افزایش۸۲نفری آمارمبتلایان به کرونا در خراسان‌شمالی/خطر درکمین است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده تا ظهر ۲۶ اردیبهشت، یک‌هزار و ۴۴۴ نفر در خراسان‌شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

افزایش۸۲نفری آمارمبتلایان به کرونا در خراسان‌شمالی/خطر درکمین است

سیداحمد هاشمی گفت: با توجه به دستورالعمل کشوری برای بازگشایی مدارس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ ضروری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بیان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در سرویس‌ها و مدارس باید جدی تلقی شده و در اولویت قرار بگیرد و استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله حداقل ۱.۵ متری در مدارس ضروری است.

وی تأکید کرد: مدارس باید قوانین شستشوی مکرر دست‌ها با آب تمیز و صابون مایع و استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست را برای کارکنان و دانش‌آموزان اعمال کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده بیان کرد: تا ظهر ۲۶ اردیبهشت، یک‌هزار و ۵۲۶ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که آمارها از افزایش ۸۲ نفری تعداد مبتلایان خبر می‌دهد و تعداد آمار فوتی‌ها نیز با یک نفر افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۰۴ رسید.

هاشمی گفت: در شهرستان‌های بجنورد ۷۲۹ نفر، شیروان ۱۸۸ نفر، فاروج ۱۰۵ نفر، مانه و سملقان ۱۵۴ نفر، جاجرم ۴۶ نفر، گرمه ۳۳ نفر، راز و جرگلان ۹۹ نفر و اسفراین ۱۷۲ نفر به‌طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند. ️

وی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خراسان‌شمالی، خاطرنشان کرد: با کوشش‌های شبانه‌روزی انجام پذیرفته تاکنون ۵۹۵ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده‌اند.

وی افزود: آزمایش ۱۹۲۱ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم‌اکنون ۱۵۹ بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خراسان‌شمالی بستری هستند.

منبع: مهر

24

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد