فست فود تاتلی کرمان؛ مهمانی رنگ‌ها و مزه‌های خاص

فست فود، یکی از غذاهای محبوب بسیاری از افراد به‌خصوص کودکان و نوجوانان است و این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد عاشق غذای فست فود نباشد. نکته مهمی که در مصرف فست فود وجود دارد نکاتی است که در مورد تهیه آن وجود دارد. بسیار مهم است که شما فست فود را از کدام رستوران تهیه می‌کنید.

فست فود تاتلی کرمان؛ مهمانی رنگ‌ها و مزه‌های خاص

اگر به شهر کرمان سفر کرده‌اید یا در این شهر زندگی می‌کنید و به دنبال پیتزا آنلاین کرمان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?category=7-%3E8&page=0 می‌گردید ما به شما فست فود تاتلی را پیشنهاد می‌دهیم. همچنین پیتزا پاندا کرمان و رستوران همینه کرمان از رستوران های خوب این شهر هستند.

در ادامه با معرفی رستوران تاتلی و بررسی آیتم‌های اصلی و فرعی منوی رستوران تاتلی آشنا می‌شوید. پس پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فست فود تاتلی؛ یکی از بهترین رستوران‌های کرمان.

تاتلی؛ رستورانی مدرن با منوی متنوع

فست فود تاتلی منوی متنوعی دارد و در این فست فودی شما علاوه بر سفارش فست فود می‌توانید از آیتم‌های کافه مانند شیک نیز استفاده کنید.

فست فود تاتلی یک فضای شیک و مدرن دارد و اگر به دنبال جایی برای گذاشتن یک قرار در کرمان می‌گردید ما تاتلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. (تاتلی، دوستان در کنار هم) شعار این رستوران است.

امکان سفارش آنلاین غذا در کرمان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 و به طور کلی شهرهای غیر تهران خیلی گسترده نیست و اگر هم امکان‌پذیر باشد در مورد کیفیت آن چون و چرا وجود دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین از فست فود تاتلی کرمان غذا سفارش دهید و نگران کیفیت دریافتی غذای خود نباشید.

این رستوران با داشتن یک کادر حرفه‌ای غذاهای بسیار با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌کند. می‌توانید به پیج اینستاگرام این رستوران به آدرس tatli.ft سر بزنید و با مشاهده رضایت مشتریان متوجه محبوبیت این رستوران بشوید. همچنین در پیج اینستاگرام این رستوران می‌توانید در مسابقات این رستوران شرکت کنید و از بن‌های تخفیفی استفاده کنید.

این رستوران در بلوار جمهوری کرمان و جنب چرم درسا قرار دارد. شماره تلفن این رستوران 03432431000 است. ساعت کاری رستوران تاتلی از ساعت 6 بعدازظهر تا 1 شب است و در همه روزهای هفته همین ساعت باز و بسته می‌شود و می‌توانید در این بازه از خدمات این رستوران استفاده کنید.

2

دوستان در کنار هم؛ شعار رستوران تاتلی.

پیتزاهایی با طعم و اندازه متنوع در رستوران تاتلی

انواع پیتزا مینی، متوسط، ایتالیایی و خانواده در رستوران تاتلی وجود دارد که آیتم‌های آن را با هم بررسی می‌کنیم.

پیتزا مینی:

اگر به دنبال یک پیتزای کوچک و یک نفره هستید می‌توانید آن را در این دسته پیدا کنید. مرغ و قارچ مینی، مخلوط مینی، رست‌بیف مینی، سوپر سوپریم مینی، مخصوص تاتلی مینی، پیتزا برگر مینی، قارچ و گوشت مینی، پپرونی مینی، سبزیجات مینی را می‌توانید در رستوران تاتلی سفارش دهید.

پیتزا متوسط:

پیتزاهای مرغ و قارچ متوسط، گوشت و قارچ متوسط، سوپر سوپریم متوسط، مخصوص تاتلی متوسط، مخلوط متوسط، رست‌بیف متوسط، پیتزا برگر متوسط، سبزیجات متوسط و پپرونی متوسط در این دسته قرار دارد.

پیتزا ایتالیایی:

پیتزاهای ایتالیایی با نام‌های ایتالیایی رست‌بیف، چیکن پستو، فیلتو، بلونیز، پپرونی ایتالیایی، ژامبون استیک، چیکن کاری، مارگاریتا، سزار، سبزیجات و ایتالیایی تاتلی در رستوران تاتلی موجود است.

پیتزا خانواده:

پیتزاهای مخصوص تاتلی خانواده، مخلوط خانواده، سوپر سوپریم خانواده، پپرونی خانواده، سبزیجات خانواده، مرغ و قارچ خانواده، رست‌بیف خانواده و قارچ و گوشت خانواده در این دسته قرار دارند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی با پیتزا از مهمانان خود پذیرایی کنید این پیتزا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

3

امکان سفارش پیتزاهایی با اندازه متفاوت در فست فود تاتلی.

پنه، برگر، سوخاری و ساندویچ‌های جذاب در رستوران تاتلی

همان‌طور که گفتیم رستوران تاتلی منوی متنوعی دارد و در ادامه به بررسی بیشتر آیتم‌های خوراک، برگر، ساندویچ تنوری و سوخاری رستوران تاتلی می‌پردازیم.

انواع خوراک:

پنه آلفردو با مرغ، پنه آلفردو با گوشت، بیف استراگانوف و چیکن استراگانوف در این دسته قرار دارد.

انواع برگر:

برگرهای متنوع و جذابی در لیست منوی این رستوران قرار دارد. چوریتسو برگر، دراگون، سزار برگر، آلفردو برگر، اسموکی برگر، فیله مرغ، ترنج، تاتلی برگر، هالوپینو برگر، دوپیو، چدار برگر، و کلاسیک برگر در منوی برگر رستوران تاتلی وجود دارد.

ساندویچ تنوری:

رست‌بیف تنوری، چیکن فیله تنوری، سوپر هات داگ تنوری، رویال هات داگ تنوری، هات داگ تنوری و هات داگ کلاسیک از جمله ساندویچ تنوری‌های رستوران تاتلی است.

سوخاری:

ظرف سوخاری رستوران تاتلی بسیار جذاب است و دورچین پر پیمانی دارد. فیله استریپس 3 تکه و فیله استریپس 5 تکه از جمله غذاهای سوخاری رستوران تاتلی است.

همچنین سالاد یونانی، سالاد سزار سوخاری، سالاد تاتلی، نان سیر، قارچ سوخاری، سیب زمینی و وایت فرایز به‌عنوان پیش غذا در رستوران تاتلی موجود است.

4

رستوران تاتلی؛ دارای برگر‌هایی با طعم متنوع.

نوشیدنی‌های رستوران تاتلی

در رستوران تاتلی می‌توانید انواع آیس کافی آیس تی، شیک، ماکتیل و نوشیدنی تروپیکال را نوش جان کنید. در ادامه می‌توانید با آیتم‌های این نوشیدنی‌ها آشنا شوید. نوشیدنی فصل خاصی هم در رستوران تاتلی موجود است که طعم آن بسته به فصل تغییر می‌کند.

لیست آیس کافی‌ها و  آیس تی‌ها:

کارامل فراپاچینو، آیس لاته، موکا فراپاچینو و آیس تی زنجبیل دارچین از جمله آیس تی‌های رستوران تاتلی است.

شیک‌ها:

شیک قهوه، شیک توت فرنگی، شیک تیرامیسو، شیک ارده خرما، شیک نوتلا، شیک اسنیکرز و شیک موز شکلات از جمله شیک‌های موجود در رستوران تاتلی است.

ماکتیل‌ها:

ماکتیل لمون لوندر، ماکتیل موهیتو، ماکتیل دتاکس واتر، ماکتیل خیار سکنجبین، ماکتیل سنتی، ماکتیل تیکی، ماکتیل پینا کولاد، ماکتیل مروارید سیاه، ماکتیل غروب آفتاب، ماکتیل لیپل، ماکتل لمون جینجر و ماکتل رد موهیتو از جمله ماکتل های رستوران تاتلی است.

نوشیدنی‌های تروپیکال:

تروپیکال زعفران، تروپیکال بادام زمینی و تروپیکال کارامل در رستوران تاتلی موجود است.

5

امکان تهیه نوشیدنی‌های خاص در فست فود تاتلی.

حرف آخر

ما در این مقاله به معرفی کامل فست فود تاتلی کرمان پرداختیم. یکی از مهم‌ترین مزایای این فست فودی، امکان سفارش آنلاین غذا از این فست فودی است. با استفاده از این مزیت می‌توانید در هر کجای شهر کرمان که هستید از غذاهای خوشمزه این فست‌فودی بی نصیب نماند در عین حال که وقت و انرژی زیادی را از دست نمی‌دهید.

 

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/   

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app  

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حمید
    0

    دیگه ۱۰۰ برابر یه آگهی بازرگانی تلویزیون برای این فست فود مایه گذاشتین 💵💵💵💵

  • ناشناس
    0

    كلمات تركي استانبولي به كرمان هم رفته. تاتلي!!!!!!

  • ناشناس
    0

    عالی بود.کاش قیمتا نجومیشونم مینوشتین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها