توهین جنجالی به مهسا امینی در برنامه زنده تلویزیونی/ عذرخواهی علی انتظاری/ ویدئو

اخیرا ویدئویی از برنامه ای تلویزیونی در شبکه چهار سیما با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه و تقی آزاد ارمکی جامعه شناس و استاد دانشگاه، منتشر شده که در این ویدئو اظهارات انتظاری درباره ناآرامی های پائیز ۱۴۰۱ انتقادات مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.

 توهین جنجالی به مهسا امینی در برنامه زنده تلویزیونی/ عذرخواهی علی انتظاری/ ویدئو

عذرخواهی برنامه «شیوه» بابت توهین به مهسا امینی در آنتن زنده

برنامه شیوه با انتشار تصویر یادداشتی ازعلی انتظاری جامعه شناس که اخیرا در این برنامه از واژگان مناسبی برای خطاب به مهسا امینی استفاده نکرده بود، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برکنار شد

photo_2024-08-27_08-45-53

علی انتظاری استاد دانشگاه گفت: در اعتراضات سال ۱۴۰۱، پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود.

وی در بخشی از این گفتگو می‌گوید: در ناآرامی سال ۱۴۰۱ پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود. این خشونت باعث خواهد شد که مردم به آن گروه شورش کرده ترحم کرده و به آن‌ها بپیوندند و از همین جا فاتحه جمهوری اسلامی خوانده شود.

 

ببینید: انتشار تصاویر سردار سلیمانی در کاخ صدام برای اولین‌بار

 

ببینید: تصاویر دیده نشده از مراسم عروسی زهره حمیدی

 

ببینید: استوری احساسی الناز شاکردوست برای امیر آقایی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    تو هنوز خودت را نشناختی. چطورامیخوای جامعه را بشناسی ،،

  • سید عزیز
    13

    حق را بگو حتی اگر به ضررت باشه .فاتحه جمهوری اسلامی را شما وامثال شما خواهید خواند که برای حفط جایگاه و منافعتون نقد و تحلیل منصفانه نمیکنید و متاسفانه مثل شما آقای انتظاری کم نیستند و همین باعث خطای محاسباتی و تصمیم گیری درست و مانع عارضه یابی مدیران ارشد حکومتی خواهد شد .و باعث میشود حکومت و نیروهای آن تمام حق را بخود بدهند و این دور باطل تا زوال حکومت ومنابع ملی ادامه خواهد داشت .کم نداریم در تاریخ

  • ناشناس
    175

    حجاب دستورخدادرسورہ نوراست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      چه ربطی داشت به کلمه نفله؟

  • ناشناس
    8

    تشکر می کنم از عذر خواهی انتظاری چون کلمه نفله شاید در خانواده ایشان رایج باشد ولی بعنوان استاد دانشگاه !!!!!! !!!!!!ایران بسیاز زشت زننده بوده و دور از شان یک آدم کوچه بازاری تا چه رسد به استاااااااااااااااااااااااااااد دانشگاه.

  • عباس
    3

    هیچ فرقی بین سنی و شیعه وجود ندراد
    همه ایرانی هستیم و از یک قوم و قبیله
    ایران پاینده باد

  • ناشناس
    13

    ما چه بدبختی هستیم که اون شده استاد دانشگاه تراز اول ما.

  • مردم
    8

    واقعاً تو استاد دانشگاهی ؟؟؟

  • مهرداد سربندی
    14

    علی انتظاری ظاهرا استاد دانشگاه است اما باطنا نوکر پایداری و تندروهای اصولگرای ضد مردم و مخالف وفاق است. زیرا اگر اهل وفاق و حرمت به مردم بود مودبانه حرف میزد. بی ادبی کردن به مردم یعنی طرف اهل نفاقه و وفاق را نمی فهمه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد