توسط اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون بازدید بعمل آمد :

جهاد آسفالت در سطح شهر

رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون از محله ها، کوچه ها و معابری که به تازگی در پروژه جهاد آسفالت شهرداری آسفالت ریزی شده بازدید بعمل آوردند.

جهاد آسفالت در سطح شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون ضمن اشاره به اولویت شورا در دوره ششم که اتمام پروژه های نیمه تمام بود بیان نمود: در حال حاضر بزرگترین پروژه زورخانه فشم می باشد که در حال انجام است. 

او سپس به بحث درآمد پایدار شهری پرداخت و تشریح نمود: در ماده ۱۰۰ حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ پرونده از ادوار گذشته باقی مانده بود که با تعیین و تکلیفشان در این حوزه درآمد خوبی برای شهرداری بدست آمد.

فرزاد آقا محسنی ادامه داد: شهرمان به یک بالندگی رسیده به طوری که با پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از دیون سنوات گذشته توانستیم ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر در بانک ها برای پرداخت حقوق و ... سپرده کنیم و نیز در بحث حمل و نقل توسعه قابل توجهی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان در خصوص آسفالت سطح شهر گفت : این امر پس از ۱۵ سال در شهر رقم خورده و با بازدیدهای میدانی مستمر به کیفیت این روند نیز توجه خواهیم داشت و امید است بتوانیم در حوزه مدیریت شهری رسالتمان را به پایان برسانیم. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون نیز تشریح نمود : مجموعه مدیریت شهری کارهای عمرانی که نیاز اولیه تمام شهرها می باشد را آغاز کرد که در این راستا جاده میگون به شمشک دو بانده ، جاده تنگه بن میگون دیوارکشی و ایستگاه هواشناسی میگون راه اندازی شد و درحال حاضر دیوار پشت تصفیه خانه میگون، تعریض پل ورودی میگون در حال انجام است و جمع شدن کتابخانه میگون، احداث مسجد جدید بین راهی میگون در برنامه هایمان می باشد.

IMG_20240704_232051_104

رحمت سلیمانی در ادامه با اشاره به سیل اخیر و بوجود آمدن خسارت سنگین به شهر میگون خاطر نشان ساخت: نخاله های مربوط به این اتفاق جمع آوری شده و به زودی آسفالت این قسمت از شهر نیز شروع خواهد شد.

پس از آن عضو شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون به توضیح پروژه های انجام شده طی مدت زمان ۳ ساله سپری شده از عمر شورا پرداخت و یادآور شد : دایر شدن مجموعه مهد کودک پارک سرقلا فشم، بازسازی کافه رستوران پارک امام علی (ع) اوشان، بازسازی کامل استخر باران فشم، بازسازی سالن سوگواری آرامستان فشم و بازسازی مساجد شهر از جمله مواردی بود که صورت پذیرفت.

محسن ایوبی ادامه داد: در بحث مربوط به آسفالت در آخرین سال شورای دوره ششم با در نظر گرفتن ۱۱۰ میلیارد تومان از بودجه ، به غیر از کوچه ها ،خیابان ها آسفالت محدوده جاده شمشک تا حریم شهری اوشان فشم میگون به طور کامل آسفالت ریزی خواهد شد.

وی در خاتمه بر تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع نیازهای شهری اشاره کرد و تاکید نمود : تمام توانمان را برای ایجاد رفاه و آسایش شهروندان خواهیم گذاشت.

IMG_20240704_232049_707

لازم به ذکر می باشد فرزاد آقا محسنی، رحمت سلیمانی، محسن ایوبی و قاسم صفر در بازدید از پروژه جهاد آسفالت با داورپناه مسئول عمرانی دیدار و گفت و گو کردند و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفتند و داورپناه ضمن ارائه گزارشات فنی به اعضا شورا از حضور و رهنمود هایشان قدردانی کرد و در این بازدید تنی چند از شهروندان با اعضا شورا گفت و گو کردند و ضمن تشکر از اجرای پروژه آسفالت، خواسته های دیگر خود را عنوان نمودند و هم اکنون آسفالت شهر اوشان با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال انجام می باشد و طی روزهای آینده شهر میگون استارت خواهد خورد و در امتداد آن شهر فشم را نیز در بر خواهد گرفت.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ف
    0

    جهاد بیسوادی و تخریب خاک برای پول پروژه

  • ناشناس
    0

    چرا آسفالت ۴۶ سال قبل هنوز قابل استفاده است وآسفالت ریزیهای فعلی حتی دوماه هم دوام ندارند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها