هنر تزئین غذا؛ هنرنمایی خلاقانه با خوراکی‌ها

یک هنرمند با تبدیل میوه‌ها و سبزیجات معمولی و سایر مواد غذایی به شخصیت‌های خارق‌العاده، از تجربه هنری خود برای جلب توجه تمام افراد استفاده می‌کند.

هنر تزئین غذا؛ هنرنمایی خلاقانه با خوراکی‌ها

کورین، هنرمند بااستعداد و خلاق مواد غذایی است. او به‌عنوان مادر دو فرزند، در آغاز همه‌گیری، علاقه زیادی به ایجاد هنرهای غذایی عجیب‌وغریب و سرگرم‌کننده پیدا کرد. خلاقیت‌های منحصر‌به‌فرد و بازیگوشانه کورین به‌سرعت راه‌حلی برای شاد کردن و خنداندن کودکان، الهام بخشیدن به آن‌ها برای امتحان غذاهای جدید و لذت بخشیدن به زمان صرف غذا شد.

از میوه‌های کمیاب گرفته تا خوراکی‌های عادی که با چشم‌های نگرانشان اطراف را می‌پایند، خلاقیت‌های آشپزی این مادر هنرمند واکنش‌های مثبتی را در رسانه‌های اجتماعی دریافت کرده است و دیگران را ترغیب می‌کند تا خلاقیت خود را کشف و روزهای خود را درخشان‌تر کنند.

کورین که در رسانه‌های اجتماعی با نام _ghoul_mom_ شناخته می‌شود، با رویکرد جذابش به هنر و غذا و جان‌بخشیدن به غذاهایی که می‌خوریم، به ما یادآوری می‌کند که تفریح و لذت بردن از زندگی هرگز اتلاف وقت نیست.

 

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. برای دیدن آثار بیشتر از این مادر هنرمند به صفحه اینستاگرام Corinne's Food Art سر بزنید. نظر شما در مورد این هنرنمایی خلاقانه با غذاها چیست؟ آیا خوراکی‌های عجیبی که دیدید، توانست توجهتان را جلب کند؟

منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عالی
    0

    درود بر این بانو
    الحق که بعضی بانوان واقعا زنانگی دارن😍😍😍

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها