شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

شیشه‌های رنگی و لاکوبل با 35 رنگ سمپل و قابلیت سکوریت دارند قیمت شیشه رنگی با اجرا و نصب اسان از مزایای شیشه های رنگی لاکوبل دیوارپوش است.

شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

استفاده از شیشه رنگی در معماری‌های مدرن ، اداری و حتی جدید امروز جایگاه ویژه‌ای دارد. این عناصر به‌سبب رنگ و زیبایی و تنوع رنگی ، جزء معیارهای زیبایی‌بخش دکوراسیون‌ شیشه ای شناخته می‌شوند. شیشه‌های رنگی و لاکوبل با 35 رنگ سمپل و قابلیت سکوریت دارند قیمت شیشه رنگی با اجرا و نصب اسان از مزایای شیشه های رنگی لاکوبل دیوارپوش است.

شیشه رنگی لاکوبل از قدیمی‌ترین و در عین حال ارزان ‌ترین طراحی‌ها در دکوراسیون داخلی شیشه ای است که با وجود مدت‌زمان زیادی که از به‌کارگیری آن‌ می‌گذرد، همچنان زیبایی خود را برای خلق دکوراسیون بی‌همتا حفظ کرده‌ است.

نقش زیبای شیشه ‌های رنگی دکوراتیو در عبور نور از آن‌ها و نمایشی منحصربه‌فرد است. نوری که از شیشه‌های رنگی می‌گذرد، مسیر درخشانی را در فضا ایجاد می‌کند و حال‌وهوای خاصی به خانه می‌بخشد.

روان شناسی استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون اداری

از دیدگاه روان‌شناسان، شیشه‌های رنگی به‌دلیل داشتن طیف رنگی کامل شاد و جذاب، تاثیر مثبتی بر سلامت روان انسان دارد. در دنیای مدرن امروز که هرکدام از ما با تنش‌ها و دغدغه‌های زیادی زندگی را می‌گذرانیم، تماشای جذابیت شیشه‌های رنگی می‌تواند فوق‌العاده آرامش‌بخش باشد. هرکدام از رنگ‌های به‌کاررفته در شیشه‌های رنگی تاثیر روان‌شناسی خاصی بر انسان دارند.

نصب و اجرای شیشه لاکوبل با شیشه‌های رنگی ساده و طرح دار مات و براق و با شیشه کریستال و سوپرکلییر با جزییات و زیرسازی اسان بود که سازگاری بیشتری با فضای مسکونی و اداری ایجاد می کند و هم زیبایی بی‌بدیلی را به بیننده نشان می‌داد. امروز با وجود شیشه‌ رنگی لاکوبل با تنوع رنگی بالا و طرح و نقش‌های گوناگون می‌توان حس آرامش را در فضای منزل برقرار کرد.

کاربرد شیشه رنگی در معماری مدرن

پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی طرح‌دار در کنار حفظ امنیت و حریم خصوصی، نور فیلترشده زیبایی را منتشر می‌کند. این شیشه‌ها بر ترکیب رنگی و اندازه فضا تاثیر مثبتی دارند. شیشه‌های رنگی با نورپردازی خطی می‌توانند ترکیب شوند. به عبارت دیگر، نور آفتاب یا نور پس‌زمینه لامپ، شیشه‌های رنگی را نورانی‌تر جلوه می‌دهند.

کاربرد شیشه رنگی در دیوارپوش شیشه ای

شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی - تصویر 2

اگر در فیلم‌ها یا واقعیت دیده باشید، دیوار منازل و ویلا ها و ساختمان های اداری و تجاری به‌طور کامل با شیشه‌های رنگی ساخته شده است. اگر شما هم علاقه‌مند به ایجاد نمایی متفاوت و چشم‌نواز با شیشه رنگی دیوارپوش در طراحی داخلی منزل خود هستید، می‌توانید برخی قطعات شیشه‌های دیوار را با نمونه‌های رنگی جایگزین کنید.

اگر خانه شما دارای دیواری بلند و پنجره‌ای بلند و سراسری است، استفاده از شیشه‌های لاکوبل رنگی نمایی مدرن به فضا می‌بخشد. این ترفند علاوه‌بر ازبین‌بردن سادگی دیوار و لابی ، یک اثر هنری برای دکوراسیون شما خواهد بود.

کاربرد شیشه رنگی به عنوان دیوار لابی

پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی ، دیواری هستند که از جنس شیشه رنگی ساخته شده‌اند و ازلحاظ رنگ تنوع بالایی دارند. شما با استفاده از شیشه‌های رنگی و منقوش علاوه‌بر بهره‌وری از کاربرد تفکیک‌کننده و حفظ حریم خصوصی، می‌توانید از کارکرد زیبایی‌بخش این عناصر استفاده کنید. این پارتیشن‌ها می‌توانند به‌سبک سنتی یا مدرن، ثابت یا متحرک باشند.

کاربرد شیشه رنگی در پاگرد و راه پله ها

یک عنصر مهم در معماری دکوراسیون خانه شما راه‌پله‌هاست که با نرده شیشه ای رنگی اگر به‌زیبایی طراحی شوند، هنگامی که برای بالارفتن به طبقات از آن‌ها استفاده می‌کنید، احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند. بنابراین، در زیبایی کلی محیط تاثیر بسزایی دارند.

پاگردها از فضاهایی هستند که کمتر مورد توجه واقع شده‌اند و معمولا اقدامات خاصی برای زیباسازی آن‌ها صورت نمی‌گیرد. اما اگر شما می‌خواهید متفاوت‌تر عمل کنید و دکوراسیون خاص‌تری بسازید، می‌توانید قسمت‌هایی از آن را با شیشه‌های رنگی مزین کنید.

کاربرد شیشه های رنگی در بین کابینت

نصب شیشه رنگی در بین کابینت اشپزخانه بسیار ساده و اسان است. اما اگر طراحی داخلی خانه شما در سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و سنتی است، می‌توانید بین کابینت ساخته‌شده از شیشه‌های رنگی را در مسیر عبور نور قرار دهید تا جلوه خود را به نمایش بگذارند.

شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی - تصویر 3

کاربرد شیشه رنگی در طراحی دربها

شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی - تصویر 4

یکی دیگر از کاربری‌های جالب شیشه‌های رنگی، به‌کارگیری آن‌ها در ساخت درب های ورودی و دیوارهایی است که در ساختار خود فضایی برای قراردادن شیشه دارند. درب شیشه ای رنگی به صورت دولایه سکوریت لمینت رنگی با شیشه رنگی سفید یا شیشه رنگی مشکی بیشتر در دسترس است.

درهای تمام شیشه‌ای خیلی جذابی وجود دارند که به‌صورت طرح‌های مدرن، کلاسیک و سنتی ارائه شده‌اند. وجود این درب شیشه ای رنگی عنصری محوری در دکوراسیون فضای داخلی است. نظرتان چیست که از نمونه‌های شیشه رنگی مات یا نیمه‌مات شیشه‌های رنگی مشبک در طراحی آن‌ها استفاده کنیم؟ این کار افزون بر حفظ حریم خصوصی، زیبایی فوق‌العاده‌ای به فضای داخلی ساختمان می‌دهد.

شرکت تترافرم، معتبرترین مرکز فروش شیشه رنگی

شاید در گذشته از شیشه‌های رنگی صرفا برای ساخت پنجره‌ها استفاده می‌شد؛ اما در معماری مدرن، کارایی آن‌ها خیلی گسترده‌تر از این حرف‌هاست. با توجه به کاربردهایی که تا اینجای مقاله از این عناصر خواندید، اگر برای تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان قصد خرید شیشه رنگی را دارید، نیاز خود را از شرکت تترافرم سفارش دهید.

شیشه رنگی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی - تصویر 5

تترافرم با ارائه بهترین کالاها و خدمات، ضمانت‌نامه‌های معتبر، پشتیبانی پس‌از فروش و درنظرگرفتن 10 سال گارانتی برای محصولات خود، تلاش دارد که پاسخ اعتماد و وفاداری مشتریانش را به بهترین نحوه ممکن با ارائه کالایی باکیفیت بدهد.

تمامی سفارش‌های شما اعم از شیشه‌های رنگی مات، شفاف، ساده و منقوش با 35 رنگ متنوع در تترافرم موجود است. این شیشه‌ها از اجناسی درجه‌یک، وارداتی و کریستال ساخته شده‌اند. همچنین ساخت آن‌ها با به‌روزترین دستگاه‌های ایتالیایی صورت گرفته است.

قیمت شیشه رنگی بر اساس چه مشخصه هایی محاسبه می شود؟

هزینه خرید شیشه‌های رنگی متاثر از جنس، کیفیت، ابعاد، رنگ، وجود واسطه‌ها و نوسانات بازار است. اگر این محصولات واردات سایر کشورها به ایران باشند، مسلما به‌دلیل قیمت ارز و دلار نرخ بالاتری خواهند داشت. اما اگر تولیدی خود ایران باشند، می‌توانید آن‌ها را با قیمتی ارزان‌تر تهیه کنید. برای اطلاع از اخبار دقیق درباره قیمت مدل‌های مختلف شیشه‌های رنگی با مجموعه تترافرم تماس بگیرید و با کارشناسان آن صحبت کنید.

جمع‌بندی

شیشه رنگی از نوع شیشه‌های پرطرفدار در بین عموم مردم است که برای آراستن نمای ساختمان جهت اجرا و نصب که جلوه‌ای خاص و بی‌همتا دارد. استفاده از این عنصر در معماری باستان ایران بسیار گسترده بود. این موضوع را می‌توان ازطریق مشاهده ساختمان‌های به‌جامانده در تهران، مشهد، تبریز و شیراز متوجه شد. اما امروز این شیشه های لاکوبل رنگی دوباره در صنعت ساختمان جان تازه‌ای گرفته‌اند و تقریبا در هر سبک دکوراسیون به‌شکلی خاص خودنمایی می‌کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد