عملیات مشترک پلیس و بسیج کاشان پاتوق اشرار را منهدم کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه عملیات مشترک پلیس و بسیج کاشان پاتوق اشرار را منهدم کرد، گفت: ۱۰ شرور در این رابطه دستگیر شدند.

عملیات مشترک پلیس و بسیج کاشان پاتوق اشرار را منهدم کرد

سرهنگ ایرج کاکاوند، اظهار داشت: با تلاش تیم‌های عملیاتی پلیس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان، پاتوق اراذل و اوباش منهدم و بیش از 16 کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با فعالیت در فضای مجازی و حقیقی اقدام به قدرت‌نمایی و فروش مواد مخدر می‌کنند مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید با همکاری عوامل عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان و با پشتیبانی پلیس‌های تخصصی، محل اختفای افراد شرور را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی 10 نفر شرور را در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان 15 کیلو و 400 گرم هروئین ، 132 گرم شیشه آماده عرضه به همراه یک قبضه کلت کمری، 14 فشنگ کالیبر 12  هفت قبضه سلاح سرد، 30 دستگاه تلفن همراه، سه میلیارد و 930 میلیون ریال چک و وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر به همراه وسایل توزین را کشف و جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با قدردانی از مشارکت و حمایت‌های مجاهدانه دستگاه‌های امنیتی به ویژه عوامل بسیج تصریح کرد: خط قرمز پلیس، امنیت مردم است و هر شخص و گروهی که بخواهد به حقوق و امنیت مردم تعدی کند، حافظان نظم و امنیت در کنار مردم و در مقابل تعدی‌کنندگان، می‌ایستند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همه بدبختی‌های کشور،مواد مخدره اعتیاد طلاق قاچاق نا امیدی معتادان مرگ زود رس ،۹۹درصد مواد،از،کشور افعانستان وارد کشور میشه ‌که این سوغاتی کشور افعانستان برای کشورهای همسایه خصوصا ایرانه که قصد دارن مردم ایران معتاد،بشن خودشون همه کارها رو تو کشور بدست بگیرن تا حدودی به هدفشون رسی دن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها