واکنش وزارت راه به ماجرای بلیت هواپیما/ شرمنده مردم شدیم!

مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در توییتی از سلب اختیار این وزارتخانه در قیمت گذاری بلیت هواپیما خبر داد و گفت که در این ماجرا لحظه ای از دفاع از حقوق شهروندان عقب ننشستیم، اما شرمنده شدیم.

واکنش وزارت راه به ماجرای بلیت هواپیما/ شرمنده مردم شدیم!

در توییت حسین مذنب - مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی درباره رای دیوان عدالت اداری ادامه آمده است:

خدا خودش خوب شاهد است که ما هرچه در توانمان بود، ایستادگی کردیم. هرچه توانستند، کردند، از ما چندین شکایت هم کردند.اما ما لحظه ای در دفاع از حقوق شهروندان عقب ننشستیم. دیوان عدالت اداری حکم نهایی خود مبنی بر عدم دخالت دولت درقیمت گذاری بلیت هواپیما را ابلاغ کرد. شرمنده شما شدیم.

گفتنی است در روزهای گذشته رئیس دیوان عدالت اداری در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اجرای رأی صادره از هیأت عمومی این دیوان در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما، اختیارات این وزارتخانه را در کنترل قیمت بلیت هواپیما سلب کرد.

واکنش وزارت راه به ماجرای بلیت هواپیما/ شرمنده مردم شدیم!

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    با قیمت های دستوری شرکت های بورسی از جمله ایران خودرو و پتروشیمی ها را نابود کردید می خواستید شرکت های هواپیمایی را هم ورشکسته کنید زورتون نرسید دولت سیزدهم در ظاهر طرفدار تولید بود ولی در عمل برعکس بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به جای اینها بودم اول در بورس مسکن متری می فروختم و از روز بعدی شروع به ساخت و ساز می کردم و مسکن های تولید شده را اجاره می دادم بعد که خرید متقاضیان به صورت متری به اندازه متراژ آن واحد می شد خونه را تحویلشان می دادم.

  • ناشناس
    4

    دشمنان شرمنده ، ۹ تیر جبران میکنیم

  • علی
    0

    دولت قیمت هم می گذاشت باز هم بی انظباطی در قیمت بود لااقل اینطوری تعیین تکلیف روشن شد.

  • ناشناس
    0

    این ... می گفت سیمان و فولاد را باید مفت بدید من خونه بسازم تا خوش خدمتی کنم تو چشم مردم خوب دیده بشم غافل از این که در بورس موجب ریزش شدید و زیان سنگین میلیون ها سهامدار شد که هنوز هم ادامه داره
    کوته فکرهایی مثل این مملکت را به این روز انداخته اند" این ... اگر ظرفیت بزرگ اقتصادی' سوخت تولید(سرمایه گذاری در بورس) را می فهمید از همین بازار برای فروش متری مسکن استفاده می کرد و صدها هزار میلیارد سرمایه گذاری در مسکن را با چشم خود می دید.

  • محسن
    0

    سلام،اگر قانون در مورد قیمت گذاری دارای ضعف بود در این سالها برای دفاع از حقوق مردم می توانستیم لایحه بدهیم وآن را اصلاح کنیم،نه اینکه پس از مدتی فقط اظهار شرمندگی بکنیم،دفاع از حقوق مردم،نیازمند،دانش ،آگاهی واقدام بموقع است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها