کابینه سعودی از ایران خواست که وارد مذاکرات کنونی شود!

شورای وزیران سعودی در نشست هفتگی خود بار دیگر بیانیه مداخله جویانه ای در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران صادر کرد.

کابینه سعودی از ایران خواست که وارد مذاکرات کنونی شود!

شورای وزیران سعودی نشست هفتگی خود را به ریاست سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار کرد.

وزیران سعودی در بخشی از این نشست به مساله هسته ای ایران پرداختند.

با توجه به تحولات اخیر برنامه هسته ای ایران، کابینه سعودی از ایران خواست که وارد مذاکرات کنونی شود و از بروز تنش و ناامنی و بی ثباتی در منطقه جلوگیری کند.

آن ها همچنین تاکید کردند که جامعه بین المللی باید به توافقی با ایران برسد که محدودیت های قوی تر و طولانی تری داشته باشد و علاوه بر آن نظارت ها بر برنامه هسته ای ایران انجام شود تا این کشور به سلاح هسته ای دست نیابد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • صادق
    0

    حرف نزنی می‌کند لالی

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا خیرتون بده انشالله مسوولان ایران هم فکر رفاه و آسایش ملت ایران باشند، انشالله که همه کشورها باهمدیگر صلح کنند، مردم ایران دراین 40سال بدترين شرایط و تحمل کردند، برعکس کشورهای دیگر بجز 3یا4تابقیه دربهترین شرایط رفاهی هستند

    نظرات شما -
    • پیر گمنام
      0

      دشمن چپاول گر هرگز برای ما با خود رفاه نمی آورد ------------- آقای کاربر ناشناس!!! هرچند دولت کنونی 8 ساله عمدا اوضاع را برای مردم ایران که سرشار از ثروتهای طبیعی گران بها است در خوش خدمتی به این قلدرهای جهانی ؛ فاجعه بار کرده ولی تو مغز تو چی کاشتن که به هر قیمتی حتی بافروش وطن و ارزشها و رفتن زیر یوغ قلدران چپاولگر ضد بشر جهانی از خدا بی خبر فقط میخوای با فروش عزیز ترینهای ملت چند صباحی با هر خفت و خواری پولدار بشی؟؟؟!!! آیا از عذاب الهی وبای جهان گیر دوساله ی کرونا هنوز درس عبرت نگرفته ایم که با صبر و پایداری به خدا رو بیاوریم و و به درگاه ذات اقدس او توبه کنیم و از او که همه کاره ی جهان است مدد و کمک در سختیها و پیروزی بر دشمنان ستم پیشه بخواهیم؟؟؟!!! دشمن با ما قهر نیست ؛ تنها هدف اون چاپیدن همه ی عزیز ترینهای ما است ؛ و تازه با چپاول همه ی این عزیزترینها تا ما را خوار و ذلیل و نابود نکند هرگز از سر ما دست برنمی دارد.

  • ‌محمد
    0

    ایکاش شرکتهای دانش بنیان یک دستکاهی می ساختندکه مثل جارو برقی همه عربهارامیکشیدداخل خودش میبردندمیریختندخلیج ففففارررررسسسسس مردونه پولش هم من میدادم تا دنیا از فساد وشیطانی راحت میشد ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها