دونالد گرافیک و خدمات جامع چاپ و بسته‌ بندی محصول

دونالد گرافیک یک تیم طراحی و چاپ است که در محله بهارستان و پاساژ شقایق فعالیت می‌کند. تخصص این مجموعه طراحی و چاپ اقلام مربوط به بسته‌ بندی و پکیجینگ تبلیغاتی محصولات مزونی، پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و کفش، ساعت، طلا، اکسسوری ها و سایر موارد مشابه است.

دونالد گرافیک و خدمات جامع چاپ و بسته‌ بندی محصول

آنچه که دونالد گرافیک را نسبت به سایر رقبای خود متمایز ساخته ‌است، خلاقیت و سلیقه طراحی، کیفیت بالای چاپ، پشتیبانی قوی و قیمت‌های مناسب است. برای اینکه هر چه بهتر با خدمات جامع چاپ و بسته ‌بندی محصول در دونالد گرافیک آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با دونالد گرافیک

دونالد گرافیک مجموعه‌ای جوان، خلاق و متخصص در زمینه خدمات جامع چاپ و بسته‌ بندی محصول در تهران است. این مجموعه با تکیه ‌بر فناوری‌های روز دنیا در زمینه هنر طراحی گرافیک و دسترسی به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال و افست، آماده ارائه خدمات در زمینه چاپ انواع باکس و بسته ‌بندی، چاپ پاکت پستی، انواع ساک‌ دستی، کاغذ بسته ‌بندی، لیبل و برچسب، روبان و خدمات بسته ‌بندی محصول است.

تیم دونالد گرافیک با بهره‌مندی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال و افست، توانسته طیف وسیعی از محصولات مخصوص چاپ بسته‌ بندی پوشاک، لوازم آرایشی، عطر و غیره را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. برای آشنایی بیشتر با دونالد گرافیک در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خدمات دونالد گرافیک

دونالد گرافیک خدمات جامع و متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها چاپ و بسته ‌بندی محصول است. این مجموعه برای کسب و کارهای مختلف مانند صنایع ‌غذایی، صنایع دارویی، صنایع آرایشی و بهداشتی، ملزومات پزشکی، صنایع پلاستیکی، مزون‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و سایر کسب و کارها، انواع محصولات چاپی و بسته‌ بندی را طراحی و چاپ می‌کند.

در ادامه به مهم‌ترین خدمات دونالد گرافیک در زمینه چاپ و بسته ‌بندی محصول می‌پردازیم:

ساک ‌دستی

یکی از خدمات پرطرفدار دسته باکس و بسته‌ بندی در دونالد گرافیک، چاپ ساک ‌دستی است که به ساک خرید هم شهرت دارد. برندها و کسب و کارهای تولیدی از چاپ ساک‌ دستی کاغذی یا شاپینگ بگ به ‌عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و برندینگ استفاده می‌کنند. ساک دستی‌ها در دو مدل ساک ‌دستی کاغذی و پارچه‌ای تولید می‌شوند.

هر کدام از انواع ساک کاغذی و پارچه ای برای محصولات حساس مانند پوشاک، مواد غذایی، کیف و کفش و سایر محصولات مختلف انتخابی منحصر به فرد هستند. در دونالد گرافیک چاپ ساک ‌دستی روی کاغذ گلاسه همراه با روکش سلفون مات و براق به ‌صورت فول رنگی و روی شیت اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام ‌می‌شود.

ساک دستی کاغذی محصول - تصویر 2

باکس بسته ‌بندی

باکس بسته ‌بندی یکی دیگر از خدمات باکس و بسته ‌بندی محصولات دونالد گرافیک است که به محصولات مختلف زیبایی خاصی می‌دهد. جعبه بسته بندی‌های جذاب و خلاقانه امکان ارتباط قوی با مشتریان و همچنین فروش و سوددهی کسب و کارها را افزایش می‌دهند.

باکس بسته‌بندی در سه مدل جعبه زیره و رویه تلسکوپی، جعبه کشویی و جعبه کیبوردی تولید می‌شود که می‌توان از آنها برای بسته ‌بندی محصولات لوکس و لوازم کادویی مانند لباس عروس، پوشاک، کیف، کفش، مانتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، نقره، ساعت، انواع اکسسوری، عطر، ادکلن، گل، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار استفاده‌ کرد.

کاغذ بسته ‌بندی

یکی از خدمات پرکاربرد دونالد گرافیک کاغذ بسته‌ بندی است که بسته ‌بندی محصولات را شیک و جذاب می‌کند. این کاغذها در دو مدل مومی و پوستی و طرح‌های متنوع تولید می‌شود. معمولاً بیشتر فروشگاه‌های آنلاین از چاپ کاغذ بسته بندی برای بسته ‌بندی داخلی محصولات لوکس و لوازم کادویی مانند لباس، مانتو، شال، روسری، پارچه، چادر، کیف، کفش، اکسسوری، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، عطر، ادکلن، موبایل، گل، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار از کاغذ بسته ‌بندی استفاده می‌کنند.

پاکت پستی

پاکت پستی نوعی بسته ‌بندی است که برای حمل و ارسال محتویات کوچک و سبک به‌ کمک خدمات پستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاکت‌های پستی در دونالد گرافیک در دو مدل پاکت پستی داخل حباب‌دار و پاکت پستی داخل مشکی تولید می‌شود.

از پاکت پستی جهت ارسال و بسته‌بندی محصولات فروشگاه‌های آنلاین مانند پوشاک، مزون‌ها، مانتو سراها، روسری فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه اکسسوری و زیورآلات فروشگاه‌های موبایل و دیگر اقلام پزشکی و مهندسی استفاده می‌شود.

لیبل و برچسب محصول و بسته ‌بندی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی و تزئینی دونالد گرافیک، برچسب و لیبل است که روی بسته‌ بندی محصولات چسبانده می‌شود. طراحی و چاپ یک برچسب یا لیبل زیبا می‌تواند اطلاعات مهمی مانند بارکد محصول، قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نام فروشگاه، شماره‌ تلفن، شیوه مصرف و برند تولید کننده را در اختیار مشتری قرار دهد.

لیبل و برچسب محصول و بسته‌ بندی در سه مدل لیبل سلفون مات، لیبل سلفون براق و لیبل شیشه‌ای تولید می‌شود که هر کدام از آنها جهت بسته ‌بندی اقلام فروشگاه‌های آنلاین مانند مزون‌ها، مانتو سراها، فروشگاه‌های جواهر آلات، اکسسوری و همچنین بسیاری از محصولات مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم ‌التحریر، گوشی، لپتاپ، مواد غذایی، دارو، تجهیزات پزشکی و مهندسی استفاده می‌شود.

جعبه آماده محصول - تصویر 3

اکسسوری‌های بسته ‌بندی

اکسسوری‌های بسته‌ بندی از پرکاربردترین ملزومات تزئین و بسته ‌بندی محصولات دونالد گرافیک هستند. کارت تشکر مشتری، کارت آویز و مارک پارچه‌ای از جمله اکسسوری‌های چاپ و بسته ‌بندی محصولات محسوب می‌شوند که هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

اغلب فروشگاه‌های آنلاین مانند مزون‌ها، لباس‌فروشی‌ها، مانتوسراها، بوتیک‌ها، مزون‌ها، شال و روسری فروشی‌ها، فروشگاه‌های اکسسوری و زیورآلات، عطر فروشی‌ها، مغازه‌های کیف و کفش، فروشگاه‌های ساعت، فروشگاه‌های موبایل و مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی از اکسسوری‌های بسته ‌بندی جهت بسته‌ بندی یا آویزان کردن روی محصولات استفاده می‌کنند.

چرا دونالد گرافیک را انتخاب کنیم؟

دونالد گرافیک یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات طراحی و چاپ دیجیتال و افست در تهران است که انواع خدمات جامع چاپ و بسته بندی محصول را بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان عرضه می‌کند. ارائه مشاوره رایگان، برخورد حرفه‌ای پرسنل، قیمت مناسب، کیفیت عالی، طراحی خاص و همچنین سرعت و دقت بالا در تحویل پروژه‌ها جزو مهمترین اهداف این مجموعه محسوب ‌می‌شود.

طراحی و چاپ بسته بندی محصولات در دونالد گرافیک توسط طراحان حرفه‌ای و خلاق و با بهترین کیفیت چاپ انجام ‌می‌شود. ضمانت کیفیت، قیمت رقابتی و طراحی حرفه‌ای دستور کار این تیم حرفه‌ای است. اگر قصد طراحی و چاپ بسته ‌بندی محصولات از دونالد گرافیک را دارید، تنها کافی است به نشانی https://donaldgraphic.com/ مراجعه کرده و سفارش مورد نیاز خود را به‌ صورت آنلاین در سایت ثبت کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد