هاشمی در گفت و گو با خبرفوری:

اختیارات صدا و سیما تنها به یک جریان سیاسی تعلق دارد/ وضعیت فعلی قابل قبول نیست

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما وضعیت فعلی رسانه ملی را غیرقابل قبول دانست.

اختیارات صدا و سیما تنها به یک جریان سیاسی تعلق دارد/ وضعیت فعلی قابل قبول نیست

محمدهاشمی فعال سیاسی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره عملکرد صدا و سیما در قبال جریانات سیاسی به خصوص اصلاح‎طلبان اظهارکرد: صدا و سیما عنوان رسانه ملی دارد از این رو برحسب تعریف و تاکید امام خمینی(ره) نباید به یک گروه، شخص و جناح وابسته باشد.

وی تاکید کرد: رسانه ملی باید به کل جامعه تعلق داشته باشد و همه جریانات باید صدایشان را از این رسانه به گوش مردم برسانند از این رو صدا و سیما واسطه بین مردم، مسئولان و جامعه است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما اظهار کرد: مواردی که در سال‎های اخیر در رسانه ملی شکل گرفته ماهیت ملی بودن صدا و سیما را از بین برده و این رسانه در حال حاضر تنها در اختیار یک جریان سیاسی است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: صدا وسیما امروز همه اختیارات خود را به یک جریان سیاسی اختصاص داده است و این امر تنها محور سیاسی را شامل نمی‎شود بلکه ما در رویکردهای فرهنگی نیز شاهد جناح‏بندی هستیم به گونه‎ای که تنها طیف خاصی از روحانیون، مداحان، بازاریان، شاعران و حتی پزشکان در رسانه ملی حضور دارند.

هاشمی اظهار کرد: وقتی عملکرد صدا و سیما را بررسی می‎کنیم شاهدیم که این سازمان به عنوان یک رسانه ملی عمل نکرده و نمی‎کند.

وی تاکید کرد: صداو سیما امروز به عنوان یک رسانه جناحی با جهت‎گیری خاص عمل می‎کند روندی که سبب شده تا هم اصولگرایان معتدل از آن به دلیل افراطی‎گری شاکی باشند و هم اصلاح‎طلبان و اعتدالیون به دلیل عدم وجود سهمی برای آنها از رویه فعلی ناراضی باشند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما تصریح کرد: صدا و سیما اگر قرار است به عنوان رسانه ملی عمل کند باید به تمامی طیف‎ها نگاه یکسانی داشته باشد و از ظرفیت آنها در جهت بهمبود اوضاع خود استفاده کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: صدا و سیما برای بهبود رویکرد کاری خود در ابتدا باید نگاه حزبی و جناحی خود را اصلاح کند سپس در جهت اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید وارد عمل شود

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد