موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان لیبرال ایرانی در حمایت از پزشکیان:

دور اول رای ندادم اما اینبار مساله فرق دارد و باید در برابر تفکر آخرالزمانی و تمدن‌ستیز ایستاد/ عده‌ای می‌خواهند ایران را آزمایشگاه ماجراجوئی‌های خطرناک کنند/ از رای دادن و ندادن نباید تابو ساخت/ ویدئو

موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان لیبرال ایرانی در حمایت از پزشکیان گفت: باید در برابر تفکر آخرالزمانی و تمدن‌ستیز ایستاد که می‌خواهد ایران را آزمایشگاه ماجراجوئی‌های خطرناک کند. بقای ایران شرط لازم برای پیگیری همه آرمان‌های نیکوست. از رای دادن و ندادن نباید تابو ساخت.

دور اول رای ندادم اما اینبار مساله فرق دارد و باید در برابر تفکر آخرالزمانی و تمدن‌ستیز ایستاد/ عده‌ای می‌خواهند ایران را آزمایشگاه ماجراجوئی‌های خطرناک کنند/ از رای دادن و ندادن نباید تابو ساخت/ ویدئو

موسی غنی‌نژاد گفت: در دور اول رای ندادم، اما در دور دوم صورت مساله تغییر کرده است و باید در برابر تفکر آخرالزمانی و تمدن‌ستیز ایستاد که می‌خواهد ایران را آزمایشگاه ماجراجوئی‌های خطرناک کند. بقای ایران شرط لازم برای پیگیری همه آرمان‌های نیکوست. از رای دادن و ندادن نباید تابو ساخت. آنچه مهم است رساندن پیام عقلانیت ملی مردم ایران به صاحبان قدرت است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • محمدمهدی
    6

    درود بر پزشکیان و تفکر صلح با دنیا. همه میدانیم که افرادی که اندیشه جنگ در سر دارند و قصد اداره مملکت به روش چند هزار سال پیش ممالک زورگو را دارند و قصد تعمیم دادن مسائل عقیده ای به عموم جامعه را دارند در نهایت باعث نابودی مردمند زیرا در زندگی شخصی مردم سرک کشیده اند که این امر در دین هم قابل قبول نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نمیدونم چرا اونهایی که در دور اول ما رو به رای دادن به پزشکیان تشویق میکردن این چند روز میگن که ما در دور اول رای ندادیم ولی الان رای میدهیم!خب اگه خودتون توصیه خودتون رو قبول نداشتید و شرکت نکردید چطور دوباره در دور دوم توصیه میکنید؟!مگه میشه آخه!

    • ناشناس
      0

      سال 96 هم مردم رو از دیوار کشیدن در خیابان ترساندید بعد چه شد؟به شعور مردم توهین نکنید.مردم کودک نیستند که همیشه با ترس های موهومی و وحشت آفرینی کاری کنید به شماها رای بدن.اگر ایده و برنامه ایی دارید اون رو ارائه بدید و مردم خودشون تصمیم میگیرن که بیان پای صندوق یا نه.با وحشت آفرینی به شعور مردم توهین نکنید

    • ناشناس
      0

      صلح و جنگ بیشتر از اینکه در ذهن افراد باشد،در صدها متغیر کف واقعیت است.وقتی مثلا رژیم اسرائیل حمله بکنه تفکر صلح چی کار میتونه بکنه؟پس انقدر خودت رو هم دلخوش نکن و وعده الکی نده.نگاه آقای پزشکیان و ظریف صحیح تره اما دنیا پیچیده تر از این حرفهاست...

  • ا
    21

    همچین حرف میزنه که انگار یه ملت پشت سرشه
    ۸ سال روحانی و دارو دستش چه گلی بسر ملت زدند که حالا توی شاگرد اونا احساس وظیفه کردی که بیائی ملت را نجات بدی بپا خیلی به خودت زور نیاری که اب تو دلت بجنبه !!!!

    نظرات شما -
    • جواب به 1
      2

      آقا یا خانم 1
      شماها رو زیر حرارت 6000درجه ای هم بزارن مغزتون از جمود خارج نمیشه!
      بیچاره ملتی که تاوان جمود مغزی مسولان و طرفدارانشون رو باید بدهد

    • ناشناس
      0

      خوبه حداقل برای ایشون مغزی قائل شدی ولی باید دلت به حال زامبی های اطراف خودت بسوزه

    • ناشناس
      0

      آقا یا خانم یک و همچنین جواب به یک،به جای اینکه به هم فحاشی کنید با استدلال سخنان تون رو اثبات و سخن دیگری رو رد کنید.هیچ کدامتان با فحاشی و برچسب زدن به جایی نمیرسید.

  • ناشناس
    0

    درود بر دکتر واقعی دکتر پزشکیان .

  • ناشناس
    1

    با اینکه دکتر پزشکیان گزینه مطلوب ما نیست با این حال برای جلوگیری از نهادینه شدن تفکرات متحجرانه و واپس گرایانه گزینه مورد حمایت حاکمیت (سعید جلیلی) به ناچار به دکتر پزشکیان رأی می دهیم!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جلیلی حتی گزینه هسته قدرت در حاکمیت هم نیست.شواهدش ترس برخی از رئوس حاکمیت از به قدرت رسیدن جلیلی و فشارهایی که دور اول برای انصراف بهش وارد میکردن.اول انتخابات فکرش رو نمیکردن جلیلی توصیه از بالا برای انصراف رو قبول نکنه و رای بیاره و بیاد دور دوم.

  • رابی
    5

    اون ۴۵ سال گذشته که مردم رای دادند چه اتفاقی افتاد؟
    همین الانشم ایران شده آخر زمان.کجای دنیا یک خودروی کارکرده را به قیمت ده برابر صفر آن به ملت می فروشند؟
    کجای دنیا مردمی که رتبه هشتم از نظر منابع و ثروت در جهان را دارست مردمش برای ته مانده غذا تا کمر در سطل زباله خم می شوند؟
    ما خیلی وقت است که در آخر زمانی زندگی میکنم و پیرزن را از تاکسی خالی نترسون‌

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر معیار آخرالزمان برای شما قیمت بالای خودرو هست پس باید گفت خیلی سرخوش و مرفه ایی که معیارت چنین چیزیه!اگه میخوای مقداری آخرالزمان رو درک کنی هر روز اخبار جنگ اوکراین و ویرانی های غزه را ببین و بخوان اونوقت میفهمی چقدر دنیات کوچیک و سرخوشانه است.ضمنا این چیزهایی که میگی مثل اینکه طرف سرش رو تو سطل زباله میکنه تو ایالت کالیفرنیا آمریکا که ایالت پولدار آمریکاست هم به کرات مشاهده میشه.الان اونها هم باید بگن اینجا آخرالزمانه و بریم خونه مون دور خودمون قفس بکشیم و با هر فعل سیاسی قهر کنیم؟؟؟

  • ناشناس
    1

    من رای می دم برای اینکه اعتقادی به حرفهای شبکه های خارجی ندارم برای اعتلای وطنم رای میدم اونی که امریکا کانادا اروپا نشسته با حرف نمی تونه مشکل منو حل کنه.

  • ناشناس
    0

    از اون فراستی جلیلی رو به اقتصاد لیبرالی متهم میکنه و میگه به پزشکیان رای میده از این ور پدرخوانده لیبرال های ایران تصویر دنیا آخرالزمانی رو برای جلیلی تصور میکنه و باز هم به پزشکیان رای میده🤣🤣🤣🤣
    قشنگ بازار مکاره ای برای خودش!!!

  • ناشناس
    0

    حرف آخراین جماعت باهم هی تمدنها وادیان بدهستند حتی درقضیه شریعتمداری ومجتهد اکبرنژادهم دستگیری وتهدید بود فقط دنبال یک نفرجنگ افروزبخصوص باغرب سابق ونه بعدازجنگ سردهستند ومدرن تاسهمیه وسفره وکاسبی تحریمشون باشه مثل صفویه سلطان محمدخدابنده که توسط پسرش شاه عباس کوروکشته شد حالا این وسط اسم دین ویه سری جیره بگیردارند که دینیش میکنه والسلام نامه تموم فقط مردم ورکوردپیری وتبعیض وسقوط ریال نابودترمیشن وگرن هاین فضاحته که یه نفرروبخاطرشعرخوندن وتهیه گزارش وکامنت بیندازند زندان وحرف اعدامش بیادتوهیج دین وائمه هم نبود این وضع

  • ناشناس
    0

    آخه چه فرقی می‌کنه وقتی قدرت دست اقلیته؟ مگه دوران خاتمی ماجرای کوی دانشگاه را رقم نزدند؟ خاتمی چه کرد؟ مگر دوران روحانی گشت ارشاد نبود؟ حمله به سفارت عربستان نبود؟ حال چه فرق دارد چه کسی بیاید؟ بگذارید یکبار برای همیشه نابود شویم ما که ۴۷ سال زندگیمان بر باد رفت دیگه چکار باید تو این دنیا کنیم؟!؟!؟!

  • ناشناس
    0

    بنده تا بتوانم کامنت می گذارم ولی به حق اشاره ام به منتقدین پزشکیان است ایشان چه انتخاب بشود چه نشود ولی اولین کسی بود در بالاترین سطح رسانه از اقوام ایرانی از مذاهب دیگر که در تنگنا و پشت صحنه هستند دفاع کرد پس ایشان انسان شجاعی است که توانست این ناعدالتی‌ را به گوش کل ایران برساند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها