جوی آرام و پایدار در کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: تا روز جمعه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

جوی آرام و پایدار در کشور

صادق ضیاییان افزود: طی روزهای چهارشنبه(امروز) تا جمعه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، تنها در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان و فارس در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شنبه رشد ابرهای همرفتی در نواحی جنوبی کشور ضعیف شده و گاهی رگبار پراکنده در این مناطق انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: یکشنبه با گذر موج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور، وزش باد و کاهش نسبی دما در این نواحی رخ می‌دهد، همچنین در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و شرق تهران، ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می شود و در سایر مناطق جوی پایدار مستقر می شود.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی و دامنه های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت.

به گفته ضیاییان در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطقی از شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد و خیزش گردوخاک افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ضمن طی روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ مرداد) صاف از بعدازظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۴۲ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۹ مرداد) صاف از بعدازظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک بیشترین دمای ۲۵ و۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد