سفارت ایران: دستی که به سمت لبنان دراز شود، قطع خواهد شد

سفارت ایران در بیروت به طرف‌هایی که بخواهند لبنان را مورد تعرض قرار دهند، شدیدا هشدار داد.

سفارت ایران: دستی که به سمت لبنان دراز شود، قطع خواهد شد

سفارت ایران در بیروت امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، «مقابله دلاورانه افسران و سربازان ارتش لبنان در شهرک العدیسه جنوبی در تاریخ سوم اوت سال ۲۰۱۰ مایه مباهات بوده و به منزله تثبیت معادله طلایی برای حفاظت از مرزها با جان‌فشانی‌هاست».

به گزارش سایت النشره، این سفارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است: این اتفاق در واقع هشداری دوباره برای کسانی است که جرأت تعرض به هر وجب از خاک لبنان را به خود بدهند چراکه سراسر لبنان هرگز با چنین چیزی مسامحه نخواهد کرد و دستی که به سمت این کشور دراز شود، قطع خواهد شد.

در جریان درگیری‌هایی که ظهر روز سوم اوت سال ۲۰۱۰ میان نیروهای ارتش لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرزها شکل گرفت، سه سرباز لبنانی شهید و چهار نفر دیگر و یک غیرنظامی لبنانی زخمی شدند و در طرف مقابل نیز دستکم سه نفر از نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره در لبنان در آن مقطع اعلام کرد که درگیری‌ها میان دو طرف پس از آن آغاز شد که یک خودرو گشتی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی وارد خاک لبنان شد و در مقابل ارتش لبنان برای مقابله با آن شروع به شلیک آتش کرد.

برخی از ساکنان شهرک‌های لبنانی اظهار کردند که از بلندگوهایی در آن سوی مرزها در فلسطین اشغالی شنیدند که ارتش اشغالگر از ارتش لبنان درخواست کرده برای بازگرداندن زخمی‌هایش از میدان درگیری، شلیک‌ها را متوقف کند.

خبرنگار الجزیره گفت ارتش اسرائیل قصد داشته دوربینی را برای رصد مرزهای لبنان نصب کند که ارتش لبنان مانع آن‌ها شده و شروع به تیرهای هشدار کرده و در ادامه درگیری‌ها میان ۲ طرف آغاز شدند.

«میشل سلیمان» رئیس جمهور وقت لبنان این حمله رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را به منزله نقض قطعنامه شماره ۱۷۰۱ سازمان ملل دانست.

 

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    5

    کسی به لبنان کاری ندارد لبنان عزیزروی چشم هم هماست بحث پاکسازی مزاحمین وسپرسازان درگیریپایه است که انشالله بزودی دستگیریاکشت همیشوند ولبنان ازخباثت انهادرامان میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      دروغ زر نزن . آن دروغها رفته رفته کمرنگ شد .بارها. اسراییل اعلام کرد مردم غزه آنجا را ترک کنند. و راه باز کرد و ترساند اما نرفتند و اتفاقا بر علیه اسراییل پرچم سبز برداشتند. اسراییل به بیمارستان هم دستگاه کودکان ناقص را قطع کرد و به زنان بی احترامی و شهید کرد و برعکس برای کشتار مردم آمده که تو عید گرفتی شادی کردی

    • ناشناس
      5

      از خودت نباف کدام سپر سرباز اسراییلی گفته بیست نوزاد کشتم و سر بریدم اینها مستقیم برای قتل مردم آمدند .سربازان غزه هم به اذعان ترامپ خود تکه تکه شدند و یک سال مقاومت کردند.. سپر نتانیاهو است که در توالت بوده

  • ناشناس
    2

    دست شماقطع میشود انشالله تالبنان روزحوش ببیند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اربابانت از وحشت در حال مصرف قرص استامینوفن هستند تو اراجیف می بافی !!
      جبهه مقاومت از طریق سواحل به مرکز صهیونییت ها یورش خواهد برد و بعد از تثبیت موقعیت نیروهای آماده در جبهه های زمینی نیروهای صهیونیست را زمین گیر خواهند کرد.
      این پایانی برثهیونیسم فرزند نامشروع بریتانیا است.
      تاریخ خواهد نوشت ، آخربن قربانی شهید هنیه بود.
      خون سرداران مقاومت به ثنر خواهد نشست ، قبل از انکه سامری ها از خواب برخیزند و دولت ایتلاف ملی اعلام موجودیت خواهد کرد در این دولت مسلمانان مسبحیان و یهودیان نماینده خواهند اشت و در روز اول هشتاد درصد کشورهای جهان این دولت ایتلافی به نام کشور فلسطین یکپارچه را به رسمیت خواهند شناخت .
      توافقی بالاتر از توافق ابراهیم توافق مجدالشمس خدای بگانه نور علی نور نور کل نور ، نور فوق نور

    • رابی
      0

      یک زمانی لبنان عروس خاورمیانه بود و مردمش در صلح و آرامش و رفاه زندگی می کردند.تا اینکه تروریست های فلسطینی رفتند اونجا و اونجا را هم مثل فلسطین به فلاکت و نابودی کشيدند.

  • تلمبه
    1

    و البته بهتر بود و می بود دستی هم که به سوی بیت المال دراز بشه قطع میشد غغصه ها کمتر میشد افسردگی کم تر میشد

  • مهدی
    1

    سخنی از عمه عروس

  • ناشناس
    1

    داستان غیر راستان تکراری

  • ناشناس
    0

    رجز خوانی های الکی،قبلا هم گفته بودید که اشغال رفع و مرز مصر خط قرمز است پس چی شد؟؟یا جنگ زمینی اسرائیل خط قرمز است،دیگه قرمز شما هم رنگی نداره،مثل جداول کنار خیابان ،در ضمن به لبنان حمله بشه به ایران چه ربطی داره؟؟؟۲۲ کشور عربی هستند و ازش دفاع می کنند،شما سر پیاز هستید یا ته پیاز،؟؟؟

  • بهروز حسینی
    0

    آخه لبنان و سوریه و فلسطین و عراق چه ربطی به ما داره؟؟؟ دست از سرمون بردارید دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد