ساخت سالن سرپوشیده یکی از نیازهای اصلی گود زینل خان اسفراین

‌رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ساخت سالن سرپوشیده یکی از نیازهای گود زینل خان اسفراین است.

ساخت سالن سرپوشیده یکی از نیازهای اصلی گود زینل خان اسفراین

‌کوروش بهادری با اشاره به اینکه شرایط کنونی گود زینل خان اسفراین توجیه هزینه ای ندارد، اضافه کرد: هرسال در 14 فروردین مسابقات چوخه در گود زینل خان برگزار می شود و مسئولان شهرستان نیز تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات در آن محل انجام می دهند.

بهادری افزود: در گود زینل خان امکانات رفاهی مانند پارکینگ، سرویس های بهداشتی و... در حد مورد قبول وجود دارد اما جایگاه وی.آی.پی یکی از نیازهای این گود ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی بیان کرد: به دلیل اینکه گود زینل خان سالی یک بار استفاده می شود، توجیه هزینه ای ندارد و نمی توان هزینه زیادی را به آنجا اختصاص داد.

به گفته وی، به علت اینکه در گود زینل خان دیوار‌کشی و نگهبان وجود ندارد، این مشکل موجب می شود امکاناتی را که هر سال برای مسابقات به آنجا برده می شود، به سرقت ببرند.

بهادری با اشاره به اینکه اگر در کنار گود زینل خان سالن ورزشی مناسبی ساخته شود، بهتر است، ادامه داد: اگر سالن سرگوشیده ای در آنجا احداث شود بهتر از سایر هزینه ها است و موجب می شود در زمان مسابقات اگر بارندگی باشد از آن سالن نیز استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: به دنبال رایزنی هایی هستیم که مسابقات بین المللی کوراش نیز در استان در این محل برگزار شود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد