اورژانس تهران: استفادهٔ غیرمجاز از آمبولانس را پیگیری می‌کنیم

روابط عمومی اورژانس استان تهران در رابطه با حواشی استفاده پیشکسوتان فوتبال از آمبولانس خصوصی در ورزشگاه آزادی، توضیحاتی داد.

اورژانس تهران: استفادهٔ غیرمجاز از آمبولانس را پیگیری می‌کنیم

همزمان با پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس و انتشار تصاویری از استفاده دو نفر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس تحت مالکیت یک شرکت خصوصی به اطلاع می‌رساند: بلافاصله با دریافت گزارش این اقدام از سوی نماینده سازمان اورژانس استان تهران در ورزشگاه آزادی و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی، اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵ این سازمان ضمن بررسی این موضوع، تمام اقدامات قانونی را در دستور کار قرار داده است.

با توجه به اینکه استفاده از آمبولانس به غیر از فوریت‌های پزشکی برای اشخاص و هر نهادی غیر قانونی است؛ اورژانس استان تهران به هیچ عنوان به مراکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیر دولتی که از آمبولانس خصوص استفاده می‌کند اجازه نقض دستورالعمل‌های تعیین شده را نخواهد داد.

به محض اتمام ارزیابی و بررسی‌های لازم در خصوص انجام این اقدام در ورزشگاه آزادی، موضوع به مراجع مربوطه ارجاع داده خواهد شد و به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    سلام
    اگر قرار است رسیدگی اساسی انجام پذیرد ،لطفا در ماه محرم و صفر هم برخی مداحان را و ایام دیگر افراد دیگر را کنترل و اورژانس باید گشت های نامحسوس را برای ریشه کن نمودن این خطای زشت تدبیر و گاها به آمبولانس‌ها در حال عبور دستور ایست و بازرسی را صادر و بیمار و همراه یا همراهان را از مبدا تا مقصد را با برگه بیمارستان و مدارک سجلی افراد را کنترل نمایند.
    ضمنا کلیه آمبولانس ها را کد دار که بر روی شماره کد و نام واحد مربوطه را بصورتی که قابل دید باشد را بر روی چند قسمت آمبولانس قید گردد.

  • ن
    0

    اول برید سراغ اون شرکت خصوصی آمبولانس که تخلف کرده و با این که می دونسته ،این کار رو قبول و انجام داده و گرنه بیشتر مردم فکر میکنن که چون هزینه اش رو میدهند و خصوصی است، این کار اشکالی نداره.بعدشم در نهایت اگر بیمار نبودن ،در نهایت جریمه میشن دیگه تا دوباره از این کارها انجام ندهند.اعدامشون نمیکنن که .چرا اینقدر بعضی ها به خودشون فشار میارن.دنبال چی هستن؟ خالی کردن خودشون از ناراحتی ؟کمرنگ کردن قهرمانی تیم رقیب؟ و یا آوردن بهانه و پرت کردن حواس ها برای ماندن در سر جای خود برای فصل بعد بازیهای لیگ؟

  • امان فر هادیان
    0

    ای بابا اینا همه قوانین نقض کردند.تا برسه به امبولانس .یکسال نزاشتن در طبقه بالا گنجشکی پر بزند.گفتند خرابه. خطرناکه.سقوط..یه مرنبه به روی تیم خاص بازمیشه حیدر بهاروندبا لبخندتلختر از زهر میگه علت رانمیدونم

  • ناشناس
    1

    وصل به نظام باشی هر غیر ممکنی برات ممکنه تا الان اینو نفهمیدین

  • ناشناس
    0

    واقعا باعث تاسف که پیشکسوتان را اینگونه کوچک کنن مگه باشگاه وسیله نقلیه در شان شان نداشته اینهمه پول به بازیکنان میدن اونوقت.....

  • ایران عزیز
    0

    این که خلاف کوچیکه هست! سر نخ رو بکشی خیلی بیشتر پیدا میکنی! دیگه نمیشه به هیچ چیز اعتماد کرد!

  • ناشناس
    0

    باشگاه پرسپولیس مصونیت داره.
    اینها کارشون هست.
    مگه فحش به داور توسط عوامل باشگاه بین دو نیمه استقلال اهواز توسط برنامه سبک‌ میثاقی بررسی شد؟

  • حسینی
    0

    پیگیری شد بعد چی میشه؟؟؟!!

  • ناشناس
    0

    کار کاره کیسه‌کش‌هاست...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها