عروس 15ساله مشهدی قربانی شوم داماد

روزی که عاشقانه پای سفره عقد نشستم ، حتی برای لحظه ای هم تصور نمی کردم که من قربانی یک راز شوم شده ام و اکنون...

عروس 15ساله مشهدی قربانی شوم داماد

زن 42 ساله با بیان این که قربانی خود خواهی ها و اشتباهات دیگران در زندگی شده است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری نجفی  مشهد  گفت: پنج سال بیشتر نداشتم که اولین شوک وحشتناک ،قلبم را فروریخت و دنیا را برایم سیاه کرد؛ چرا که از درگیری و مشاجره های اطرافیانم فهمیدم که من دختر خانواده دیگری هستم و آن ها مرا به عمو و زن عمویم هدیه داده اند.

در حالی که تصور می کردم تنها فرزند پدر و مادرم هستم، ناگهان پدر و مادر واقعی ام مرا با تهدید و مشاجره های لفظی از زن عمویم گرفتند و من چهارمین فرزند خانواده شدم .

با وجود این نمی توانستم محبت های عاشقانه عمو و زن عمویم را فراموش کنم. چنان دچار شوک وحشتناکی شده بودم که واقعیت ماجرا برایم باورناپذیر بود.

به همین خاطر با دلی پرغصه و چشمانی گریان از عمو و زن عمویم جدا شدم ولی بازهم آن ها را پدر ومادرخودم می دانستم و به پدرو مادر واقعی خودم عشقی نداشتم.

خلاصه روزهای سختی را تا 15 سالگی سپری کردم و در این شرایط خواستگاران زیادی هم به منزلمان  رفت و آمد داشتند ولی من می‌خواستم با کسی ازدواج کنم که از صمیم قلب عاشقش شوم.

مدتی بعد مادر «شاهرخ» مرا خواستگاری کرد و من در یک نگاه شیفته جوانی شدم که 10سال از خودم بزرگ تر بود. به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستم و عاشقانه زندگی‌ام را با «شاهرخ» آغاز کردم.

احساسم این بود که بعد از همه این تلخکامی‌ها ،به خوشبختی رسیده ام اما شوهرم گویی جوانی غمزده و گوشه گیر بود. او کمتر سخن می‌گفت و رفتارهای بسیار سرد و بی روحی با من داشت. با وجود این من عاشق شاهرخ بودم و به رفتارهای مرموز او توجهی نمی کردم تا این که روزی به طور اتفاقی سخنان مادرشوهرم را شنیدم که تلفنی با دختر بزرگش صحبت می کرد.

او می گفت:«شاهرخ» اصلا به چهره این دختر هم نگاه نمی کند و من می ترسم او متوجه ماجرا شود! این جمله مرا بسیار نگران کرد. خیلی کنجکاو شدم تا به این راز پنهان پی ببرم. بالاخره پس از مدتی جست وجوهای زنانه،یکی از بستگان نزدیک شوهرم راز شومی را برایم فاش کرد.

او گفت:شاهرخ قبل از آن که با تو ازدواج کند به زن مطلقه ای دل‎باخته بود که 15سال از خودش بزرگ‎تر بود ولی برای ازدواج با او با مخالفت شدید پدرو مادرش روبه‎رو شد.

در این هنگام مادرشاهرخ برای آن که فرزندش را از این ازدواج تلخ نجات دهد، تو را برایش خواستگاری کرد اما «شاهرخ» همچنان به دنبال ارتباط با آن زن مطلقه بود.

او حتی در جشن عقدکنان شما هم حضور داشت ... دیگر نمی توانستم این حرف ها را تحمل کنم! قلبم شکست و روح و روانم درهم ریخت. به سرعت به خانه بازگشتم و در فیلم ها و تصاویر جشن عقدکنان آن زن غریبه را دیدم. حالا دیگر نمی توانستم مانند گذشته به شاهرخ عشق بورزم!

دختر یک ساله ام را به آغوش کشیدم و با صدای بلند گریه کردم. ازآن روز به بعد تصمیم گرفتم با شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری ،روزگار تلخم را در آرامش بگذرانم ولی هیچ گاه نتوانستم خیانت مادرشوهرم را فراموش کنم! مدتی بعد دچار افسردگی شدید شدم و تحت درمان روان‎پزشک قرارگرفتم.

با آن که اکنون دخترم نوجوان است ولی رفتارهای شاهرخ نه تنها تغییر نکرده بلکه او به بهانه های مختلف من و «سیمین» را رها می کند و حتی مخارج زندگی را هم نمی پردازد. اکنون در دوراهی طلاق قراردارم ولی هیچ گاه مادر شوهرم را به خاطر این نقشه شوم نمی بخشم ای کاش ...

با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری نجفی مشهد)بررسی های روان‌شناختی توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی کلانتری برای پیشگیری از طلاق آغاز شد.

منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد