جلیلی: نزدیک به ۱۴ میلیون نفر به رویکرد ما اعتماد کرده اند/ بعد از انتخابات، حرکت را متوقف نکردم؛ به سفر استانی رفتم

سعید جلیلی در جلسه ۴ ساعته مجازی که با حضور بیش از ۵۰ نفر از ایرانیان ساکن در خارج از کشور برگزار شد، پس از شنیدن نظرات آنها درباره انتخابات، تحولات منطقه ای و جهانی و موضوعات مربوط به ایرانیان ساکن در خارج مباحثی را مطرح کرد.

جلیلی: نزدیک به ۱۴ میلیون نفر به رویکرد ما اعتماد کرده اند/ بعد از انتخابات، حرکت را متوقف نکردم؛ به سفر استانی رفتم

اهم سخنان  جلیلی به شرح زیر است:

 ما امروز در یک نقطه و بزنگاه تاریخی هستیم و این بزنگاه برای ما فرصت‌های بزرگ تمدنی، علمی، فرهنگی و فناوری دارد. 

اگر ما صحبت می‌کنیم از یک جهان فرصت، گوشه‌هایی از آن همین ظرفیت‌های عزیزان ما در جا‌ی‌جای جهان است که دلسوزانه و با علاقه برای کشورشان تلاش می‌کنند و نسبت به سرنوشت کشورشان حساسیت به خرج می‌دهند. 

شما عزیزان که در خارج از کشور زندگی می‌کنید، یک نگاه تماشاگرانه دارید و بهتر می‌توانید آن چیزی که در صحنه کشور و آن چیزی که در صحنه جهان است را ببینید، مثلا برخی القاها برای مردم ایران ارائه می‌شود که تصور شود آنجا آرمانشهر است، شما بهتر می‌توانید قضاوت کنید. 

در طول تاریخ و در بزنگاه‌های تاریخی ما یا غایب بوده‌ایم یا ما را غایب نگه داشته‌اند؛ اما امروز در شرایطی هستیم که برای یک جهش آماده هستیم. با کمک شماها دیگر عقب نخواهیم ماند و دچار غفلت نخواهیم شد. 

بنده به سهم خودم از همه شما تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردید؛ دیدیم که دشمنان چگونه از حتی یک رأی شما هم هراس داشتند و در مقابل آن بسیج شدند. این نشان می‌دهد که حتی یک رای اثرگذار است. اما بدانیم که نقش پرشکوه محدود به انتخابات نیست. 

در این انتخابات جمهوری‌اسلامی یک بار دیگر جمهوریتش را به‌رخ کشید و همین که کسی تا لحظه آخر انتخابات نتایج را نمی‌دانست، یعنی این مردم هستند که انتخاب می‌کنند. 

نزدیک به ۱۴ میلیون نفر به رویکرد ما اعتماد کرده‌اند و این وظیفه‌ای را در راستای دنبال کردن این رویکرد بر دوش ما می‌گذارد. این حرکت ممکن نیست مگر به اینکه هرکدام از ما نقش مؤثر خودمان را ایفا کنیم. شاهد بودید که من بعداز انتخابات این حرکت را متوقف نکردم، سفر استانی داشتم، به شهر یاسوج رفتم، با مردم آنجا صحبت کردم. صحبت‌های آنها و کارهایی که در ایام انتخابات انجام دادند را شنیدم، وقتی این حرکت‌های بزرگ ازسوی ایرانیان در کشور و یا سراسر جهان انجام شده است، وظیفه ما تداوم آن است. باید با یک عزم جدی آن را دنبال کرد. 

در استان‌های مختلف یکی از چیزهای جالب این بود که یک نسل نوجوان را شاهد بودیم که بسیار پویا و آگاه نسبت به مسائل کشور با شور و شعور ارزشمندی مباحث را دنبال می‌کرد. این همان چیزی است که ما را نسبت به آینده امیدوار می‌کند؛ من بسیار به آینده امیدوارم و بسیار معتقدم با کمک شما می‌توانیم آینده خوبی را رقم بزنیم. 

دولت سایه یک گفتمان است که هرکدام از ما سایه‌به‌سایه تحولات کشور را دنبال کنیم و بر آن تأثیر مثبت بگذاریم.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 86
  • ناشناس
    1

    نماینده مجلس گفت نه ما کاره ای هستیم نه دولت مملکت دست باند هاست فقط دنبال منافع خودشون بودن جز دولت فعلی که نه خودرو دست دوم ارزان برای مستضعف آورده نه مسکن هر کجای شهر داده است به ملت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      سی میلیون بالای ۱۸ سال و ۱۶ میلیون ارای پزشکیان شماهارو قبول ندارند .
      اون ۱۴ میلیون امار شما که میگید . کجاند کیا هستند ؟

    • ناشناس
      5

      اقای جلیلی چرا قبول نمیکنید سیستم مملکتداری شما از هر بعدی که نگاه میکنید سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و حتی نظامی اشتباه است . اصولا نارضایتی در یک مملکت از کجا شروع میشود از سلب رفاه و اسایش مردم ان مملکت و بی توجه شدن به مشکلات و چالش های بوجود امده از همان سیاست اشتباه . چرا یک نفر لات بیسواد در این مملکت با نزدیک شدن به حلقه قدرت و حتی به بدنه روحانیون یک شبه چندین هتل و رستوران برای خودش بر پا میکند این افراد انگشت شمار نیستند بلکه هزاران نفر در این مملکت به این صورت متمول و ثروت باد اورده بدست اوردند و با همین ثروت ها و بریز و بپاش ها گرانی و تورم و بد بختی برای قشر کارمند و کارگر بوجود اورده اند وقتی غذای دو نفر در یک هتل رستوران بالای چهار میلیون تومان میشود خود این موضوع نشر پیدا میکند در سطح جامعه و بقال و چقال هم اجناسش را گران میکند بقول یکی از وزرا سابق خود دولت ترجیح میدهد همه چیز گران شود و ارزش پول ملی مانند کاغذ پاره شده اینها همه باعث ناراحتی و عصبانیت اکثریت مردم جامعه ما هست . مردم کاری ندارند شما در سیاست خارجی چه نگریشی دارید مردم کاری ندارند شما با کشور های برتر و مترقی ارتباط دارید یا ندارید. همین سیاستهای اشتباه شما مردم ایران را بجان هم انداخته است چرا باید یک فرد عرب بیاد ایران و با دویست هزار دلار چند کامیون اجناس و مایحتاج مردم را به یغما ببرد به کشور خودش چرا باید افراد شرور و تحت تعقیب افغانی فرار کنند بیایند ایران و دست به دزدی و خفتگیر ی و چاقوکشی بکنند اب از اب تکان نخورد چرا مرد ایرانی دست همسرش را میگیرد کنار خیابان میایستند برای تن فروشی زنش تا امورات زندگیش را تامین کند . اقای جلیلی این دنیا وفا ندارد هرکه هستی و هر منصبی دارید و هر گرایشی دارید بخاطر حیثیت بازماندگان خودتان دست از لجاجت بردارید و بفکر وطن و مردم وطنتان باشید چون همه امورات و عملکرد ها در تاریخ ثبت و ضبط میگردد .///

    • من
      6

      بابا بخدا خیلی از اون چهارده میلیون به جلیلی اعتقادی ندارند از میانه رو هایی هستند که با تبلیغات بوق چیای جلیلی گمان می کردند پزشکیان یک گفتمان غیر دینی رو راهبری می کنه

    • تا کی
      0

      14 میلیون از 63 میلیون یعنی 22 درصد مردم

    • ناشناس
      1

      خدایا این داره میگه من رییس جمهور اون ۱۴ میلیونم پزشکیان هم اون ۱۶ میلیون
      هیچ جوره نتیجه انتخابات رو قبول نداره و نمیخادبه قوانین احترام بزاره.
      خواهشا رهبری مانع دخالت های ایشون بشن

    • محسن
      2

      میرحسین هم نزدیک به ۱۴ میلیون رای آورد..محصور در خانه شد..
      بهتر است ایشان و طرز فکر متحجرانه و قفس مآبانه او هم محصور شود ..که صلاح و فلاح ملک و ملت در آن است..

    • یکی پریز اینو از برق بکشه
      1

      عی بابا
      عی ی ی بابا
      یکی اینو حالیش کنه . انتخابات تموم شد . شما اگر خیلی فکر میکنی که برنامه هات نجات بخش کشور هست
      اون رو کتاب کن برو بفروشش یکی هم بفرست سازمان برنامه بودجه
      برو دنبال کار و زندگیت دکترترترترترترترتررررررررر جلیلی
      نفهمیدی که مردم تفکرات عصر حجری رو دوس ندارن . مردم میخان مث ایلان ماسک فکر کنن و زندگی کنن .
      مردم آینده رو دوس دارن نه چندین قرن گذشته رو .
      گذشته گذشته و گریه کردن برای گذشتگان هیچ فایده ای نداره

  • ناشناس
    0

    اقای جلیلی با این رفتارهای شما اون 14 میلیون نفر را هم پشیمان کردید که به شما رای دادند الان خودتون هستید که خودتونو قبول دارید رویکردتونو نگه بدارید برای دوره بعد الان رویکرد فقط صدای واحد است که رهبری و ریاست دولت و مجلس و سایر قوا باید رعایت کنند شنیده بشود این کمتر از معصیت نیست که شما میکنید و اگر ادامه بدهید قطعا مسئولین و مخصوصا رهبری شما را ساکت خواهند کرد دیگه از ولایت نباید جلوتر بیفتید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والا این 14ملیون اجباری و تقلبی هم بود پس چرا شکست خورد رو قبول کرد ...

  • احد یا حقی
    24

    آقای. جلیلی. دیگر دعوای. اصولگرا و منافع گرا. تمام شده. الان. دیگر. وقت تشکیل جبهه. انقلاب و مقاومت و شهادت است. چون اسکیار جهانی علنی. با کمک باندهای قدرت و ثروت و اشرار مسلح و بکار گیری فرقه های شیطان پرست و غیره. دارد تمام حکومت. بلاد اسلامی را بدست می گیرد و سازمان‌های جاسوسی و تبلیغاتی. آمریکا و انگلیس و فرانسه به شدت روی مخ مردم ایران کار می کنند

    نظرات شما -
    • اشنا
      1

      حالا درست اینکه میگی روی مخ مردم دارند کار میکنند یعنی یا مردم نمیفهمند یا میفهمند و کار خودشون را میکنند. مشکل مملکت ما در جهان کنونی میدونی چیه. فرصت همیشه بیست جهان هست اما درک فهمیدن مهمتر از درک فرصته. وقتی مردم را نابالغ میدانید و میخواهید با زور بالغ شوند که نمیشوند مشکل اینه. وگرنه شما و پزشکیان چه فرقی دارید؟ کلا تایید شده ها همه یکسان فکر میکنند. او میگه برنامه هست شما یک کلمه نه اشاره ای به برنامه میکنید نه اصلا دغدغه شماست. اگر برنامه موجود یک جهان فرصت نیست چرا معترض نیستید. جهان فرصت و یک جهان غفلت بدلیل ضدیت با شایسته سالاری. جنگ وارثانی داشت که نمیگذارند بدون حضور اونها کاری پیش رود. ایا همه وارثان جنگ شایستگی و شایسته هستند.مسلما نه؟ ایا میتونی اونها را در جهان فرصت نادیده بگیری مسلما نه. ما از جنگ صدمه فراوانی خوردیم و همچنان میخوریم شما خودتان بایستی در یک کار و مسئولیتی خودت را نشان داده باشی .دادی؟ کسی که استاد دانشگاه هست و خیلی هم داناست نمونه اقای راغفر اصلا نمیاد در کار عملی چون میترسه . محیط کاری در ایران کار را در درجه چندم قرار داده و برنامه را زیر اون. فقط نگاه همه کارگزاران شده مادیات و ارائه طریق و به رشد رسیدن را فراموش کرده اند. هپکو ارام را بازسازی کردند خوب دیگه مشکلی نیست. باید در زمینه الکترونیک و ریزپردازنده ها حمایت کافی بشه ایا شده . چرا هزینه جنگ و هل من مبارز شما باید بیشتر مردم را از پیشرفت در نرم افزاری مانه و سادع باشه. نمیتونیم با این هجمه شعاری جنگی کسی مخالفت کنه. چنان مقدس شده که از بنیه داخلی ان اخته شدیم و دیگه نمیتونیم امید داشته باشیم که از راه دیگری به فلسطین و لبنان کمک کنیم. فقط پول و مهمات. کاری بس ناعاقلانه. راهی دیگر نیست. ندارید و تمام.

  • ناشناخته‌
    2

    آری،مثل رای های ۱۱۷درصدی باشت بشما خیلی خیلی اعتماد دارند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ۱۴ میلیون و ۱۶ میلیون و بذارید کنار ، به جای سفر استانی و این همه بودجه صرف دفتر ارتباطا مردمی یک محلی درست کنید که مردم مشکلاتشان را بتوانند قانون مند پیگیری کنند .
      هیچ سازمان مردم نهادی نیست که واقعیت های جامعه را پیگیری کند که اگر بود الان به چکنم چکنم نمی افتادید این ۳۰ میلیون رو نکنید ۲۰ میلیون که تهش،کودتا شود.
      خدا بصیرت دهد نه منیت

  • ناشناس
    2

    این دقیقا چی کار است که راه افتاد سفر استانی می ره سخنرانی می کنه واقعا چه خبر این اختیارات و قدرت از کجا اورده چرا باهاش برخورد نمی شه

    نظرات شما -
    • سیاوش
      3

      خمین اگر بر عکس بوذ پدراونوری رو در می آوردند بعد از اینا بگذریم جلیلی چه رویی داره بابا اون زنبیل پوسید شما که از رو نمی ری مرد حساب تا بیشتر از این مورد بازی گرفته نشدی برو گنار

    • ناشناس
      2

      بودجه ش از کجا تامین میشه؟؟!!!
      اول اینو مشخص کنه
      ما یه سفر معمولی می خواهیم بریم 5 میلیون آب میخوره،، اون فقط پول بلیط هواپیما

    • بینام
      1

      خودش که میگه دولت .....ایه است

  • ناشناس
    2

    شما عملا از بطن دانشگاهی اومدین که تخصصش بیسوادی است، باکدوم تخصص وسواد و تجربه میخواستی کشور رو اباد کنی

  • ناشناس
    3

    افکار شما 14 میلیون طرفدار داره اون هم با اگر و اما

    نظرات شما -
    • M
      3

      افکار شما هم ۱۶ میلیون طرفدار داره اونم ۵ میلیونش باتعصبات قومی و مذهبی

  • ناشناس
    2

    شما دلتان برای مملکت نسوخته بحث منافع گروهی و قدرته ، اگر کسی به فکر مملکت بود الان این وضعیت را نداشتیم

  • ناشناس
    1

    آنچه در مناظرات انتخاباتی دیدیم شما در بیست سال گذشته با روش غلط ضررهای مادی هنگفتی به کشور تحمیل کردی در واقع رویکرد خاص شما در طول دو دهه ایران رو در سطح جهان به انزوا کشید.
    علاوه بر این موارد در رقابت های انتخاباتی افراد منتسب به خط مشی فکری شما بدترین تهمتها را به رقیب وارد کردند اما در نهایت انتخاب مردم نشان داد اکثریت جامعه با این رویکرد مخالف است.
    بازنده انتخابات میتواند نقش منتقد سیاستهای رقیب را ایفا کند اما اینکه می‌فرمایید بعد از انتخابات به یاسوج سفر کردم شما قانونا مسولیتی نداری حتی اگر رای شما چهارده میلیون باشه .
    تنها مسیری رو که میتوانی طی کنی اینه که در نقش منتقد دولت چهار سال دیگه چهارده میلیون رای دهنده رو قانع کنی سیاستهای اتخاذ شده رقیب ضعیفتر از آنچه مدعی بوده ظاهر شده اما باز هم قضاوت نهایی یا افکار عمومیه.

  • ناشناس
    2

    شما برا مملکت و مردم چکار کردین که 14 میلیون رای داشته باشین ؛ یادمون نرفته برا مذاکرات هسته ای میرفتین سرکارتون میزاشتن میگفتن برو خبرت میکنیم .( بذار نصل ما برن بعد ادای آدمای وطن پرست در بیار)

    نظرات شما -
    • .
      2

      آره خوب نسل بی سوادی که به جای نسل مینویسن نصل باید هم به جلیلی ایراد بگیرن

  • فلکزده
    0

    استاداشتباه میکنی،،،،
    اینهاکه بتورآی دادن،همانهاهستن که به دولت سیزدهم رآی دادن،
    اون ۱۵ میلیون که بتو رآی ندادن،با او ۳۰ میلیونی که اصلآپای صندوق نیامدن رو کلآ نادیده میگیری؟؟؟
    صبرکن دولت جدید شروع بکنه،بعد هرماه ۲میلیون از سیزده میلیونت ریزش داره.....

  • من
    0

    کل مشکلات ما تو و امثال تو هستند تو رو قران حرکت نکن بشین سر جات

  • ناشناس
    0

    اصلا میشه ایران را به دو بخش چهاردهی و شونزدهی تقسیم کرد

  • محمد
    0

    خخخخخخخخخخ.

  • ناشناس
    1

    اگر به آن تعدادی که به شما پشت کردن هم نگاهی می انداختی به نتایج بهتری میرسیدید همگان میدانند که آن ۱۴ میلیون هم با ضریب به این تعداد رسیده پس سرت را مثل کبک زیر برف نکن و به واقعیتهای جامعه بیاندیش که خیلی زود دیر میشود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آره، مثل باشت که ۱۱۷ درصد رای داشت 🤣🤣🤣

  • ناشناس
    22

    با 14 میلیون نفر می شه کل دنیا را فتح کرد ایران که هیچ

    نظرات شما -
    • فکر باز
      1

      ۱۴ میلیون با گفته امار سازی خودتون هستید . رو کاغذ بیاید ۴ میلیون نفر هم نیستید . به عمل که بیاید . ۵ نفر هم نمیشید .
      ۳۵ هزار نفر رو تو غزه با شیرینی دادنتون به کجا فرستادین ؟

  • ناشناس
    1

    آقای سعید جلیلی! شما که برای تظاهر و عوامفریبی با یک دسبتگاه تیبا حکومتی به این طرف و اًن طرف سفر می کنی به ملت بطور شفاف بگو هزینه های سنگین دولت سایه و سفرهای استانی شما از کدام ردیف بودجه عمومی کشور (بیت المال) تأمین می شود؟! از شما می پرسم مگر مرحوم رئیسی که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۷ میلیون رأی در برابر آقای دکتر روحانی به دست آورد و در انتخابات شکست خورد آیا دولت سایه تشکیل داد؟! خیر چونکه ایشان رئیس وقت قوه قضائیه بود و مثل شما بیکار نبود که دولت سایه تشکیل دهد! دولت سایه را کاندیدای شکست خورده ای تشکیل می دهد که وقتش خیلی آزاد است و بیکار است نه آن کاندیدای شکست خورده ای که وقت سر خاراندن ندارد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      تصحیح می کنم بیش از ۱۵/۵ میلیون رأی مرحوم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صحیح است!

    • بینام
      0

      اشتباه نشه سه دستگاه تیبای سفیده با یک مدل ولی سه تا پلاک عکس هر سه تا ماشین رو قبل انتخابات رسانه های مجازی انتشار داده بودن

  • ناشناس
    1

    جلیلی تو سواد نداری بنده خدا ادعا با سوادها را پیاده میکنی

  • ناشناس
    1

    دکتر دنبال فتنه ای
    خطری که ازبین گوش ترامپ ردشد
    باانتخاب نشدن توخطربس عظیم ازبیخ گوَش ملت ایران رفع ودفع شد

  • ناشناس
    1

    اول آیا خودت هم عدد 13.5 میلیون را باور می کنی؟ ثانیا بسیاری از آرای داده شده به دو طرف اثباتی نبود و نفیی برای رای نیاوردن طرف مقابل بودپس به خودت نگیر . ثالثا بریز و بپاشها و کارتهای هدیه و توزیع کالا و فرستادن طلاب به در خانه مردم و ........ را هم در نظر داشته باش

  • 🐜
    1

    اینجا ایرانه نه انگلیس دولت سایه ب درد عمه ت می خوره!!!

  • ناشناس
    1

    اولا که اگه این دولت سایه موثر بود تو این سه سال باید حداقل یک اتفاق خوب مردم شاهدش میشدند ....
    دوما اگه باز داری از پول بیت المال یا هرجای دیگه به این شهر و اون شهر میری و جلسه برقرار میکنی هیچ خروجی بجز تخریب دولت جدید ندارید
    اگر که نیت خیر به دولت داشتی حداقل یک کلمه حرفی از ریس جمهور منتخب در جلسات خودت میزدی
    پس مشخصا باز دنبال این هستی که اتفاقات خوب در دولت فرضی آینده خودت باید رخ بده نه این دولت منتخب
    مثل برهم زدن قرارداد کرسنت که روزانه معادل 500 میلیون فوت مکعب گاز را از ملت ایران گرفتید
    لاقل اگر اعتقادی به حساب کتاب اون دنیا دارید باید جواب این همه زن و کودک و مردم فقیر را بدهی
    این دنیا که خیالت تخت کسی کاری با شما نداره

  • ناشناس
    2

    حالا باز برید رای بدین
    خانه از پای بست ویران است.

  • ناشناس
    1

    اگه سفرها مفت و به حساب دولت (و در اصل ملت) باشه همه میرن. البته اگه وجدانشون اجازه بده!

  • ناشناس
    1

    عمق راهبردی🤣😂😂😂🤣🤣🤣

  • ناشناس
    0

    آقای جلیلی اگر دولت با اغتشاش گران داخلی نباشد همه کارمیشودکرد وبه دولت کمک کرداینها از راه انداختندآشوب لایه خوردند حالا دنبال بهانه هستند وسعی میکنندجو را غبار آلودکنند برای چاپیدن اماالان دیگر هشت سال پیش نیست ملت بیدارشده وهمه آژیر هستند سه سال تمرین مطالبه گری بوسیله مردم بوده ودیگر میتوانند به کمک دولت رفته فتنه انگیزان در دولت را کنترل کنندفقط قوه قضائیه بایدآماده باشدبه موقع ورودپیدا کند واین اغتشاش گران زیر پوستی را تشخیص دهد تا دولت آقای پزشکیان بتواند به خوبی از عهده تعهدش بر آید

  • ناشناس
    1

    جدی نگیر! اگه در اون رقابت دو نفره ننجون ..... جای تو بود بیشتر رای میاورد.

    نظرات شما -
    • .
      2

      آها نه اینکه پزشکیان با اختلاف ۵۰ میلیون رای رئیس جمهور شده.پزشکیان رئیس جمهور ۲۵ درصد مردمه

  • ناشناس
    0

    یا خدا جلیلی ی انتخابات بود رای نیاوردی اینم بگو ۱۶ ملیون هم از رویکرد تو و اطرافیانت متنفر بودن .....بیخیال الان با این ۱۴ ملیون میخا ی جا جم شید لشگر کشی کنید

    نظرات شما -
    • مختار
      2

      ۱۶ میلیون میشه ۲۵ درصد مردم.یادت نره.پزشکیان رئیس جمهور اقلیت

  • عزت زیاد
    0

    اون 14 میلیون رای ،رای همیشگی هست که از آسمون هم سنگ بیاد رای میدن.چون رای دادن رو وظیفه شرعی میدونند.از یه طیف خاصی هستند.این طیف زیاد دنبال برنامه نیستند بیشتر دنبال ثواب رای دادن هستند.

  • ناشناس
    0

    عمق راهبردی

  • ناشناس
    0

    ممد نبودی ببینی عمق راهبردی

  • ناشناس
    0

    قول قول قول

  • ناشناس
    0

    اقای جلیلی نمیدانم میدانید در این کشور ثروتمند خدادادی چند میلیون افراد ابرو مند شب ها گرسنه می خوابند
    سیاست های شما ها و امثالهم باعث عقب گرد کشور به 200 سال شاید هم بیشتر شده
    شما در ان بالا با مفت خوری فریب مردم دختر و پسر هایتان چون تمام امکانات دستشان است با هم ازدواج میکنند و زندگی میکنند ولی انهای که پارتی ندارند امکانات ندارند نمی تونند ازدواج کنند شما ها زندگی 85 میلیون را و کشور با این امکانات را نابود کردید

  • ناشناس
    0

    شما تو خونه بنشینید برای کشور خیلی بهتره

  • ناشناس
    0

    اون 14 میلیون عمق راهبردی شما رو خوب درک کردند 😂🤣

    نظرات شما -
    • M
      2

      باز اونا درک داشتن.اون ۱۶ میلیون که نصفشون از سنی ها و ترک ها بودن

  • کریمی قدوسی
    1

    بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات مرحله دوم شرکت نکردند و از ۳۰ میلیون نفر شرکت کننده نزدیک ۶۰ درصد به دکتر پزشکیان رای دادند .معلوم می شود که ۸۵ درصد مردم با سیاستهای نظام موافق نیستند .
    اما ۱۳۵۰۰۰۰۰ نفری که به جلیلی رای دادند افرادی هستند که قادرند سر آن ۸۵ درصد ایرانی را به خاطر منافع خودشان سر ببرند و اصلا برایشان اهمیت ندارد .
    ملت ایران باید متحد شوند و حرکتی امام حسینی انجام بدهند. نصر من الله و فتح قریب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حق

  • تلمبه
    2

    حالا که باختی باید بشینی تمرکز بکنید عیوبتان چی بوده چرا اکثریت با شما نیستند چون شما متخصص در عقب ماندگی کشور و مردم هستین و یک سنگی در چاه انداختین که صد عاقل نتواند بیرون بیاورد سود شما و گروه هم فکر شما در فقر و تحریم شعب صف مردم در انتظار یک عدد سادویج فلافل هستش تازه به آن هم افتخار میکنید راستی هزینه های میلیاردی تبلیغات انتخاباتیتان از کجا تامین شد؟ و حواشی که بدنبال داشتین

  • الف
    1

    ۱۴ میلیون که الکیه. گیریم درست، ۶۰ منهای ۱۴ شما رو نمیخوان. مرگ سیاسیتو بپذیر و از جیب ملت اینقدر سفر نکن. بایدن مرگ سیاسیشو پذیرفت، تو هم بپذیر، وگرنه خودت اذیت میشی! خخخخخخ

  • آوش
    13

    درود خدا بر جانباز و دلسوز وطن ، درود بر مرد با برنامه و فداکار آقای دکتر جلیلی

  • ناشناس
    0

    از دور دوم ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد تاکنون روز به روز مردم ایران فقیر و فقیرتر و ارزش پول ایران بی ارزش ترین پولها شده است . امروز با مقداری از پول عراقی که روز ی هزار تومانی ایران را روی سر میگذاشتند و کلی ذوق می کردند آنقدر بی ارزش شده که عراقی ها به راحتی میتوانند به ایران بیایند و کلی خرید کنندولی با مقدار زیاد پول ایرانی نمیتوان در عراق خرید حداقلی انجام داد. در اصفهان و خیلی از جاها بر اثر خالی شدن سفره های آب زیر زمینی زمین فرونشست کرده و این بزرگترین زنگ خطر است و کسی پاسخگو نیست ً من همه مسئولین را به جان همه عزیزانشان قسم میدهم دست از اختلاف افکنی بردارند و برای آبادانی ایران و ایرانی وحدت تفکر و عمل داشته باشند و از دارایی های این مردم در برابر خارجی ها و سود جویان داخلی محافظت کنند و خداوند را در نظر داشته باشند و با صداقت با رهبری عزیزمان و مردم رفتار نمایند . مخالفت و تفرقه افکنی از سوی هرکس باشد در جهت ضدیت با رهبری که همواره دغدغه اصلی ایشان دلنگرانی های مردم است می باشد . ما مردم ایران صدها هزار شهید داده ایم هزاران مفقود و جانباز داده ایم سزوار نیست با لجاجت ایران را به لبه پرتگاه ببرید و بعد ابراز پشیمانی کنید که سودی نخواهد داشت . تو را به جان عزیزانتان از جانب خویش نسبت به مسایل مذهبی و خط ولایتمداری تفسیر به رأی نکنید و تصور نکنید هرچه در ذهن دارید درست است. اگر حتی خیلی مسایل را میدانید که مردم عادی از آنها بی خبرند با درایت رفتار کنید و در این مقطع زمانی فراموش کنید و فقط به فکر آبادانی این کشور و رفاه مردم باشید و در یک کلام به جان عزیزانتان قسمتان میدهم که خود را واقعاً ولایتمدار و پیرو خط رهبری کنید و از خود تفسیر به رأی نکنید رهبری عزیزمان همه مسایل را با ادبیاتی کاملاً واضح بیان کرده است و کاملاً قابل فهم است . اگر از ابتدا حقیقتاً گوش داده بودید و در عمل اجرا میکردید اینک ایران گلستان شده بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حق گفتی😞

  • رامین
    0

    دوره بعد تایید صلاخیت نمیشه

  • ناشناس
    1

    متاسفم که عملکرد متوهمانه سیاسی آقای جلیلی موجب بدنامی فارغ التحصیلان واقع نگر و کارآمد ولی گمنام دانشگاه امام صادق(ع) شده است!

  • ناشناس
    0

    از هر کی میپرسی به کی رای دادی ؟؟؟ میگه بخاطر اینکه جلیلی رای نیاره به پزشکیان رای دادم !!!
    نمیدونم این ۱۴ میلیون رای از کجا آمد !!!!!!

  • ناشناس
    0

    دایی ، تو و دوستانت سالها زندگی مردم رو نابود کردی بسه دیگه هیچ کس قبولت نداره برو ساندویچ با نوشابه بخور جوش نزن آفرین برو بابا

  • مدیریت
    0

    جسارتا شما الان چکاره ای ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رئیس جمهور دولت سایه

  • ناشناس
    0

    این آقا هنوز ول کن نیس بابا بس کن زندگی مردم رو نابود کردیدچکار کردی برای مردم ((( تحریم و فشار به زندگی مردم و اقتصاد نابسامان کشور و تورم وگرونی های نجومی مسکن و خودرو و غیره))) برای مردم ایران به بار اوردین وحالا هم می‌خوای مردم قبولت دارن جواب دارید بگو؟

  • ناشناس
    1

    آقای جلیلی کشور مال ۸۵ میلیون نفر است باید به خواسته های اکثریت که حکومت دستشان نیست ارزش قائل شد

  • ناشناس
    0

    آقای جلیلی این چهارده میلیون رایی که به آن استناد می کنی عمدتا از جانب همان افرادی است که به آقای احمدی نژاد رای دادند.اگر مردم از احمدی نژاد خیر دیدند از شما هم می بینند.

  • ناشناس
    0

    خب که چی؟! باختید بدهم باختید! اقای جلیلی مشکل شما و همفکرانتون اینه که عادت ندارید به رای اکثریت احترام بگذارید! و در ضمن رای شما در بهترین حالت دو میلیون نفر که منافع میبرند نیست

  • ناشناس
    0

    اقای جلیلی بفرمایید هزینه سفرها و مخارج این دولت در سایه از کجا تامین میشود یقینا که ردزف بودجه ندارد

    نظرات شما -
    • M
      3

      از همون جایی که پزشکیان هواپیمای اختصاصی می گرفت

  • ناشناس
    0

    از حالا برای 8 سال دیگه زنبیل گذاشته

  • ناشناس
    0

    117% رای را باید بزرگترین ریاضیدانان جهان حل و فصل کنند که مستلزم ساعت ها بحث طولانی است و ممکن است به نتیجه نرسد.

  • ناشناس
    0

    کاسه کوزتو جمع کن هنوز باور نکردی انتخابات تمام شده برو بشین تو سایه استراحت کن تا انتخابات بعدی

  • یه نفر آدم مومن و خیلی معتقد حزب اللهی
    0

    آقای جلیلی برو توووی همون سایه بشین و استراحت کن .....دست از سر مردم و این مملکت بردار ......زندگی واقعا سخت شده......

  • مجتبی
    7

    درود بر آقای جلیلی عزیز،افتخار میکنم که به شما رای دادم،شما نزدیک به 14 میلیون رای پاک داری،نه ترک بودن مادرت رو ب رخ کشیدن نه کرد بودن پدرت رو،نه فیلترشکن ها برات پول پاشی کردن نه سرمایه داری کارگرای کارخونه لای منگنه گذاشت ک یا ب تو رای بدن یا اخراج،دمت گرررم،منم منم این جماعت هم چند وقت دیگه معلوم میشه،واژه ما ....خوردیم ب فلانی رای دادیم جمله آشناییت ک در دولت روحانی از این ملت زیاد شنیدیم.

  • ناشناس
    0

    پناه بر خدا از شیطان هنوز هم زبانش خیلی درازه و میخواهد مردم رو گول بزند

  • ماهان
    0

    ضمنا شما چه کاره هستید که ۳۰ساله به گفته ی خودتان با ۱۰۰۰۰هزار نفر دولت در سایه تشکیل دادید؟؟؟خوب مشخصه که تمام بدبختیها و کارشکنیهای کشور زیر سر شماست

  • سید مرتضی دیلمی
    0

    بنام حضرت الله،جناب جلیلی،شما رئیس جمهور بودید اگر برنامه وصحبت هایتان توسط فرد مومن ومدبری تنظیم میشد ومیگفتید شما لیبرالها وقت جنگ کجا بودید؟کسی مثل شما که در دفاع مقدس جانباز هم شده نشانه غیرت به مذهب و وطن دارد! از پزشکیان عشق غرب میپرسیدید کدام اصلاح طلب در جنگ شهید شده بگو بدانیم ومردم بدانند شماها عرق به انقلاب ندارید حالا خداوند علم باشید!جلیلی جان برادرم پتانسیل بالایی داشتی برای نقاب از رخ بر داشتن کسی که شایسته نبود ومردم البته اندکی را فریفت وشدآنچه نباید!مظلوم مقتدر بدان همین که پزشکیان ظریف خطاکار را وارد بازی کرده بصورت عمده، کسی که در زمان حمله به وطن درغرب بوده واصلا دغدغه وطن نداشته برعکس دکتر چمران که ظریف انگشت کوچک اوست و او زندگی خود را در خارج رها وبفوریت برای نبرد به وطن میاد وجان نقدیم میکنه! این موضوعات دست بالای شما برای روشن شدن اذهان مردم بود که استفاده نکردید! واین ضعف مدیر برنامه هایتان بود،،لکن باشید در صحنه شما انبوهی طرفدار دارید واین دولت چون عاشق غرب است وبزو ی همه بچه های انقلابی واقف خواهند شد،بشما می‌گویم دوام ندارد! چون دنباله روحانی است،لطفا صحنه را ترک نکنید، مثل قبل صادق باشید! چون لایق هستیدبشما قول میدهم باصبر جزیل رئیس جمهور خواهید شد! دوستدار شما یکی از خ ایثارگران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پزشکیان برادر شهیده ها

      تو از کجا میدونی اونایی که شهید شدن، الان اگر زنده بودن اصلاح طلب بودن یا اصولگرا؟

    • ناشناس
      0

      آذری جهرمی هم خانواده شهیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد