دیدگاه متفاوت یک کارشناس امور بین الملل:

معامله در پکن بین ایران و عربستان یک خطای فوق راهبردی بود/ ویدئو

مدیر اندیشکده احیاى سیاست گفت: احساس امنیتی که آمریکا از میادین نفتی دارد باعث شد جنگ غزه اینقدر طول بکشد. در تاریخ باید بنویسند در معامله‌ای که ما با عربستان با وساطت چین انجام دادیم چه خطای بزرگی کردیم. این امضای چک سفید امنیتی بدون هیچ عایدی باعث تمام این اتفاقات شده است.

معامله در پکن بین ایران و عربستان یک خطای فوق راهبردی بود/ ویدئو

مهدى خراتیان؛ افزود: اگر آن اتفاق نبود، من می‌توانم بگویم که اصلاً هفت اکتبر (طوفان الاقصی) هم اتفاق نمی‌افتاد/ آن اتفاق حتی زمینه معامله عادی‌سازی را فراهم کرد.

اگر احتمال داده می‌شد که انصار الله این جنگ را به سمت میادین نفتی می‌برد، جنگ غزه در ماه دسامبر یا نوامبر (هشت یا نه ماه قبل) تمام می‌شد.

به‌جرئت می‌گویم که روز‌های منتهی به هفت اکتبر محمود عباس امتیازات عجیب‌وغریبی به اسرائیلی‌ها می‌داد که اگر آن امتیازات تثبیت می‌شد، دیگر از فلسطین چیزی باقی نمی‌ماند.

حماس دید اگر کاری نکنند، دیگر هیچ‌چیز از خاک‌شان باقی نمی‌ماند.

منبع: جماران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    آقای مهدی خر اتیان
    تفاهم بین دو کشور بزرگ مسلمان در جهت اتحاد بین مسلمین فقط به زیان صهیونیست بود نه چیز دیگری . ناخرسندی حضرتعالی این موضوع شما رو در مظان اتهام قرار میده وانگهی آتش بس بین حوثی ها و سعودی‌ها بود که مجال دفاع از غزه رو برای انصار الله در دریای سرخ باز کرد نکنه از این بابت هم ناراحتی؟
    تحلیل آب دوغ خیارت فقط به درد شهروندان اسرائیل میخوره تا جای دیگه .
    حواسمان بهت هست،👁️

  • ناشناس
    1

    گوز و شقیقه که میگن همینه ، زیبا و بدون روتوش
    تحلیل نبود ، ترکیب ........ بود

  • ناشناس
    0

    مگر در حاکمیت ما سیاست مدار وجود دارد!!؟ حتی به عنوان دست اورد بزرگ دولت! نام بردند!!

  • محمد
    0

    حرفتون حقه وقتی چوپان از نبود گرگ ودزد خاطرجمع باشه راحت میگیره میخوابه .یمن را دست بستن واسرائیل وآمریکا خاطرجمع .اگر یمن بجای حمله به کشتیها موشکهایش را بسوی امارات بی غیرت واردن بی شرف وعربستان گاوی که سرش توی آبشخورخودشه وهیچ عمل وعکس العملی درخصوص جهان اسلام ندارد روانه میکرد اسرائیل کوتوله آمریکا این همه جنایت در غزه نمیکرد ونسل کشی وکودک کشی نمیکرد ما فقط فکر خودمان را کردیم وفکر اینکه باعربستان دست بدیم در بهشت برویمان بازمیشه وتنها کشوری که میتونست انتقام خون کودکان غزه را ازاین عربهای خیانتکاربگیره(یمن) را هم خلع اسلحه کردیم نفرین بر عربهای ترسو که همه شان صیغه بی قید وشرط اسرائل هستن .شکم پرستان شهوت ران دنیا پرست . من فکرمیکنم حتی خدا هم اشتباه کرد که پیامبر وقرآن را ازاین قوم ذلیل برگزید .شاید این حرفم شرک باشه ولی نظر شخصیم اینه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد