فواد ایزدی در گفتگو با خبر فوری مطرح کرد:

هریس یا ترامپ؛ انتخاب بین بد و بدتر! / هنر پزشکیان، آماده‌سازی کشور برای انتخاب هر رئیس‌جمهوری در آمریکاست

کارشناس مسائل آمریکا بیان داشت: ترامپ و هریس هر دو دشمن ایران و به دنبال سرنگونی آن و ادامه تحریم‌ها هستند و هیچکدام بهتر نه بلکه بد و بدتر هستند.

هریس یا ترامپ؛ انتخاب بین بد و بدتر! / هنر پزشکیان، آماده‌سازی کشور برای انتخاب هر رئیس‌جمهوری در آمریکاست

فواد ایزدی در گفتگو با خبرفوری افزود: چه ترامپ بیاید چه هریس، فعالیت‌های مضاعفی را در منطقه علیه ایران سازماندهی خواهند کرد.

وی گفت: آماده کردن کشور برای انتخاب شدن هر کدام از کاندیداها در آمریکا، هنر دولت پزشکیان است.

ایزدی اظهار داشت: گشایشی با آمریکا صورت نخواهد گرفت زیرا تا آمریکا هست، تحریم، فشار و ترور نیز وجود دارد چون اساسا ماهیت آمریکا اینگونه است و اگر اینچنین نمی‌بود که شیطان بزرگ لقب نمی‌گرفت بنابراین اینکه عده‌ای در داخل دولت بگویند حال که ما هستیم گشایش ایجاد می‌کنیم به درد همان ایام انتخابات می‌خورد.

کارشناس مسائل آمریکا تاکید کرد: فرض کنیم اگر انتخابات همین امروز باشد ترامپ پیروز خواهد بود زیرا از هریس جلوتر است و هریس تنها 3 ماه فرصت دارد تا عقب‌افتادگی‌اش را جبران کند.

وی گفت: هریس شانسش را دارد که از ترامپ جلو بزند اما اینکه بتواند یا خیر را نمی‌دانیم هنوز مناظرات و موضع‌گیری نامزدها علیه یکدیگر شروع نشده‌است. مدام صحبت از میشل اوباما می‌شود؛ اصلا او را جدی نگیرید. 

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    اینهمه مسوول که تشنه خدمت هست وشعار برای رضای خدا سرمیده .چرا هیچ کدام رغبتی برای شورای مدرسه نداره. آهان پول توش نیست .شیطان بزرگ اون کسی هست که باعث شده چند میلیون جوان نتونن ازدواج کنن

  • ناشناس
    1

    انتخاب بین بد و بدتر رویه کار در ایران است!!!! اونجا گفتمان های متفاوت به راحتی عرضه می شوند و انتخابات آزاد صورت می گیرد همین الان هم به جز این دو نفر چند نفر دیگر هم در انتخابات بصورت مستقل یا از طرف جوامع فکری دیگر مثل سبزها در انتخابات هستند.

  • ناشناس
    0

    چند تا رئیس جمهور اومدن و بریدن ودوختن رفتن شما هم یکی از اونا آقای پزشکیان .ما ملت مظلوم با شما هم راه میاییم.نگران نباش. تا قیام وقیامت این فشار و تحریم ...... هست چه به اونا مایل باشی یا نباشی هر دولت آمریکا و هر دولتهای اروپا به اصطلاح دو لت سایه اسرائیل هستن تابع فرمان . هر قدر هم که مایل وخم باشی بیشتر میوه تو می چینن.
    ولله علاج شکو فای اقتصاد ایران اخراج 20 ملیون افقانی که غیر قانونی به مملکت پنا هنده شدن هست نه در گران کردن بنزین و غیره . همشون
    هم مصرفی و خطر ناک . از جمیعت کشور قطر بیشترن

  • ناشناس
    0

    انتخاب بین بد و بدتر چندان جدید نیست

  • ناشناس
    1

    علیرغم میل باطنی و برای سامان دادن به وضعیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنان و تنبیه غیر مستقیم اسرائیل پیشنهاد می کنم که به تعامل با آمریکا هم کمی فکر کنیم گاهی دشمنان ایران برای تمامیت ایران دندان تیز کرده اند و ما برخی از آنها را میشناسیم و گاهی ممکن است نشناسیم . وجود رابطه منطقی با آمریکا می تواند ثمرات مفید زیادی داشته باشد ، فقط کافیه که با صراحت به آنها بفهمانیم که هر کشوری که منافع مارا تأمین کند ما نیز حامی منافع اش خواهیم بود . تغییر رئوسای جمهوری آمریکا در زمانی که کنگره آمریکا به سوی ایران تمایل داشته باشند چندان مهم نیست . البته برای این کار یکدستی سخن و عمل در بین مسئولین ایران شرط مهم است و نمی شود گروهی در داخل ابراز ایجاد رابطه سالم کنند و گروهی متضاد آن سخن بگویند . ضمن اینکه یادآور ی شود به جذب توریست و منافع حاصل از آن و بازگشت ایرانیان متخصص از خارج کشور هم فکر شود. ازدیاد غیر ایرانیان در داخل ایران نه تنها برای ما سودی ندارند بلکه به اقتصاد و امنیت و آرامش کشور هم صدمه می زند . باید دلخوش به ورود متخصصان و سرمایه داران ایرانی باشیم . مردم ایران که خالصانه و شجاعانه 8 سال در جنگ تحمیلی از خود گذشتگی ها کردند و همه جور تحریم را تحمل کردند اینک حقشان است که به آرامش ذهنی و ثبات اقتصادی برسند .

  • ناشناس
    0

    تا وقتی با آمریکا رابطه نداشته باشیم و تحریم ها برداشته نشود و به FATF نپیوندیم، مشکلی حل نخواهد شد. راهش نرمش های سوپر قهرمانانه هست. اگر مبادلات مالی آقایان پاک هست و مشکلی نداره، چرا سالها FATF رو قبول نمیکنند؟ کسی که حسابش پاک باشه یکی که هیچی، هزاران قانون رو هم امضا میکنه.پس پشت پرده بخوربخورها و چیزهایی هست که نباید شفاف بشه

  • ناشناس
    2

    جناب پزشکیان حفظ الله
    فقط و فقط باید بداند سگ زرد برادر شغال است گه میداند
    سیاست در برابر نظام آمریکای عهد شکن تروریست فقط حفظ منافع ملی و گزیده نشدن از یک سوراخ است

  • ناشناس
    0

    انشاءالله به حق محمد و آل محمد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود تمام درآمد های نفتی ایران حتی به چین را قطع می کند و جنگ و دعوای خاورمیانه نیز به پایان خواهد رسید.
    نصر من الله و فتح قریب

  • مش قندعلی
    0

    برای ملت آمریکا، انتخاب بین خوب و خوبتر است،انتخاب بین بد و بد تر در کشور ماست که نتیجه اش هم در هر دو کشور هویداست و نیازی به معرفی بیشتر ندارد ...

  • ناشناس
    0

    کاملا هریس هم حکایت سگ زرد برادر شغاله هست بایدن چی بود که این باشه فساد اخلاقیش هم رو شده.

  • ناشناس
    0

    برنده شدن دموکرات های کثیف یعنی :

    ادامه جنگ روسیه و اوکراین ، شروع جنگ جهانی سوم .

  • ف ح
    0

    در تصویر یه پیر زن و یک پیر مرد که هردو آره دیگه

  • ناشناس
    1

    شما هم برای امریکای دموکرات و جمهوریخواه فرق نمی کنید:شما برای هردوتاشان همان مرگ بر امریکا را می گویید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد