یک جامعه‌شناس در گفتگو با خبرفوری:

اخراج اساتید گران تمام شد! / بی‌سوادها را عضو هیئت علمی دانشگاه کردند

یک جامعه‌شناس گفت: جذب ناشایسته‌ها به مراتب خطرناک‌تر و هزینه‌ساز‌تر از اخراج استادان شاخص است.

اخراج اساتید گران تمام شد! / بی‌سوادها را عضو هیئت علمی دانشگاه کردند

سعید معیدفر در گفتگو با خبرفوری تاکید کرد: فرآیند جذب هیئت علمی دانشگاه به طرز خطرناکی کاهش پیدا کرده که به طور جد جایگاه علمی و اجتماعی این موقعیت را تهدید می‌کند.

او گفت: جذب ناشایسته‌ها به مراتب خطرناک‌تر و هزینه‌ساز‌تر از اخراج استادان شاخص است.

معید فر تاکید کرد: تزریق افراد بی‌سواد و سطح پایین که شمارشان زیاد است، حتما از ضرر کنار گذاشتن ده‌ها استاد با سواد بیشتر است. اخراج فله‌ای اساتیدی که سلیقه و نظرشان با مسئولین یکسان نبود، اجحافی در حق دانشگاه بود.  

این جامعه شناس گفت: افرادی را به عنوان عضو هیئت علمی به دانشگاه می‌آوردند که با هیچ متر و معیاری نه سوادش را داشتند و نه به لحاظ رفتاری در حد محیط دانشگاهی بودند که این موجب شد نسبت به اساتید برجسته حس رقابت و حسادت پیدا کنند.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • ناشناس
    17

    این افراد ناشایست در زمان احمدی نژاد وارد سازمانها، دانشگاهها و نهادها شدند و در دولت سیزدهم همگی پست گرفتند تا وظیفه!!! خود را انجام دهند.

    نظرات شما -
    • ملت
      3

      خواهش میکنم چرت نگو !

    • ناشناس
      48

      کشور در زمان احمدی نزاد بهترین دوران اجرایی و علمی را طی و در دوران رفقای شما طی ۸ سال تدبیر و امید نا امید شد و هم اکنون نیز دوباره روز از نو روزی از نو و اما اساتید الا ماشالله کشور مملو از باسواد و استاد است کافی است مشاغل لوکس انحصار شکنی شود..

  • ناشناس
    8

    تازه حکومت داره یکدست می شه همه بی سواد

    نظرات شما -
    • چع گاراااا میگینی !
      0

      اصلن هم گرون تموم نشده
      سالهای آتی دانشگاه پر میشه از سهمیه برادران پایگاهه ها
      و اتباع
      بله اتباع . میرن دانشگاه و نخبه هایی در خور میان بیرون و میرن مناسب دولتی وزیر وکیل
      مملکت همونجوری که تا حالا چرخیده و گذران روزگار کرده . اون روزها هم میگذره

  • ایرانی
    9

    اگر چه ۵۰درصد اساتید وابسته ها و سهمیه ها هستم ولی اون ۵۰درصد بقیه واقعا حیف بودن هم سواد داشتن هم فهم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      اینقدر سهمیه سهمسه نکنید خودت با چشات دیدی مگه تهمت میزنی اینا یا هر چی هستن غیر از سهمیه ای

  • ملت
    1

    مثلا تا بحال باسوادها بودند چه گُلی به سرخودشون زدند !

  • ناشناس
    2

    بعضی‌ها اینقدر کله اشان باد دارد فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند امروز نخبگان مهاجرت می کنند اتباع بی سواد ورود می کنند

  • بهنام
    7

    شما نگران نباشید ، سالیان است این خزعبلات را سر هم کرده و برای توجیه رفتار عده‌ای باصطلاح استاد به خورد مردم می‌دهید .
    اگر استاد خود آتش بیار معرکه و هیزم در آتش ریز باشد با او چه باید کرد ؟؟
    شما در این جریانات اخیر در آمریکا و اعتصاب و تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا ، شاهد برخورد شدید با دانشجویان و اساتید و رئیس دانشگاهها و حتی اخراج آنها از دانشگاههای آمریکا به خاطر مخالفت با سیاستهای دولت آمریکا در طرفداری از رژیم جنایتکار اسرائیل بودید و در آنجا دولت آمریکا اعلام کرد دانشگاه جای طرفداری از جنبش‌های آزادی بخش مخالف با نظرات دولت نیست!!! جایی که به ضرر آنها باشد خودشان دست به هرکاری میزنند و همه را قلع و قم می‌کنند ، چه اروپا و چه آمریکا !!کشورهای غربی به گونه ای درباره آزادی بیان و رسانه و مطبوعات صحبت می کنند که آنکه با شرایط این کشورها آشنایی ندارد تصور می کند که آنجا بهشت روزنامه نگاران و دانشگاهیان است و روزنامه نگاران و دانشگاهیان آزادی مطلق دارند که هر فعالیتی که می خواهند انجام دهند و کسی کاری به کارشان نداشته باشد.
    جرئت دارید در کشورهای غربی درباره هلوکاست و یا مسایل مرتبط با چین و یا روسیه و یا ایران و یا ونزولا و یا کره شمالی ویا... که با سیاست های این کشورها همخوانی ندارد مطلبی منتشر کنید، ببینید چه بلایی بر سرتان می آید. شما آزادی مطلق دارید که به پیامبر اسلام و یا مسیحین و یا بودایی ها و یا هندو ها و یا... هر توهینی بخواهید انجام دهید ولی اگر جرئت دارید در باره یهودی ها و یا همجنسبازان و یا... صحبت کنید.
    هر جا غربی ها در جنگ رسانه ای در مقابل رسانه های کشورهایی مانند ایران و روسیه و چین و... کم بیاورند می بینیم شروع می کنند آنها را تحریم کردن و بعد خبرنگاران و استادان آن دانشگاه را مورد اذیت و آزار قرار می دهند و بعد شروع می کنند حتی کارشناسانی را که با اینها صحبت می کنند را نیز تهدید کردن ، دانشجو و استاد جای خود دارد!!!!!
    و در آخر نمی‌توان بدلیل اینکه یک استاد دارای بار علمی و سمتی در دانشگاه است دست به هر عملی زده و کل جامعه‌ای و جوانان را به آشوب و تباهی بکشاند و نبودش بهتر از بودنش است .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بهنام جان قشنگ معلومه هرچي تو پايگاه بهت ميگنو باور ميكني !
      دوست عزيز ! هزاران مطلب راجب هلوكاست و همجنسگرايان وجود داره ! اصلا بزرگترين برنامه ضد اديان كه بيشترين قسمت هاش مربوط به يهوديته تو امريكا درست شده ! كافيه يه سرچ تو يوتوب بزني تا صدها كانال پيدا كني كه خيلي راحت ضد يهوديت ويديو ميسازن و حتي مناظره ميكنن !
      ده ها ساله كساني كه با سياست امريكا و حتي خود رييس جمهورش مشكل دارن جلوي كاخ سفيد شعار ميدن و فحاشي ميكنن! كسي بهشون گير داد ؟
      فكر كردي همه جا مثل ايرانه كه كسي نتونه ضد سياست هاي … حرف بزنه ؟؟؟
      خبر فوري نظرم رو تاييد كن . چندين بار جواب اين بهنام رو دادم ولي هيچ كدوم تاييد نكردي

  • منتقد
    9

    اتفاقاً خیلی خیلی خوب کاری کرد دارید حقوق مفت زیاده دولت می گیرید هیچ کاری هم نمی کنید شما استاد ها بعد درقبالش قشر های دیگه کمترین میزان حقوق می گیرن کمتر حرف مفت برنید

  • ناشناس
    1

    اشکالی نداره ،اساتید باید به مردمش بیان ،مردم هم دارن همه یک دست افغانی بی سواد میشن ،ایرانی ها رو که نصفشون فراری دادن و مهاجرت کردن ،نصفشون را هم که به خاطر فقر و نداری از ازدواج و زاد ولد منع کردن ،همه ی زاد و ولد ها رو به عهده ی افغانی ها گذاشتن،یک دست کامل، خالص سازی

  • علی
    1

    با سلام چرا ما با وجود این همه هیئت علمی و دانشمند بازهم در پزشکی و اموزش وپرورش دچار مشکل شدیم مخصوشا در این سالهای اخیر ما پزشکان ماهری داستیم ولی حالا با مشکلات زیادی روبرو شده ایم همه فقط مشکلات را بیان می کنند و کسی نمی تواند چاره تی بیندیشد !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا وکیلی چند تا مرض دارم جرات نمیکنم برم دکتر .!

  • بادرود
    1

    واقعا خوبه آدمهای کار درست باتجربه باتحصیلات مرتبط و درست وارد بشوند منم قبول دارم.

  • A
    2

    سلام و احترام
    موضوع سواد و اخلاق خیلی وقته که گریبان دانشگاه رو گرفته ،استاد خیلی راحت سر کلاس پیش نهاد دوستی و روابط خارج از چهارچوب به دانشجوی دکتری میده . وچون پذیرفته نمی شه تلافی شو در آزمون جامع در میاره اسفناکه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ن خیر اون عمو جانی هستش کامنت می‌زاره استاد عمو جانی

  • ناشناس
    6

    طبق آمار منتشر شده 92درصد جامعه ناراضی داریم این آمار را یکبار در دوران ایلغانان مغول ویکبار هم درزمان کنونی اعلان گردید.

  • ناشناس
    1

    تازه الان آقای شریعتمداری میگه استاید باسوادی که اخراج شدند رانیاورید دنبال آوردن استاید بی سواد مثل خودشه کسانی که مملکت را به این روز انداختند با سواد ها هم که دارند میروند آنطرف آب

  • ناشناس
    0

    استاد جان.این افت به کل کشور افتاده و قابل درمان هم به این زودیها نیست

  • ناشناس
    1

    توسعه و شکوفایی با دشمنی و دشمن سازی منافات دارد ، درست مثل کسی که بار بلور و شیشه داشت و در هنگام ورود به شهر ، نگهبان دروازه با چماق به بار کوبید و از صاحب بار پرسید بارت چیست و بازرگان گفت :
    الان دیگر هیچ !
    دشمنی با مردم و دشمن سازی بیرونی فقط جهت غارت کشور است و نابودی ایران

  • ایرانی
    1

    یکی ازدلایل اصلی نابسامانیهای اقتصادی واجتماعی ورود غیر نخبگان از زمان دبیرستان است. دقت کنید ما درجامعه پزشکی درمنطقه اول ودردنیا جزو کشورهای مطرح هستیم درجامعه مهندسی نیز حرفهایی برای گفتن داریم ولی درعلم مدیریت اقتصاد بسیار ضعیفتر از کشورها هستیم. این بدان معناست برای انتخاب دانشجو وسختگیریهای آموزشی دربخش پزشکی ومهندسی دنبال نخبه گشتیم ولی با دادن نمرات کیلویی به کارشناسان اقتصادی واجتماعی که از اهمیت جان مردم وحساسیت صنعت برخوردار نبودند موجبات عدم پیشرفت همسو با علم پزشکی وصنعت شد. به عبارتی از صد پزشک وصد مهندس وصدکارشناس اقتصاد وجامعه فعال درکدام رشته بیشتر نخبه می‌بینید؟ زمانی که دردبیرستان درس می‌خواندم از 500 دانش آموز فقط 17 نفر رشته ریاضی، 150 نفر علوم تجربی ومابقی که اغلب درس نخوان بودند رشته علوم انسانی بودند. خوب نتیجه مدیریت اقتصادی از کوزه همان تراود که در اوست.

  • ناشناس
    1

    اساتید همه با سوادند، ولی آنهایی که حرفشان حرف دشمن است و بر علیه منافع کشور عمل می کند و دانشجو را نا امید و تشویق به مهاجرت می کند جایش در دانشگاه نیست.

    نظرات شما -
    • امیر
      1

      بسیار هم عالی
      فقط بگو ببینم چیمون از خارج بهتره

  • ناشناس
    4

    آنهایی که به جای درس دادن و متخصص پرورش دادن ، حقوق دولت را می گیرند ولی با فرمان دشمن حرکت می کنند و حرفهایشان حرف دشمن است را نمی شود استاد نامید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره راست ميگي
      هركي خلاف عقايد شما ده درصدي ها حرف بزنه يا دشمنه يا داره تو زمين دشمن بازي ميكنه !
      همه اشتباه ميگن و فقط شما راست ميگي

  • فریدون فرهادی سردشت
    1

    احتمالا بیشترین افراد ارزشی در دوره احمدی نژاد شروع و اخراج افراد زیادی در دوران دولت رئیسی انجام گرفت جالبتر در دوران احمدی نژاد افرادی بودند که بخاطر تبلیغات در ستاد او کارت ویژه داشتند که هر اداره وظیفه دارند بدون هیچ آزمون وگزینشی استخدام شان نماید که طرف ارایشگاه موی سر مردانه داشت که وارد فرمانداری شد ودرکنار با سفارش ادامه تحصیل داد وشد استاد دانشگاه و معاون فرمانداری ببین چه به مملکت آوردند تولید چرخه بیسوادی...

  • ناشناس
    0

    چند تا کتاب نوشتی که باسواد و بی سواد میگی... طرف به ده راه نمی دادن سراغ کدخدا رو میگرفت

  • حائری
    4

    چرا سوزن به دیگران می زنید یکی به خودتان بزنید اگر هر کشوری بود شخصی که مخالفت با آن نظام داشت واذهان مردم را تشویش می کرد نه تنها از دانشگاه اخراج وحقوق ومزایای او قطع می شود واورامدتی طولانی زندانی می کردند چرا حقیقت هارا کور کورانه قضاوت می کنید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اين همه مخالف جلوي كاخ سفيد هست كه اكثرا كارمند و يا استادن ! اين همه يوتوبر هتس كه دكتر و مهندسن و خلاف سياست هاي امريكا حرف ميزنن و دارن به كارشون ادامه ميدن !
      چرا فكر ميكني همه جا مثل ايرانه ؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    دانشگاه های ایران به درد نمیخوردن الان افتضاح تر شدن هر کی بره درس بخونه وقتشو تلف کرده

  • ناشناس
    2

    طبق آمار، زمان روحانی حدود ۳هزار استاد باعناوین مختلف پایان خدمت داده شدند ،و در زمان دولت شهید رییسی فقط ۵۰ نفر.اما تبلیغات اصلاح طلبان این ۵۰ نفر رو ۳هزاربرابر نشان دادند وآن ۳هزار نفر رو اصلا نشان ندادند.
    چقدر کثیف!!!!!!

  • ناشناس
    1

    من خبر دارم
    هیات عالی جذب بیشترین خیانت رو به دانشگاه ها کرده
    آقای پزشکیان
    آقای وزیر علوم
    اگر راست میگین بسم الله

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    بیسوادی ۵۰ درصد ماجراست ۵۰ درصدش عدم وجدان درون آنها ست!!!

  • ناشناس
    1

    متاسفانه از ابتدایی تا دانشگاه همش نمره صفر ویا پایین و خیلی ضعیف،میگیرن و بالا میرن و دکتر بیسواد میشن و با جان مردم بازی میکنن ....

  • علی
    0

    جناب دکتر پزشکیان اکثریت ملت ایران از حکمرانی غلط و جناح بازی خواص و مسئولانی بی لیاقت کشور رو به شرایط بحرانی رساندند و به دروغ از اقتدار صحبت میکنند بعد از ۴۵ سال بجای اینکه ملت جذب حاکمیت شوند اما برعکس اکثریت قهریت و اعتراض دارند و در انتخابات اخیر حاکمیت به عینه دیده است خیلی جای تاسف دارد که نخبگان و دانشمند ان و دانشجویان و تاجران و مردم عامه رو از کشور فراری دادند و بجای آن افراد بی سواد و خالص ساز که کشور رو به ورطه نابودی کشاندند همین حکمرانی غلط و نداشتن درایت و آگاهی و غیرت باعث هجوم ملخ وار اتباع بیگانه افغانی که سابقه کاشت و توزیع مواد مخدر و سطح فرهنگی اسفبار و اقتصادی صفر و امنیتی رو به کشور ایران دادند و ملت بخاطر همین اتباع بیگانه افغانی که سراسر کشور بصورت میلیونی حضور دارند بسیار نگران و خشمگین از دست مسئولان بی لیاقت و بیسواد هستند واقعا جای تاسف داره که بیش از ۱۵ میلیون اتباع بیگانه بصورت غیر مجاز و مجاز به چه دلیلی باید ساکن باشند و منابع و انرژی و یارانه و درمان و آموزش رایگان و از جیب ملت واقعا خاک بر سر مسئولانی که عواقب و تاثیر مخرب و تهدید میلیون ها اتباع را که اقتصاد و فرهنگ و اجتماعی بر کشور ایران رو نمی دانند و این درد بزرگیست از جناب دکتر پزشکیان و وزیر کشور میخواهیم که این مطالبه ملت که اخراج کامل اتباع بیگانه افغانیست رو جدی بگیرند و اگر ایرانی با غیرت و نخبگان سکوت کنند خیانت بزرگی در حق مردم ایران کرده است و باید مجوز اتباع باطل و کلیه اتباع بیگانه قدیمی و جدید به کشورشان باز گردند

  • مبینا
    7

    اساتید دانشگاه نه بی سوادش ونه بی اعتقادش کارایی ندارند جز انحراف نسل آینده ساز ایران عزیز،پس هر یک از اساتید موظف به رعایت قوانین حکومتی وشرعی در حیطه کاری شان هستند

  • ناشناس
    4

    درسته سواد وتخصص ندارند اما در عوض ایمان وتعهد دارند .همین کافیه !!!!

  • علی
    1

    شکی نیست چون مسوولان بیسواد و سهمیه ای می باشند

  • علی فیضی
    6

    غربزدگی و غربگرا بودن هیچ استفاده نه به جامعه ونه به دانشگاه دار در عوض انتخاب از دل جامعه متوسط اکثر مشکلات را بر طرف خواهد کرد

  • بهزادی
    3

    با سلام؛
    رئیس دانشگاه لرستان آقای نظری هم، با ارتقای بعضی اساتید مشکل داره.‌‌‌‌....
    باید رییس این دانشگاه عوض شود..‌. هرچه زودتر....‌.

  • ناشناس
    0

    باسلام

  • ملت
    6

    من که میدونم خبرفوری منتشر نمی کند درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز هرجا هستی سلامت و تندرست باشی

  • علی
    13

    این آقای جامعه‌ نشناس به نظر می‌رسد چرند حرف زده است، چون عضو هیئت علمی نمی تواند بی‌سواد باشد. بعنوان یک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با ۳۲ سال سابقه اعلام می کنم چون عضو هیئت علمی هر ترم یا هر سال با دانشجویان جدید روبرو می‌شود با توانایی های ذهنی، علمی و سلائق مختلف و از طرف دیگر عضو هیئت علمی برای ترفیع و ارتقای خود نیاز به‌ فعالیت های علمی و پژوهشی موثر نیاز دارد. وگرنه
    بتدریج از گردونه حذف می‌شود. بنظرم نسبت دادن بی‌سواد به افراد جناحی دیگر، کمال بی انصافی و کینه توزی است.

    نظرات شما -
    • علی
      1

      نحوه پذیرش الان آدم های بله قربان گو برا استادای پسر و مسن هست و اکثر مسن ها هم سوادشون تار عنکبوت زده.وگرنه چرا اگر ما استادای با سوادمون زیاده وضعیتمون اینه،اکثر هیئت علمی فقط فکر خودشون همسر و فرزندشون هستن و کار رو میندازن گردن دانشجو.انگار دانشجو بردشون هست یک مشت بی سواد عقده ای

    • Ahmad
      0

      از متن پیام که گذاشتی معلومه چقدر سواد داری ؟

  • ناشناس
    0

    جناح کیلویی چند دانشجوها هم اکثرا سهمیه ای وبی سوادند نخبه ها خانه نشین شدند یار وپنج درصدسهمیه بسیج داره رتبش از چن هزار میاد زیر پانصداین دانشجو را باید استاد سهمیه ای وبسیجی بیسواد درس بدهد هیچ کجای دنیا علم سهمیه ای نیست استعداد سنجی میکنندبجای علم فروشی وسوال فروشی چیز دیگری به این بدهید تا دراینده سرنوشت این ملت در دست بیسوادها نیافتد

  • رضا
    1

    باسوادها وعقل کلها فقط شماهستید بالای ۳۰سال کشورداری دست شما بودچکارکردید ازلرستان

  • ایرانی
    0

    این دستور از زمان اقامحمدخان قاجار الزام وعملی شد وادامه دارد فقط شاید دو دهه اخر پهلوی انجام نشد که بیسوادها را پهن جمع کنها را سبزی فروشها را لات ها را بر مسندها وسکوهای علمی ومهم بنشان

  • ناشناس
    0

    لطفا همه بیسوادها رااخراج کنید

  • دلخسته
    0

    اساتید شایسته رو اخراج کنید و تا میتونید به نااهلان دانش و فرهنگ میدان جولان بدید.ما که عمرمون تمام شد اما بدا به حال ایران در آینده ی نچندان دور.....

  • محرم
    1

    این مردک خودش هم بی سواده

  • تلمبه
    0

    گران تموم شد یعنی داخل اساتید هم تورم داریم در همه حوزه ها تورم

  • ف
    1

    قرص شاد لاغری اختراع کردومه خودوم استاد بیدوم فوق تخصص داشتومه از دونشکده لیانشامپو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عقل و سوادت هم در حد همون دانشگاهه

  • استاد دانشگاه هستم
    0

    من در دانشگاه آکسفورد رتبه بالا داشتم الان اسنپ کار میکنم ماهی ۱۲تمام

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      0

      این دیگه از بی عرضه بودن خودته استاد!!! برو خارج اصلأ چرا برگشتی توی جیب بر خونه؟؟؟ اینجا جیب منه فرودست رو می‌زنند وای بحال شماها!!! سه سال گوشت قرمز نخوردم نذری خور هم نیستم!

  • ناشناس
    2

    دانشجو و استاد آشوبگر هیچ شاخصه ای برای مملکت محسوب نمی شود

  • ناشناس
    0

    اینهم دولت چماق خوشبختیم

  • سید
    0

    ظاهرا شما هم دلتان برای پست و مقام تنگ شده !مکر گفتند و نوشتند اخراجی های طبق قانون در مقایسه با بالای صد هزار استاد به تعداد انگشتان دست نمی رسد جو سازی را متوقف کنید

  • ناشناس
    0

    در همه جا سهمیه دارهای بی سواد استاد و پزشک شدند و به مردم ظلم می کنندو در حال ثروت اندوزی هستند. و چون سهمیه یعنی مصونیت به هیچ کس جوابگو نیستند.

  • سید محمد
    0

    ناشایست بودن و ناشایست بودن را چه کسی تشخیص می دهد؟ شما . آیا خود شما شایسته هستید یا ناشایست

  • ناشناس
    0

    جالبه همه میگن بیسوادن دانشجوها
    پس اینهمه پیشرفت علمی و فن آوری از کجاست؟
    نکنه افغانیان؟

  • منصف.
    0

    بزرگترین ظلم همین سهمیه ها هست . شما ببینید یک نفر مدت ها قبل از کنکور تلاش میکنه از استراحت و تفریح و...می زنه و پدر خودش رو در می آره تا در کنکور موفقیتی به دست بیاره اون وقت یه نفر هم بدون زحمت می رسه و با سهمیه جای اون دو اشغال می کنه . کجای دین و انسانیت و وجدان این رو
    قبول میکنه . بابا به این افراد پول و امکانات هر مقدار که صلاح می دونید بدهید ولی وجدانا با احساسات بچه ها بازی نکنید .

  • ناشناس
    0

    باز حرف های مهر علیزاده را وراجی می کنی مگر تو سواد دا ری ادعای باسوادی می کنی کی میخواهید مثل ادمیزاد سخن بگوید ۰روزگار عجیبی است برای چند روز در قدرت مانند مانند افعی همدیگر را می بلعند

  • ناشناس
    2

    قبله آمال تون آمریکا اساتید رو با لگد و کشیدن مو نوازش میکنند که علیه کودک کش شعار دادند نه نظام آمریکا

  • ناشناس
    0

    حالا باسواد ها بیان

  • سیاسی
    0

    واقعا شما سواد دارید؟!! تئوری های غربی را حفظ کردند یعنی باسواد بودن؟

  • ناشناس
    0

    استادبیسواد به پسرمن که سه مقطع درشریف باکنکورقبول شده بود گفت توصلاحیت علمی نداری!!!ردشکردند درجامع دکترا.

  • عباس
    0

    استادی که وطن فروش و خائن باشه سوادش به سود وطنش نباشه شستن توالت عمومی هم بهش بسپاری زیادشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظورت از وطن ايران و مردمشن يا نظام و مسولين ؟

  • ناشناس
    0

    همانطور که آمریکا خودش را میزان حقوق بشر عدالت و رفاه وصلح می داند افساد طلبان هم خودشان را میزان سواد کارشناس می دانند اگر تا ی چهل سال با تمام خناثی که در برابر ایران بودند وایران تمام قد در برابر شأن ایستاد وپیشرفت کرد به همه همین جوانان غیرتمند با شرف بوده که جانشان را در کف دست گذاشتند والا کسانی که دل به غرب بستند با پارتی پول حرام پاشیدن مدرک گرفتند به محض سخت شدن دوران فوری راهی اروپا می شوند و ول به یغما برده به عشق ونوس می پردازند تا زمان مناسب برگردند مثلا ظریف خیلی کارشناس است ترکمنچای قاجاریه را سفید کرد

  • Ata
    0

    چه کسانی با تاسیس دانشگاه در ایران مخالفت میکردند مطمنا بیسوادها

  • احمدی
    0

    جای بسی تاسف است... مداسفانه فقط کسانی را میخواهند که روزنامه کیهان میخوانند!

  • حمید
    0

    ما هزاران استاد فرهیخته با سواد داریم بدون هیاهو مشغول خدمت هستند .چهارنفر حاشیه ساز پر مدعا اسم استادی را به سرقت بردن استاد نیستن کاملا در اشتباهی

  • ناشناس
    0

    برادران سهمیه وپایگاههای بسیج هستن.بیسوادبجای استاد.مداحان شدن استاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد