از کمپین "لشکر حسین لشکر قدس" تا قیام عدالت‌خواهان عالم

امید ملایی / فعال رسانه

از کمپین "لشکر حسین لشکر قدس" تا قیام عدالت‌خواهان عالم

قطراتی که پس از مدتی به رود و حالا به یک موج عظیم و خروشان تبدیل شده‌اند. موجی که قدرت و عظمتش چنان است که سانسور یکپارچه رسانه‌های بین‌المللی از انکار آن عاجز مانده‌اند. این رسانه‌ها، با وجود تلاش‌های گسترده، نمی‌دانند چگونه باید 20 میلیون جمعیت عاشقان حسینی که با شور و اشتیاق در این راهپیمایی شرکت می‌کنند را در پازل فوران تبلیغات ضد اسلامی خود بگنجانند.

خیل عظیمی از انسان­‌های مختلف از فرهنگ­‌های متفاوت با دین، زبان، رنگ و نژاد گوناگون که همه و همه حول محور کربلا و اربعین در یک مسیر درحرکتند، جمعیتی که با همه دستگاه‌های تبلیغاتی غرب در مسیر بیداری اسلامی دچار تردید و سستی نشده‌اند و امام حسین(ع) را سمبلی برای آزادی و شخصیتی جهان‌شمول می‌دانند. سال‌هاست که راهپیمایی اربعین مانند سایر اجتماعات دیگر صرفا رنگ و بویی مذهبی ندارد. بلکه به نمادی از وحدت و همبستگی جهانی تبدیل شده است.

این رویداد، موج قدرتمند تظلم‌خواهی مسلمین و حتی دیگر آزادی‌خواهان جهان را نیز علیه تمامی ارکان استکبار جهانی به نمایش می‌گذارد و تصویری نو و امیدبخش را در فضای رسانه‌ای دنیا روایت می‌کند، راهپیمایی که تجلی و تفسیر قیام کربلا و عاشورای حسینی است که مهم‌ترین پیامش دشمنی با ظالمین و قیام کردن در جهت کمک و حمایت از مظلومین است.

امروز، در سایه این حرکت عظیم مردمی، چتر حمایت غربی بر سر خونخواران صهیونیست بیش از پیش متزلزل شده است و دستگاه پروپاگاندای رژیم صهیونیستی واژگون شده است و هر روز به شمار لشکریان قدس و حسین می‌افزوند. هر گام زائران اربعین و هر فریاد "یا لثارات الحسین" در این راهپیمایی باشکوه، صدایی رسا در گوش مسببین توحش 11 ماهه علیه زنان و کودکان بی‌گناه در باریکه غزه می‌پیچاند و وجدان‌های خفته را بیدار می‌کند، پیامی که از کربلا تا قلب دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی نفوذ می‌کند و هر روز بیش از دیروز ماهیت پلید رژیم صهیونسیتی را برای جهانیان فاش می‌کند. حالا پرچم اربعین به نماد انسانیت و عدالت‌خواهی تبدیل شده است، همان ارزش‌هایی که سال‌هاست غرب شعار آن را می‌دهد اما در عمل از تحقق آن عاجز مانده است و این زائرین حسین هستند که امروز پرچم آن را به دست گرفته‌اند.

این پرچم اکنون در بین الحرمین، در قلب تمدن اسلامی، به اهتزاز درآمده و پیام صلح و برادری را به جهانیان مخابره می‌کند. هر روز بر جمعیت زیر سایه این پرچم افزوده می‌شود و این سایه هر لحظه بیش از قبل سردمداران ظلم و استکبار را به هراس می‌اندازد. هر یک نفری که زیر پرچم "یا لثارات الحسین" قرار می‌گیرد، به امید روزی است که ظلم یکپارچه از کره زمین ریشه‌کن شود و عدالت و انسانیت در سراسر گیتی حکم‌فرما گردد؛ امسال ابتکار ایجاد کمپین لشکر حسین لشکر قدس در ایام اربعین حسینی توانست صدای رسا قیام حسینی را به گوش دنیا برساند بدون شک استمرار این مسیر منجر به قیام عدالت‌خواهان عالم می‌شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ملابرادر پشمالو
    0

    پیراهن 4 خانه‌ای.......

  • ناشناس
    0

    بروغزه

  • ناشناس
    0

    عراق پول برق وگازمون رودزدیده

  • مورچه خوار بزرگ 🦡
    1

    حرکت امام حسین علیه السلام عبادی سیاسی بود
    اگر جناحی نشود و هدفی غیر ارزش های امام حسین علیه السلام نداشته باشد عالی است ، اما اگر کنترل و نظارت نشود .
    هم چنان که از دل گوانتانامو داعش از دل طالبان بیرون آمد با ایدئولوژی شناختی مبارزین ، امروز جهان اسلام با داعشی که خود را ینی می داند اما چون حماس با جبهه مقاومت است روبرو خواهید شد که حماس را تکفیری می خواند.
    وگرنه آمریکا عاشق ژنرال دوستم و دشمن رزان نبود او ایدئولوژی،شناسی را دنبال می کرد.
    همان کاری که سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی حق تر و بهترش را در جبهه مقاومت علیه آمریکا و صهیونیست ها ساخت ، روحش شاد و راهش پررهرو باد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      گفتند فلان امامزاده چگونه است؟گفت:زوارش را ببین!

  • ناشناس
    0

    حتما شما هم امام حسین و حقید دنیا کافر و یزید. خ خ خ

  • رصد
    0

    این خیل عظیم عدالت خواه بهتر است قیام اولشان قیام عدالت خواه در ایران خودمون باشه

  • ناشناس
    0

    راه غزه تو را میخواند ور نترک برو.

  • ناشناس
    0

    این پیامکیون ؟؟؟؟
    کجایند پیامکیون که غزه را یاری کنند ؟؟؟

  • ناشناس
    1

    بهتر است عدالت ازداخل اجرا شود تا جاها ی دیگه

  • ناشناس
    0

    سودش برای ما چیه؟

  • ناشناس
    0

    اگر این همه عدالت خواه بود امروز ایران گلستان میشد .
    اینها سیاهی لشکری است که در فیلم ها میبینیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد