ارزیابی پزشکیان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

ارزیابی پزشکیان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام پنجمین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع دولت کارآمد برگزار شد، با بیان اینکه «امروز تقریباً درباره یکسری از مسائل مربوط به رشد اقتصادی و مشکلات اقتصادی بحث‌هایی داشتیم»، اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم مسائل مربوط به ارز، هدر رفت سوخت و همچنین تورم دغدغه همه نامزدها است؛ مشکل معلوم است و راه حل‌ها نیز مشخص است، اما گیر جای دیگر است.

وی افزود: گیر اختلافاتی است که معمولاً بین سیاستمداران و مدیران وجود دارد و دعواهایی است که در این موارد شکل می‌گیرد است؛ اگر نتوانیم این مشکل اختلاف را حل کنیم و بخواهیم همدیگر را متهم کنیم، طبیعتاً قادر نخواهیم بود که این معضل را با هماهنگی و همدلی و همراهی از سر راه جامعه خود برداریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه عامل تورم و گرانی دولت است و این‌ها ارتباطی به مردم ندارند، گفت: ما می‌توانیم این مشکلات را با همدلی و هماهنگی و استفاده از کارشناسان و خبرگان و افراد با تجربه برطرف نماییم، اما حل این مشکلات می‌تواند مقداری اقتصاد مقاومتی تقویت کند؛ ما برای رشد و توسعه نیاز به سرمایه گذاری خارجی و برطرف کردن تحریم‌ها داریم؛ با دور زدن تحریم‌ها فقط هزینه را افزایش می‌دهیم و فقط گرانی را بیشتر می‌کنیم و پول و جنس را ارزان می‌فروشیم و گران وارد می‌کنیم و در این بین نیز کلی از پول‌ها حیف و میل می‌شود. من در جلسه گفتم الان نیز می‌گویم که حضرت علی (ع) در وصیت‌نامه خود همه را اول به تقوا به معنای حرکت، مدیریت و تصمیم بدون خطا و اجرای بدون خطا دعوت و سپس به نظم دعوت کردند و می‌فرمایند اصلاح بین مسلمانان و وحدت و انسجام از نماز و روزه‌ای که سال‌ها خوانده می‌شود، بالاتر و با ارزش‌تر است.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم مملکت‌مان درست شود، در گام اول باید وحدت و انسجام خود را درست کنیم و با همدیگر دعوا نکنیم؛ کاری که متاسفانه می‌کنیم و این دعواها نیز بیشتر دعوای قدرت است و نه خدمت. ان شاءالله خدا به ما توفیق دهد خدمتگزار و به دنبال وحدت و انسجام کشورمان باشیم تا بتوانیم گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را حل کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    برای ایران

  • ناشناس
    2

    دمت گرم پزشکیان ما دوره ی درخشان خاتمی را خوب به یاد داریم مرد توانمند خدا قوت

  • همرزم هادی
    2

    آقای پزشکیان آقای پورمحمدی کمک بزرگی درمهارطلحه وزبیرداشتند ومردانه دراین مناظره ها شرکت کردندبرای ایشان ارزش قائل هستم

  • صادق
    1

    #وحدت،ایران آباد، ایران آزاد
    پیش بسوی هدف ،لشکرایرانی غیورووطن پرست
    برای ایرانی آبادوآزاد

  • ناشناس
    3

    اینهایی که من مینم نمیشه با این ادمهای مغرض متحد شد .
    عده ای درایران عامل نفوذی روسیه و پوتین هستند اجازه نخواهد داد ملت ایران با دنیای ازاد رابطه برقرار کند تا نفسی بکشد .
    پوتین عامل بدبختی منطقه است و ایران

  • ناشناس
    0

    با سلام وخسته نباشید...مردم آزادند به هر کاندیدایی که دوست دارند رای دهند.؟ اما باید هوشیار باشند همانطور که رهبری عزیز فرمودند. به کسی رای دهید که بیشتر به داشته های داخلی ایران نظر داشته باشد؟ آویز غرب نباشد؟ نه اینکه بخواهد ارتباط را قطع کند؟ ... هوشیار باشد که کشور را منتظر دیگران نگذارد! از گذشته درس بگیرد؟ از یک سوراخ چندین بار گزیده شدیم؟ دو باره تکرار نشود؟ به امید برجام ودیگر مسائل.... از داشته های داخلی دست بر ندارد؟ ودو باره هسته ای را کاهش دهد؟ به خواسته های دشمنان دل ببندد؟ که می خواهند تحریم را بر دارند؟ دشمنان هیچ وقت در این چهل واندی سال به قولی که دادند عمل نکردن؟ اکنون هم عمل نخواهند کرد؟ هما نخور که رهبری فرمودند شما هر قدمی که به عقب بر گردید آنها ده قدم جلو خواهند آمد؟ آنها موفقیت شما را نمی خواهند؟ آنها می خواهند شما وابسته آنها بمانید؟ ضعیف باشید. پیشرفت نکنید و.....؟ پیش به سوی ایرانی قوی وغیر وابسته غرب وشرق؟و روابط با دیگران از روی عزت وقدرت نه ضعف وذلت؟؟ ایران قوی در همه زمینه ها؟ نظامی وهسته ای کامل؟ پیشرفت صد در صدی در همه زمینه ها؟ از موشک وپهباد پزشکی ونانو وتا آخر حتی اگر زمانی لازم شد بتوانند با سرعت سلاح هسته ای هم تولید کنند. که آمریکا واسرائیل ودیگران جرات تهدید ایران را نداشته باشند؟! به امید آن روز؟!

  • ناشناس
    0

    با سلام.. شاید عده ای کهاز دیوار سفارتخانه های عربستان وبریتانیا بالا رفتند پیروان کسانی باشند که از دیوار سفارت آمریکا لانه جاسوسی بالا رفتند باشند؟ نمی شود ایراد گرفت؟ اگه زمانی سفارت خانه ای به جاسوس خانه تبدیل شد لزم باشد این عمل صورت گیرد؟ ما نباید از اتفاقی که افتاده؟ سو استفاده کنیم؟ من این عمل را تایید نمی کنم اما چشم بسته محکوم نمی کنم؟ بلکه به دنبال دلایل آن باید گشت؟ علت را پیدا کرد؟ چون دشمنان از هر مکان وهر زمان که بتوانند دنبال ضربه زدن به کشورند؟؟ پس آقای پزشکیان چشم بسته حرف نزن واز کشورهای دیگر در برابر خودت . کشورت از آنها دفاع نکن. ومحروم کن کشورت را؟ برو دلیلش را پیدا کن؟ قرار نیست دیگران از سفارت کشور هر سو استفاده ای بکنند؟ت هوشیاری لازمه؟ آقای پزشکیان؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نخیر سفارت عربستان ربطی به جایوسی نداشت بخاطر شیخ نمر بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها