چشم‌ها در انتظار آخرین روز / اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با همه قوا به میدان انتخابات آمدند/ احمدی‌نژاد تایید صلاحیت خواهد شد؟

فردا آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری است و چشم‌ها به کاندیداهایی است که ممکن است فردا راهی ساختمان وزارت کش شوند.

چشم‌ها در انتظار آخرین روز / اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با همه قوا به میدان انتخابات آمدند/ احمدی‌نژاد تایید صلاحیت خواهد شد؟

امروز و در چهارمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ۸ تیر، محمود احمدی نژاد مشهورترین چهره‌ای بود که وارد ساختمان فاطمی شد. رئیس‌جمهور سابق درحالی کاندیدا شد که مانند علی لاریجانی پیش از این سابقه ردصلاحیت داشت. اما امروز وقتی با این سوال روبرو شد که تایید صلاحیت می شود یا نه، پاسخ داد: سوال سیاسی نپرس!

بخوانید: تا این لحظه کدام چهره‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

به جز محمود احمدی نژاد، دو وزیر دولت اصلاحات هم امروز در انتخابات ثبت نام کردند تا صف اصلاح طلبان هم طولانی تر شود: علی صوفی و محمد شریعتمداری درحالی نامزد شده اند که محمود صادقی دیگر چهره اصلاح طلب هم به میدان انتخابات آمده است.

از چهره‌هایی چون سید حسن خمینی، علی اکبر صالحی و اسحاق جهانگیری نیز به عنوان اصلاح طلبانی که ممکن است فردا ثبت نام کنند نام برده می شود.
امروز اما اصولگرایانی که عزم نامزدی کردند کم نبودند. از معاون و وزیر احمدی نژاد تا سردار سپاه. اما چهره‌ای چون محمدباقر قالیباف ممکن است فردا به این صف اضافه شود. یا شخصیتی مانند آیت الله اعرافی.
 
IMG_20240602_231440_925
 
محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت شهید رئیسی از دیگر چهره‌هایی است که امروز ثبت‌نام کرد. البته معلوم نیست که او نامزدی باشد که بخواهد دولت رئیسی را در انتخابات مدیریت کند. از مخبر و بذرپاش به عنوان نامزدهای اصلی دولت نام برده می‌شود که البته هنوز به میدان نیامده اند.
به این ترتیب هنوز پازل انتخابات تکمیل نشده و باید دید فردا چطور تکلیف نامزدهای نهایی برای ارسال پرونده‌ها به شورای نگهبان روشن خواهد شد.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    انهايي كه توانايي رئيس جمهور شدن را دارند همه أمده اند ،همه اينها بستگي دارند چقدر عدالت داشته ومورد استقبال مردم بصير قرار بگيرند

  • ناشناس
    3

    همشون سر و ته یه کرباسند

  • ناشناس
    0

    بفکر معیشت مردم باشید.........والسلام

  • چای دبش باغ ازگل
    3

    فقط مموتی و محمد خاتمی بقیه از رده خارج شده هستند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها