۶ ادویه مناسب برای از بین بردن چربی شکم و پهلو

همیشه ازبین بردن چربی‌های شکم و پهلو کاری بسیار دشوار بوده و به سختی می‌توان با رژیم و ورزش آن‌ها را سوزاند. اما علاوه بر فعالیت بدنی و ورزش، با ۹ گیاه شناخته شده و پر استفاده می‌توانید در مدت زمانی محدود شاهد کاهش قابل توجه چربی‌های این ناحیه باشید.

۶ ادویه مناسب برای از بین بردن چربی شکم و پهلو

 

امروزه معضل چاقی و افزایش وزن یکی از شایع‌ترین مشکلات جامعه مدرن امروزی است.

اگر بخواهیم در ساختار خانواده به این معضل بپردازیم، بیشترین گزارش‌ها و آمارها از بروز این معضل در بین والدین حکایت دارد که مهم‌ترین دلیل افزایش وزن از سنین میان‌سالی به بعد، کاهش سوخت و ساز بدن را شامل می‌شود. در این بین چاقی ناحیه شکم و پهلو در نوع خود علاوه بر آسیب‌هایی که ناشی از افزایش سطح کلسترول و چربی و قند و دیگر موارد حساس را درپی دارد، گذشته از وضعیت نامناسب ظاهری، می‌تواند آسیب جدی به ستون فقرات، آسیب به دیسک کمر و ساییدگی کشک زانو و بسیاری دیگر از مشکلات جسمی را به همراه داشته باشد. هر کدام از این مشکلات می‌تواند باعث تاثیر مستقیم بر کل خانواده شود. ازاینرو در قالب مطالب متنوع و مستمر به اطلاع‌رسانی در این خصوص و راهکارهای بهبود از منابع معتبر بین‌المللی می‌پردازیم.

همیشه ازبین بردن چربی‌های شکم و پهلو کاری بسیار دشوار بوده و به سختی می‌توان با رژیم و ورزش آن‌ها را سوزاند. اما علاوه بر فعالیت بدنی و ورزش، با ۹ گیاه شناخته شده و پر استفاده می‌توانید در مدت زمانی محدود شاهد کاهش قابل توجه چربی‌های این ناحیه باشید. برخی گیاهان همیشه به خاطر خواص دارویی‌شان شناخته می‌شوند و می‌توانند وضعیت متابولیسم، سوخت و ساز و هضم غذا و کاهش تجمع چربی را به شکلی معنی‌دار بهبود ببخشند. مصرف این گیاهان دارویی در زمان درست می‌تواند چربی‌های شکم و پهلو را هدف قرار دهد.

زردچوبه
نصف قاشق چای خوری رزدچوبه می‌تواند چربی شکم و پهلو را آب کند!
زردچوبه سرشار از کورکومین (Curcumin ) یا دی فرولوئیل متان جزء فعال ادویه زردچوبه است و دارای خواص ضد التهابی و یک آنتی‌اکسیدان قوی است. نصف قاشق چایخوری زردچوبه را به آب گرم یا شیر اضافه کنید و آن را صبح یا شب قبل از خواب بنوشید تا متابولیسم و هضم غذای شما را فعال کند و منجر به چربی سوزی شود.

زنجبیل
خاصیت گرمی یا ترموژنیک زنجبیل باعث چربی سوزی می‌شود!
زنجبیل به خاصیت گرمایی‌اش شناخته می‌شود و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد. زنجبیل تازه و رنده شده را به آب جوش یا چای اضافه کرده و اول صبح یا قبل از صرف وعده غذایی، بنوشید تا چربی‌های شکم و پهلویتان آب شود.

زنیان(دانه گل خراطین)
ظاهر زنیان شبیه زیره است اما عطر و طعم آن به آویشن نزدیک‌تر است. این گیاه کار هضم غذا را به شکلی قابل توجه بهبود می‌شود و همین کار باعث چربی‌سوزی و جلوگیری از تجمع و انباشت چربی می‌شود. یک قاشق چای خوری دانه زنیان را در آب بجوشانید و اول صبح قبل از هرچیز به صورت ناشتا بنوشید تا متابولیسم تقویت و تجمع چربی تضعیف شود.

دانه شنبلیله
شنبلیله هم دقیقا با بهبود وضعیت متابولیسم باعث چربی‌سوزی می‌شود!
دانه شنبلیله با افزایش متابولیسم بدن و سرکوب کردن اشتها باعث کاهش چربی‌ها در کمر و پهلو می‌شود. یک قاشق چای خوری از دانه شنبلیله را شب در آب بخیسانید و صبح آب آن را با شکم خالی بنوشید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

رازیانه
دانه رازیانه از نفخ جلوگیری می‌کند و متابولیسم(سوخت و ساز) را بهبود می‌بخشد. یک قاشق چای خوری دانه رازیانه را در آب بخیسانید و به هنگام صبح آن را بنوشید تا باعث بهبود سوخت و ساز بدن و کاهش چربی در بدن شود.

زیره سبز
یک قاشق چای خوری زیره سبز برای نابود کردن چربی‌های شکم و پهلو کافیست!
دانه زیره سبز باعث شکستن زنجیره چربی‌ها شده و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. یک قاشق چای خوری زیره سبز را شب بخیسانید و صبح همان را بجوشانید و آب آن را با شکم خالی بنوشید.

 

منبع: بهداشت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد