اعلام آمادگی طوایف سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت و استقبال از زائران پاکستانی

‌سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائرین پاکستانی ، از اعلام آمادگی طوایف استان برای تامین امنیت و استقبال از از زائرین پاکستانی خبر داد.

اعلام آمادگی طوایف سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت و استقبال از زائران پاکستانی

محمدهادی مرعشی بر آمادگی و هم افزایی دستگاههای اجرایی و ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان کشور همسایه تاکید کرد‌.

وی افزود: سال گذشته براثر عدم همکاری نیروهای داخلی پاکستانی با زائرین مشکلاتی برای آنها به وجود آمد و موجب تجمع این زائرین در مرز گردید و این موضوع باعث ورود حجم انبوه دوستداران ائمه اطهار از مرز میرجاوه شد به طوریکه با ورود روزانه بیش از شش هزار نفر، تیم مستقر در میل 72 مسئولیت سنگینی برای ارائه خدمات به این حجم از جمعیت را برعهده داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته به گونه برنامه ریزی شده است تا خدمات مطلوب تری به این زائران ارائه شود‌.

وی افزود: در همین راستا تلاش داریم با توجه به طولانی بودن مسیر کویته تا تفتان پاکستان و عدم وجود مراکز خدمات رسان در این مسیر، موکبی برای ارائه خدمات به این زوار در حدفاصل بین کویته و تفتان مستقر شود‌.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم ایران و بخصوص مردم سیستان و بلوچستان به مهمان نوازی مشهورند و این خصوصیت ارزشمند در استقبال از زائران و میزبانی از آنها جلوه گر خواهد شد‌.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همگرایی و هم افزایی همه دست اندرکاران ستاد اربعین و مهمان نوازی مردم، از فرصت به وجود آمده برای شناساندن استان سیستان و بلوچستان به این سفیران فرهنگی بهره ببریم.



منبع: ایسنا

763

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد