انتقاد امام جمعه نورآباد از ستاد بحران/ حجم خسارات سیلاب زیاد است

امام جمعه نورآباد، با انتقاد از عملکرد ستاد بحران لرستان به دلیل کم توجهی به دلفان، گفت: حجم خسارت‌های سیلاب شهرستان زیاد است.

انتقاد امام جمعه نورآباد از ستاد بحران/ حجم خسارات سیلاب زیاد است

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری با اشاره به حجم بالای خسارت به شهرستان دلفان به دلیل سیلاب، از کوتاهی‌های ستاد مدیریت بحران استان انتقاد کرد و گفت: آمار بالایی از خانه‌های مسکونی شهر و روستا در دلفان دچار آب گرفتگی شدید شده و خسارات بسیار بالای به مردم منطقه وارد شده، زیرساخت‌های عمرانی منطقه ویران شد و دو روز وضعیت فوق اضطراری در دلفان اعلام شد، اما متأسفانه در بیانات مدیریت بحران استان کمترین اشاره‌ای به دلفان نمی‌شود و این تبعیض را باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه امکانات حداقلی در شهرستان وجود دارد و نمی‌تواند پاسخگوی مواقع بحرانی در منطقه باشد، افزود: مسئولیت این بحران پیش آمده در دلفان گردن کیست؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ چرا از خواب بیدار نمی‌شوند و ببینند حال و روز دلفان مظلوم به کجا رسیده؟ این حجم خسارات را باید چه کسانی جبران کنند؟ مصببان آنکه مسئولان استان هستند نیز باید پاسخگو باشند که چرا در حق دلفان کوتاهی کردند؟ مگر این شهرستان نیز جز خاک لرستان عزیز نیست؟

امام جمعه نورآباد، افزود: اگر اعضای خانواده ستاد مدیریت بحران اینجا بودند آن زمان شاید به داد مردم مظلوم دلفان می‌رسیدند و اگر به داد مردم دلفان به ویژه آنهایی که گرفتار در روستاها شدند نرسند، ما نیز از این موضوع کوتاه نخواهیم آمد و از مراجع مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام جمیاری، از هموطنان خواست به هر نحو که شده کمک‌های خود را به دلفان و به ویژه مناطق روستایی گرفتار ارسال کنند، چادر، مواد غذایی، لباس، پتو و وسایل گرما از مهمترین نیازهای مردم این منطقه است.

منبع: مهر

1981

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد