رزمایش همدلی‌های «بدون انقضا» در رادیو گفت و گو

رادیو گفت گو با برنامه «بدون انقضا» به پویش رزمایش همدلی مجموعه رسانه ای خبر فوری پیوست تا در کنار اقدامات دولت از اقشار ضعیف جامعه حمایت کند.

رزمایش همدلی‌های «بدون انقضا» در رادیو گفت و گو

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، از آنجایی که بیماری کرونا همه را نگران و مشوش کرده است،ضرورت دارد برای گذر از فشارهای روانی ناشی از این بیماری در دوران قرنطینه نیز با اشاعه همدلی و مهربانی همه با هم کمک کرده تا به سلامت از این مرحله عبور کنیم. رادیو گفت و گو در راستای رسالت رسانه ای خود و از روزهای نخستین شروع بیماری کرونا تلاش کرده با برنامه های متنوع در اطلاع رسانی و گسترش روحیه همدلی در کنار مخاطبان باشد، یکی از برنامه های پرمخاطب این شبکه برنامه «بدون انقضا» بوده که با هدف ترویج مهربانی و بررسی عملکرد سازمان های مختلف در مقابله با بیماری کرونا با اجرای مسعود فروتن از این شبکه رادیویی پخش می شود.

محمد معافی معدنی، مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو گفت: وقتی مهمان ناخوانده کرونا پای به شهر و خانه ما گذاشت رزمایش نوینی از همدلی و همبستگی شکل گرفت و کلیدواژه های جدیدی ورد زبان مردم شد. «مدافعان سلامت»، مردم، نهادهای نظارتی و انقلابی، گروه های جهادی همانند دوران دفاع مقدس پا به میدان نهادند و در این بین رسالت رسانه چیزی نبود جز انعکاس آنچه در بطن میدان دفاع رخ می دهد.

لذا شبکه رادیویی گفت و گو برنامه «بدون انقضا» را با شعار مهربانی راه اندازی نمود که هدف های این برنامه تقویت روحیه امید و از سوی دیگر ورود به جنگ رسانه ای نوین و مقابله با شبه افکنی و ایجا فضای بدبینی در جامعه و در فاز دوم و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که اقتصاد آنان تحت تاتیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، در راستای همین امر رادیو گفت گو با برنامه «بدون انقضا» به پویش رزمایش همدلی مجموعه رسانه ای خبر فوری پیوست تا در کنار اقدامات دولت از اقشار ضعیف جامعه حمایت کند. امید که در سایه رحمت خداوند و همدلی مردمان این سرزمین شاهد بازگشت سلامت و آرامش به این دیار باشیم.

همچنین ساعتی پیش مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل خبر فوری در گفتگو با برنامه بدون انقضای رادیو گفتگو، هدف از راه‌اندازی پویش "رزمایش همدلی" را کمک به محرومان و یاری مردم به یکدیگر توصیف کرد و گفت که مجموعه رسانه‌ای خبر فوری هر روز آماده است محتواهای مردمی درخصوص کمک مردم به یکدیگر را پوشش دهد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها