هشدار خبرنگار اصولگرا به رئیسی: «دروغ» افزایش ظرفیت تولید نفت را تکرار نکنید، «پوست موز» زیر پایتان انداخته‌اند

یک خبرنگار اصولگرای حوزه نفت از ‌«دروغ» نفتی که می گویند و رئیس جمهور آن را تکرار می کند، انتقاد کرد.

هشدار خبرنگار اصولگرا به رئیسی: «دروغ» افزایش ظرفیت تولید نفت را تکرار نکنید، «پوست موز» زیر پایتان انداخته‌اند

وحید حاجی پور  نوشت: 

 به دروغ می‌گویند ظرفیت تولید نفت به دوران پیش از تحریم رسیده؛ ‎رئیسی هم باور و اعلامش می‌کند درحالی‌که کافیست سری به مناطق عملیاتی زد تا فهمید چه پوست موزی زیر پای رئیس‌جمهور انداخته‌اند؛ خلاصه آنکه این روزها، کارشناسان نفتی با صدای بلندتری به مصاحبه دولتی‌ها می‌خندند.

5680679

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد گلکار خوزانی
    1

    باسلام
    در صورت صحت این دورغ از سوی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هر باید عزل شوند.
    چون در این شرایط تحریمی و فشارهای سیاسی و حتی توقیف کشتی‌های نفتی در آب های آزاد در صورت درست بودن نباید تو بوق کرنا کرد و در هر دو مورد بی تدبیری کردند که در صلاح کشور نیست و از همه مهمتر دورغ گفتن اینهم از سوی بالاترین مقام عالی وزارت نفت.

  • ناشناس
    1

    از رییس جمهوری که شش کلاس سواد داره و حرف زدن و جمله سازی هم بلد نیست چه انتظاری دارید؟ به ایشان بگید زمانی که رییس جمهور شد گوشت بوده کیلویی 120 هزار تومن و الان شده واقعا 200 هزار تومن تو شهر ما حساب کنید چند درصد افزایش داشت خوب قطعا بلد نیست که هیچ تازه می گوید قیمتها آمده پایین و تورم کنترل شد. نمیدونم با چه منطقی حساب میکنه شاید به قول خودش طرح آنگوزمان را با پاکستانی ها روی این محاسبات اعمال میکنه. اوضاع کلا اسفناکه داداش.

  • ایرانی
    0

    این دروغ ها را تیم کارگردانی رئیس جمهورطراحی میکنند ورئیس جمهور هم نقش ان را ایفا می کند ،آیاخالی شدن پاکینگ ایران خودرو وتحویل ماشین به مردم ،دردستوررئیس جمهورراست بود؟وبقیه بازدید ها ودستور ها،که البته اثبات آن کارسختی است مثل همن افزایش نفت وبرگشت پول ان به کشور،اگرارزوارد کشور میشود چرا وضعیت اقتصاد ما اینگونه است وفردای مان بد ترازامروزاست؟

  • ناشناس
    0

    پوست موزراروزی که کاندید شد زیر پاش انداختند حالیش نبود .

  • میدان
    0

    خودتو خسته نکن موز چیه ؟ناهار خوردی ؟بقیه چی؟

  • arad
    0

    بابا حالا این همه دروغ گفتن قبلیها بذارید آقای رئیسی هم یه کاری کنه واسه رو کمکنی برای قبلیها هرچی دروغ بیشتر مقامب بیشتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها