مجید طلیمی خبر داد:

رویداد ملی تجلیل برگزار می شود

رویداد ملی تجلیل با هدف خدمت به توسعه کسب و کار ، تحقق شعار سال و اهتمام برای مشارکت حداکثری مردم برای تولید و کارآفرینی شهریور سال جاری برگزار می شود.

رویداد ملی تجلیل برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه دائمی مراسم ملی تجلیل ؛ مجید طلیمی، معاونت روابط عمومی و امور بین الملل مجمع جهانی شهرهای اسلامی و  دبیر برگزاری رویداد فوق با اعلام این خبر افزود : در راستای خدمت به توسعه کسب و کار، تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، ایفای مسئولیت های اجتماعی، ایجاد امید در جوانان و آحاد مردم، معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایران و ظرفیت های فوق العاده در هنر های اصیل اسلامی - ایرانی، کمک به اشتغال زایی و توسعه کارآفرینی، تکریم شرکت های دانش بنیان،  اعتلای گردشگری و مقابله با ایران هراسی، انتقال تجارب مدیران موفق، تقویت پیوند صنعت و دانشگاه برای جلب مشارکت همگانی در توسعه پایدار اقتصادی و تولید صادرات محور، «رویداد ملی تجلیل» در حوزه های فرهنگ و هنر ، صنعت، حقوق، فناوری های نوظهور و دیجیتال، اصناف ، گردشگری و مشاغل وابسته در قالب دپارتمان صنایع  (کاگروه های صنعت خودرو ، صنایع غذایی ، صنعت ساختمان ، اصناف ، پوشاک ) دپارتمان فرهنگ ( هنر ، رسانه ، امور فرهنگی ) ، دپارتمان حقوق ، دپارتمان گردشگری ( هتل داری ، بوم گردی ، تور و آژانس های مسافرتی ،) و دپارتمان فناوری های نوظهور ( شرکت های دانش بنیان ، هوش مصنوعی و ..)   با دعوت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی، حقوقدانان ، مدیران، کارشناسان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، صاحبان صنایع مختلف و رسانه های پرشمارگان (داخلی و برون مرزی تصویری، مکتوب و برخط)  شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

photo_2024-08-31_10-20-06 (2)

طلیمی  اظهار داشت : مراسم فوق به همت موسسه مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه و با دعوت از مراکز علمی ، صنایع ، دانشگاه ها ،  مدیران جوان و کارآفرین و همچنین کارشناسان و مدرسین حقوقی ، صنعتی ، فرهنگی و مهندسین  و همچنین هلدینگ اقتصادی پاراکس برگزار خواهد شد. 

ریاست مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه ادامه داد : بررسی فرصت ها و چالش های مشارکت مردم در حوزه های مختلف ، نیازهای جهش تولید در صنایع مختلف ، تسهیل گری و رفع موانع تولید ، نقش وکلا و قوانین در توسعه تجارت ، توسعه گردشگری داخلی و خارجی ،  از محورهای رویداد فوق است .

 همچنین در بخش ویژه  این مراسم ؛  از مدیران، کارآفرینان، مراکز خدماتی و مشاوره برتر و چهره های ماندگار و شایسته در عرصه های  فوق الذکر  با اهدا لوح تقدیر و حمایل، تجلیل خواهد شد.

رحیم میرزاپور  ، ریاست هلدینگ اقتصادی  پاراکس نیز اظهار داشت :  امروزه صنعت گردگشگری و توریسم به عنوان یک ثروت با ارزش در نظر گرفته شده  تا بر این اساس  بتوانند از آثار مثبت آن برای درآمدزایی، اشتغال و رشد و توسعه پایدار اقتصادی استفاده نمایند.

photo_2024-08-31_10-20-06 (3)

گردشگری ،صنعتی است که قابلیت­ های زیادی برای ایجاد کسب و کارهای جدید دارد و می­تواند به توسعه‌ی اشتغال­زایی و کارآفرینی کمک کند. 

برای شروع کارآفرینی در حوزه گردشگری، باید ابتدا بازار و نیازهای مشتریان را بررسی کرد. این موضوع شامل مطالعه بازار، تحلیل رقبا، شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها، تعیین نقاط قوت و ضعف بازار و بررسی روند رشد بازار است. یکی از مهم ترین  موارد برای جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی  ، هتل ها ، ویلا ها ، مراکز بوم گردی و در نهایت اسکان می باشد .

همچنین ، امیر حسین قاسمی کارشناس ارشد کسب و کار  و رییس هییت مدیره هلدینگ اقتصادی پاراکس خاطر نشان کرد : رویداد ملی تجلیل ، فرصت مناسبی است تا ضمن  حضور و تقدیر از تلاش های  فعالان و کارشناسان این حوزه ، با معرفی توانمندی ها و فرصت های ایجاد شده ایشان ، در جهت تقویت گردشگری و مقابله با ایران هراسی گام موثری برداریم .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد