اصلاح‌طلبان باید برای روحانی آلترناتیو تعیین کنند

اصلاح‌طلبان باید برای روحانی آلترناتیو تعیین کنند

احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش‌آموختگان عصر امروز (دوشنبه 13 دی) در حاشیه جلسه شورای مرکزی خانه احزاب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های تشکل متبوعش رای انتخابات سال 96 اظهار کرد: بنا داریم در قالب مجموعه اصلاح‌طلبان حرکت کنیم اما طبعا ملاحظات خاص خود را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما یک کمیته خاص برای انتخابات شوراهای شهر تشکیل داده‌ایم و قرار است در این کمیته عملکرد شوراها را بررسی کنیم و در همین راستا برنامه مدونی برای انتخابات شوراها ارائه دهیم.

شریف گفت: سعی می‌کنیم برای انتخابات شوراها با کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب هماهنگ باشیم اما اگر به جمع بندی نرسیدیم کاندیدای اختصاصی خود را در 22 استان معرفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای آقای روحانی از سوی اصلاح‌طلبان آلترناتیو یک موضوع ضروری است، گفت: اصلاح‌طلبانی که در سال 92 از آقای روحانی حمایت کردند معتقد هستند که باید از ایشان در سال 96 نیز حمایت کنند، اما عقل سیاسی اینگونه ایجاب می‌کند که حتما در کنار روحانی فرد دیگری نیز حضور داشته باشد.

منبع: تسنیم

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد