ترافیک ۵ کیلومتری در جاده چالوس/ ویدئو

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان پرحجم و نیمه‌سنگین است.

ترافیک ۵ کیلومتری در جاده چالوس/ ویدئو

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد تردد پرحجم و ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه در کندوان با ترافیک پنج کیلومتری در مسیر ووردی محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه مواجه هستیم، افزود: در صورت تداوم این ترافیک ساعتی دیگر کندوان از شمال به جنوب یک‌طرفه اعمال‌ می‌شود. 

رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد: در محور هراز نیز در مناطق پلور، لاسم، آب اسک، پلیس راه لاریجان، شنگلده، گزنک و چلاو تردد پرحجم و ترافیک نیمه‌سنگین گزارش می‌شود. 

جهان‌تاب با بیان اینکه منطقه چلاو از دو طرف این حجم تردد را می‌بینیم، گفت: در محورهای سوادکوه و کیاسر نیز تردد روان عادی گزارش می‌شود. 

وی علت اساسی این پر حجم شدن تردد در محورهای مواصلاتی استان را روزهای پایانی تعطیلات تابستانه خبر داد و مطرح کرد: امروز تا بعدازظهر حجم تردد کاهش و محورهای به حالت عادی و روان درمی‌آید. 

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه  بیشترین حجم تردد را در راه‌های درون‌شهری با توجه به حضور مسافران می‌بینیم، اظهار داشت: این حجم از تردد نه بخاطر مسافران پایتخت بلکه حضور گردشگران از سراسر کشور برمی‌گردد.

حجم ویدیو: 32.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خدایی این ملت چقدر خجسته دل هستند ، همه جا هستند ، همه جا شلوغه !

  • ناشناس
    0

    بنزین مفت و دل بی‌رحم ماشین دارها....

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    خوش ب سعادت خانم ها و آقایانی که ماشین دارند و هفته ای یکبار تشریف می‌برند در ترافیک جاده‌ای کشور برای تفریح و گردشگری!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد