گمانه زنی «یدیعوت آحارنوت»؛ مراکزی که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت

صهیونیست ها با هراس از واکنش ایران و حزب الله به ترور شهیدان «هنیه» در تهران و «فواد شکر» در ضاحیه بیروت، اهدافی را پیش بینی کرده اند که احتمالا مورد حملات انتقام‌جویانه قرار خواهند گرفت.

گمانه زنی «یدیعوت آحارنوت»؛ مراکزی که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت

رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که رژیم اسرائیل تلاش می کند نحوه واکنش ایران و حزب الله را دریابد اما در عین حال نمی خواهد به گونه ای عمل کند که به نفع جبهه مقاومت باشد.

آمریکا در پشت پرده با کشورهای ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی ها از حمله قبلی که طی آن پهپادها و موشک های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهند برد.

به نقل از العهد، یدیعوت آحارنوت در ادامه به اهدافی اشاره کرده است که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت و عبارتند از کنست، دفتر نخست وزیری، مقر اقامت نخست وزیر، وزارت جنگ در تل آویو، پایگاه های نیروی هوایی، پایگاه های اطلاعاتی و مقرهای موساد و شاباک.

این رسانه نوشت: بیم هدف قرار گرفتن برخی زیرساخت ها مانند نیروگاههای انرژی، بنادر، فرودگاه ها، انبارهای آمونیاک، مراکز سوخت، تقاطع ها و جاده های اصلی وجود دارد.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: احتمال هدف قرار گرفتن اسرائیلی ها در تل آویو، حیفا و دیگر شهرها وجود دارد. این اقدام به طور حتم به گسترش درگیری منجر می شود و این موضوعی است که آنها از آن اجتناب می کنند و بنابرین احتمالش کم است.

رسانه مذکور همچنین از پیش بینی در این رژیم درباره حملات سایبری خبر داده است که سامانه های هشداری و ارتباطاتی را فلج می کند.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • فرناز
    4

    این گونه آتش بس بین طرفین به عقب میفته بعدا دم از صلح میزنن خیلیا اینو مطمئن باشیم که دشمن کیسه بوکس نیست خدا میدونه جرقه چنین اتشی یقه لبنان و یمن و کشورای دیگه رو هم بگیره انها ومردمشان هم بیگناهانه دچار سرنوشت غزه شوند جریان جوری پیش میره که کسانی میخواهند این چنین جمعیت کره زمین رو کاهش دهند در هدف برنامه های خود هوش مصنوعی ورباتها را جایگزین بشر کنن به صورت ازمایشی در چنین کشورهایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      بهتر بگذاريد دنيا از شر اين مسلمانان عرب خلاص شود.

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    اگر واقعاً میزنید درست حسابی بزنید لطفاً!!! از عاقبتش هم نترسید!!! آمریکا آنقدر نیروی نظامی در خاورمیانه دارد که ترس جان نظامیانش جرأت مقابله با ایران را ندارند!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت برشما که شجاع هستید
      و مثل بعضی ها ترسو نیستید

  • ناشناس
    3

    خوش از خونی که یک شب از آن بگذرد انتقام هنیه هم به تاریخ پیوست

  • ناشناس
    5

    بجای رجز خوانی برای این و اون و هل من مبارز سردادن فعلا برق و سوخت مملکت را تامین بکنید تا ملت بفهمند طی ۴۵ سال قدمی در جهت تامینات زیرساختها برداشته اید و همش بفکر اصلاح مدیریت دنیا نبوده اید

  • ناشناس
    5

    حزب الله شهامت نداره دخالت کنه غزه برای همه درس عبرت شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسراییل جرئت حمله به لبنان را ندارد

  • ناشناس
    0

    عجیبه!!! بعضی ها ازاسرائیل هم اسرائیلی ترند. ننگ بروطن فروشان بی دین.

  • ناشناس
    0

    مثلافرناز، صدبارتکرارکن. ترس برادرمرگ است........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد