محترم برای دولت چهاردهم، آقای دکتر مسعود پزشکیان لیاقت این کار را دارد و می‌تواند این بار مسئولیت را بر دوش بگیرد و دارای صفات و ویژگی‌هایی است که آن‌ها را برشمردم.

همه ما به پای صندوق رأی بشتابیم؛ من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.

و السلام علیکم و رحمة اللَه و برکاته

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ارسلان
    9

    لبیک یا سید محمد خاتمی درود بر پزشکیان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      نه به دولت سوم روحانی

    • فرهاد
      10

      من تاحالا فکر میکردم اینایی که میگن پزشکیان نوچه روحانی است دروغ میگن
      الان مطمئن شدم پزشکیان دولت سوم روحانی است
      آزموده راآزمودن خطاست

    • ناشناس
      0

      کاسبان تحریم ساکت باشید روحانی هزار برابر رئیسی بهتر بود

  • ناشناس
    7

    ما سالهای دراز است در اینگونه انتخابات ها شرکت نمی کنیم ولی خوشحال می شویم گزینه اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شود تا روزنه ای بسیار کوچک برای نفس کشیدن برایمان باقی بماند!

    نظرات شما -
    • طهماسبی
      7

      برادر عزیزم
      آیا بهتر نیست شما هم تلاشی کرده و در باز نگه داشتن روزنه به اندازه ی دادن یک رای کمک کنید ؟

    • ناشناس
      0

      به طهماسبی: حالا شما از کجا می دانید جنسیت ما مرد است که ما را برادر خطاب می کنید! ما به این دلیل در اینگونه انتخابات شرکت نمی کنیم چونکه نوع نظام سیاسی فعلی و ساختار کلی آن مطلوب ما نیست و از نوع نظام سیاسی که مرحوم دکتر محمد مصدق نخست وزیر ملی گرای ایران و وزیر خارجه شهیدش دکتر حسین فاطمی از آن حمایت می کرد ما پشتیبانی می کنیم!

  • جوجوله
    6

    دولت شما خوب بود تا ۵ سال تورم نداشتیم اما دو سال نیم آخر با خروج ترامپ اوضاع خراب شد اما این سه سال فشار بر سفره مردم بی اندازه زیاد شده به امید خدا شاید در دوره ریاست جمهوری پزشکیان گشایش بشه

  • هیتلر
    22

    خودت هشت سال هیچ کاری نکردی
    این هم نمیکنه

    هیچ کسی نمیتونه بکنه
    چون دستور از جای دیگه است...........
    تحریم باید باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      انصاف داشته باش خواست نگذاشتند واینم بخواهد نمی گذارند . عوامل اصلیشونا تو این دوره دیدی.اگه قرار بر حساب وکتاب وتخصص وعلم وعقل باشد که هر 4نفرشون باید برن کنج عزلت برگزینند .

    • ناشناس
      6

      دولتی که در قضیه برجام کلاه گشاد سرش گذاشته شد! همه مشکلات 3 سال اخیر سرریز و حاصل استقراض دولت روحانی بود! آمارهای بانک جهانی اقتصاد بهبود شاخص های 3 سال اخیر را نشان می دهند.

  • امیر
    8

    سلام بر دولت سوم روحانی

  • ناشناس
    12

    تو اگر واقعاً دلسوز بودی توی هشت سال ریاست‌جمهوریت یک کاری برای مردم می‌کردی. حالا میگی بیا رأی بده. فوقش پزشکیان هم میشه مثل تو. به چه درد مردم می‌خوره.

    نظرات شما -
    • شروین
      0

      حسن روحانی قصدش خوب بود اما بی عرضه و ترسو بود از دولت سایه و حزب اللهی و کاسبان تحریم می ترسید.

  • ناشناس
    1

    درود بر پزشکیان و روحانی و خاتمی

  • ناشناس
    6

    دیروز دستور فرمودند که بیخود می کند .دل خوش نباشید .باید راه شهید جمهورشا ادامه دهد !!!

  • ناشناس
    8

    با این اوضاع احوال بر فرض هم که رئیس جمهور بشه آقای پزشکیان راه به جایی نمیبره چون اکثر شکست خورندگان دولت 11 و12 برنامه دیکته مکنن
    برنامه ای که هیچ وقت در 8 سال جواب ندادو به شکست ختم شد .اگر پزشکیان متمایل به این افراد نمی شد رای بالایی هم می آورد. اگر از این کارشناسان حرف می زد زهی خیال باطل همان قانون تسلسل دور هست.

  • ناشناس
    20

    جناب روحانی در دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود زحمات زیادی برای کشور و ملت متحمل شدند،که زبان ازبیان تلاشها ومساعی شبانه روزی این رئیس جمهور بینظیر الکن است.
    همانگونه که این بزرگمردفرمودندبا امتیازات و تعهدات سنگین کشور در عهدنامه ترکمنچای برجام و،با تعطیلی وریختن بتن درقلب راکتورهای هسته ای نطنز وفردو،تمامی تحریمها،،بالمره،همانگونه که خودشان بیان فرمودند،لغوشد، بازار فروش نفت خام ایران همسنگ کشور عربستان به یکباره به بیش از ۱۰میلیون بشکه نفت در روز رسید،شرکت ها،وسهامداران بزرگ بین المللی برای عقدقرارداد و سرمایه گذاری در ایران صفوف طولانی تشکیل دادند،همه منابع ارزی بلوکه شده ایران در بانک های خارجی در طول سنوات گذشته باهمت این بزرگ رجل سیاسی به هفته نکشیده با سود روزشمار به خزانه دولت برگشت،وخلاصه همه وعده های صادق این مرد درست کردار و راستگو،که قبل از انتخابات به ملت داده بود به یمن تکیه کلام زیبایش(علی برکت الله)،برآورده شد،
    یاد جمله دایی شعبون عزیزم افتادم که در جواب سوالم که ازش پرسیدم :راستی عمو کجاست؟چرا عمو, که همش بیکاره،نمیاد کمکت کنه؟ و دایی هم با خنده میگفت: دایی جون،عموحسن اگه بیل زن بود،باغ خودش رو بیل میزد تا میون علف های هرز گم نشه.

    نظرات شما -
    • محسن
      2

      این حد از بی انصافی و تمسخر، راه نیست..بیراهه است..دو نمونه: همین "علی برکت الله" که فرمودید، در چند ماه پایانی دولت روحانی ( در ایام کرونا و در دفتر ریاست جمهوری و هفته ای دوبار) بسیاری از کارخانه ها افتتاح شد و بسیاری از افراد، شاغل شدند..کاری که *سفرهای استانی* نکرد..یک عده این روز ها درباره واکسن زیاد صحبت می کنند..خاطرشان نیست که در زمان کرونا، واکسن وجود نداشت..بعد هم که برخی کشور ها رو به تولید آوردند، ابتدا برای مصرف خودشان استفاده می کردند و ایران هم مانند کشورهای دیگر در صف بود..هند ، قراردادش با ایران را لغو کرد به دلیل نیاز خودشان که روزانه مرگ و میر فاجعه باری داشتند..خاطرتان نمی آید همین افرادی که حالا طلبکاری می کنند، در مجلس نطق غرا می کردند که این واکس ها افراد را تبدیل به ربات می کند و هوادارانشان کنار خیابان ، روغن بنفشه می فروختند؟؟ یادتان نیست تظاهرات می کردند و می گفتند واکسن، توطئه جهانی علیه انسان هاست؟؟ خودشان علیه واردات واکسن، جو سازی می کردند و واکسن برکت را توی بوق کرده بودند وفایزر هم که نگویم بهتر است..آنوقت حالا می گویند روحانی واکسن وارد نکرد..یکباره شهید رئیسی وارد کرد..

  • طهماسبی
    1

    لبیک

  • با
    0

    راس میگه

  • ناشناس
    0

    درودبر دکترحسن روحانی

  • ناشناس
    0

    عشق در سه کلام
    مسعود پزشکیان آیت الله خاتمی حسن روحانی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      لبیک‌یاخاتمی

  • ناشناس
    5

    به نظر من نباید شورای نگهبان اصلاح طلب ها را تایید صلاحیت ریاست جمهوری کند.. برای اینکه این جماعت مشکلات اقتصادی و ... در تعامل با غرب می بینند..ولی یک نفر هست مانع این کار می شود.و آن شخصیت مانع بزرگی بر سر راه آنهاست.! این جماعت باید از گذشته درس عبرت بگیرند و برای مشکلات اقتصادی به جای غرب با دیگر کشورها تعامل کند..اصلاح طلبان روی دنده لج افتاده اند و خواهان ارتباط با آنها هستند از این جهت کشور ضربات زیادی دیده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به آیینه نگاه کن شرم را به خاطر کامنتت به یاد آور

  • ناشناس
    0

    دو دولت موفق در طول این۴۶سال
    خاتمی و روحانی
    براساس شاخص های خودشون ایضا همه شاخص ها نه یک یادو شاخص
    جمعه میایم برای ادامه راه خاتمی

  • ناشناس
    4

    تصمیم داشتم رای خود را به نفع پزشکیان به صندوق بیاندازم. اما اسم خاتمی را بردی از رای دادن منصرف شدم.کلا از خودم و رای دادن بیزار شدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها