هلال احمر کردستان نیازمند ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدید است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: این جمعیت برای ارائه خدمات بهتر به حادثه‌دیدگان و افزایش سرعت در امدادرسانی به ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدید در مناطق مختلف استان نیاز دارد.

هلال احمر کردستان نیازمند ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدید است

پیام جلالی روز شنبه با اشاره به وجود ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان، اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن، وضعیت جاده‌ها و کافی نبودن تعداد این پایگاه‌ها، راه‌اندازی حداقل ۶ پایگاه دیگر ضروری است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای ایجاد ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدید انجام شده است، اضافه کرد: مجوز لازم برای احداث این پایگاه‌ها از جمعیت هلال احمر کشور دریافت شده که در صورت تامین اعتبار و زیرساخت استانی، اقدام به اجرای آن خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به تلاش برای کمک به حادثه‌دیدگان در کمترین زمان و با توجه به امکانات موجود اشاره کرد و یادآور شد: میانگین زمان رسیدن اکیپ‌های این جمعیت به صحنه حوادث (اغلب جاده‌ای) در استان، ۱۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

جلالی با بیان اینکه میانگین رسیدن اکیپ‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صحنه حوادث در کشور ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه است، افزود: بالا بودن زمان رسیدن اکیپ‌های هلال احمر به صحنه حوادث ناشی از ناکافی بودن تعداد پایگاه‌های امداد و نجات است که امیدواریم با احداث پایگاه‌های جدید، این رقم کاهش یابد.

جمعیت هلال احمر کردستان در حوزه امداد و نجات دارای ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد