واکنش تلویحی واعظی به ادعای پرس تی وی:

خبرسازی‌های منفی مخالفان داخلی برجام بر اراده دولت تاثیری ندارد

رییس دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت: مذاکرات وین برای احیای برجام پیشرفت‌های مناسبی داشته است. تلاش تیم مذاکره‌کننده با نگاه معطوف به منافع ملی تا حصول نتیجه و احقاق حقوق ملت بزرگ ایران ادامه خواهد داشت.

خبرسازی‌های منفی مخالفان داخلی برجام بر اراده دولت تاثیری ندارد

در حالی که شبکه «پرس تی وی»، شبکه انگلیسی زبان صداوسیما امروز مدعی شده «آمریکا قصد لغو کامل تحریم‌های نفتی، بانکی، مالی و انرژی را ندارد و دستورالعمل آن صرفا توقف موقت این تحریم‌هاست، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت: مذاکرات وین برای احیای برجام پیشرفت‌های مناسبی داشته است. تلاش تیم مذاکره‌کننده با نگاه معطوف به منافع ملی تا حصول نتیجه و احقاق حقوق ملت بزرگ ایران ادامه خواهد داشت.

او در توییتی دیگر ادامه داد: در این مسیر تلاش‌های دشمنان خارجی و برخی خبرسازی‌های منفی مخالفان داخلی برجام بر اراده و تلاش مسئولان و دولت در وادار کردن طرف مقابل به اجرای تعهدات و برداشتن تحریم‌ها تاثیری ندارد.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناصح
    0

    مشکل شما دولتی ها از اول آن بود که حرف خیرخواهان را با انگ های مختلف گوش نکردید. راه ساده تسلیم و همراهی با کدخدا را انتخاب کردید به دشمنان بیشتر اعتماد کردید و متاسفانه نتیجه مثبتی هم برای کشور نگرفتبد. اگر قرار است اشتباه کنید چرا اشتباهات گذشته را تکرار می کنید هرکه نصیحت خیرخواهان را گوش نکند هلاک می شود. عجب عاقبت عبرت آموزی دارد این دولت. وقتی راهی برای نجات کشور ندارید مگر مجبورید خود را وسط میدان می اندازید و مسوولیت ها را قبضه می کنید آخرت نزدیک است

  • کاربر ناشناس
    0

    به هر دلیلی شده امثال واعظی باید برجام احیا شود کل شبکه های خارجی می گویند آمریکا قبول ندارد ولی روحانی وادارودسته آش دنبال این هستند خدایا زودتر این دولت تمام بشود

  • سعید
    0

    برای شما هیچ فرقی نداره خودتان هیچ مشکلی ندارین مردشور خودتان وبرجامتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها