آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است/ جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

وزیر ارتباطات دولت روحانی خطاب به اسرائیلی ها نوشت: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهید خورد به فضل الهی.

آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است/ جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ‌طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری‌ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • رابی
    1

    به گردن مرغ قسم دروغ میگی.دفاع از برادران و خواهران مسلمان در غزه احتیاج به فتوا ندارد و اگر راست بگویی باید فردا لباس سربازی تنت کنی و بروی سوریه یا لبنان و به مواضع اسرائیل حمله کنی.

  • شبان
    2

    زمان جنگ پهباد ها وموشك است ديگر نيازي به توپ وتانك وسرباز نيست

  • بابا زید
    4

    آفرین به غیرتت دلاور مرد همه ما در مقابله با دشمن سفاک ومتجاوز وهمه متجاوزان وکسانی که به خاک پاک این وطن که وجب به وجب آن با خون پاک شهدای عزیز گلگون شده است متحد وهم دل هستیم وهیچگاه اختلاف سلیقه ها وناملایمات اقتصادی اجتماعی وکج سلیقگی ونادیده انگاشتن مردم از سوی برخی مسئولین وتبعیض در بر خوردها بامفاسدو.....خللی در ارده مردم ایران در پاسداری از این مرز وبوم ونثار خون خود ممانعت به عمل نخواهد اوردومردم ما این ادعا را در برههای مختلف در این کشور ثابت کردهاند

  • ناشناس
    2

    شما لطف کن به عوامل در رگلاتوری و اپراتورها و آی اس پی ها دستور بده ، سرعت نت مردم انقلابی علیه رژیم صهیونیستی را نبندند و کاهش ندهند ، لباس سربازی پیشکش ، سوال بی جواب علت پیش رفت امثال شما خوشبختانه با این شوآف به جواب رسید.
    سپاس اگر لطف کنید و همراه مردم انقلابی باشید ، هم برای دنیا هم آخرتتان خوب است .
    هر چه داریم بعد خداوند متعال از درایت ولی فقیه زمان است که خوار چشم خیلی هاست ، چشمشان پر از خون

  • ناشناس
    1

    آقای جهرمی هندونه های زیربغلت دونه ی چند؟

  • ناشناس
    2

    حتما موقع رفتن حسن کلیدساز را خبر کن

  • حجت مهربانی
    1

    تا حالا چند بار لباس پوشیدی
    تو کدوم منطقه و عملیات بودی
    آخه تو دیگه چرا

  • مجیدعسکری
    5

    جانم فدای رهبر

  • حسن
    1

    ریخت تو به دفاع از میهن نمیخوره

  • ناشناس
    2

    می خواهی باز هم وزیر بشی دیگر دوران تو با روحانی تموم شد

  • محمود
    1

    دروغ میگی اگر راست میگفتید به جای منصب وزارت می رفتید لباس رزم می پوشید و جنگ ب ای جنگ زیاد داریم طفره نمی رفتی والله اگر اکنون هم جنگ شود به جبهه و جنگ که نخواهی رفت بلکه قلیم میشوید مردم دیگر بلوف های شنا را نمی خورند

  • ناشناس
    3

    ایرانیان دریک چیز وحدت بسیار بسیار عجیبی دارند وآن تجاوز به کشوراست .ازخرد وکلان ازقوای مسلح کشور پشتیبانی ومیتوانند دریک واکنش بسیار سریع لباس رزم بپوشند وداوطلبانه وارد میلیونها نفر رزمی پوش شوند اگر وارد اسرائیل شوند دیگه برای اسرائیلیها چیزی برای خوردن خودشان پیدا نخواهند کرد.هم درپیشروی وهم درنبرد نزدیک هوایی وهم دورایستاها بجنگ آنها خواهند رفت آمریکا ،انگلیس و فرانسه هم تشریف آوردند ازآنها هم با سرب پذیرایی خواهیم کرد .

  • ناشناس
    1

    افرین بر غیرتت

  • محمد داودآبادی
    3

    سلام علیکم خداقوت
    احسنت... این یک میل و خواسته همگانی است
    جنگ طلب نیستیم ولی اگر دشمن شرور و غاصب
    خطایی در تجاوز و تعدی به کیان ایران اسلامی انجام دهد تحت فرمان سید علی تا آخرین نفس دشمن را پشیمان میکنیم
    همانند صدام یزید و یارانش و متحدانش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صدام را ما پشیمانکردیم ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    میشه اتش باختیار عمل فرمایید !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها