پزشکیان: هیچ وزیری بدون مشورت با سطوح عالی کشور، به مجلس معرفی نشده

رئیس جمهور گفت: هیچ یک از وزرای پیشنهادی بدون مشورت با سطوح عالی کشور به مجلس معرفی نشده‌اند و هماهنگونه که دولت به شعار وفاق ملی عمل کرد، اکنون از مجلس و نمایندگان نیز انتظار می‌رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند.

پزشکیان: هیچ وزیری بدون مشورت با سطوح عالی کشور، به مجلس معرفی نشده

 مسعود پزشکیان شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از نمایندگان جدید الورود مجلس دوازدهم، با بیان اینکه دولت چهاردهم در مواجه با مشکلات کشور به دنبال یافتن مقصر نیست، بلکه برای رفع مشکلات و چالش‌های مبتلابه کشور با تمام توان تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: قدم اول در مسیری که ما برای دولت ترسیم کرده‌ایم، جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای سند چشم‌انداز کشور به عنوان یکی از اولویت‌های دولت در مسیر پیشرفت کشور تصریح کرد: این سند به لحاظ علمی، از جمله اسناد قابل دفاع و ارزشمندی است که اجرای آن نیازمند بهره‌گیری از توان مدیران کاردان، کارشناس و با تجربه است و امیدواریم با کمک نمایندگان محترم و رای اعتماد به همه وزرای کابینه بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

رئیس‌جمهور پرهیز از اختلافات داخلی و ایجاد وحدت و همگرایی در کشور را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: یقین بدانید اگر صادقانه، با همدلی و به دور از اختلاف و رویکردهای حذفی به میدان بیاییم و برای خدمت به کشور و مردم تلاش کنیم، خدای متعال هم به ما کمک خواهد کرد.

پزشکیان با بیان اینکه هر فردی با هر نوع گرایش فکری و سلیقه‌ای برای تامین رضایت مردم تلاش کرد به کشور و نظام و انقلاب خدمت کرده، تصریح کرد: امروز مهمترین دغدغه دولت کاستن از فاصله مردم و حاکمیت و تامین رضایت مردم است و برای هر فرد هم‌فکر و هم‌عقیده با ما در این مسیر، میدان خدمت باز است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت تعامل مجلس با دولت در تسریع خدمت‌رسانی به مردم افزود: هیچ یک از وزرای پیشنهادی بدون مشورت با سطوح عالی کشور به مجلس معرفی نشده‌اند و هماهنگونه که دولت به شعار وفاق ملی عمل کرد، اکنون از مجلس و نمایندگان نیز انتظار می‌رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند.

منبع: انتخاب
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم! اگر از ابتدا قرار بوده اعضاء کابینه دولت چهاردهم و معاونین و مشاورین رئیس جمهور و وزراء با مشورت و هماهنگی و اذن مقام اجرایی بالاتر از خودتان انتخاب شوند خب دیگر چه نیازی به این همه جنگ و دعوا تائید و رد صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی و مخارج سنگین و هنگفت برگزاری انتخابات و تحمیل هزینه بر صندوق بیت المال بوده است؟! خب خود رئیس جمهور و نمایندگان حکومتی مجلس نیز به وسیله انتصاب به کار گمارده شوند تا نیاز به حضور مردم در انتخابات و این همه هدر دادن بودجه جاری کشور به عنوان بیت المال نباشد!

  • ناشناس
    0

    اگر از قبل بنابوده همه وزرا رای اعتماد بگیرند مجلس راتعطیل وهزینه مملکت را کم کنید،دشمنان ایران وانقلاب وغربگدا ها بهیچومه مدیر اجرایی کشور نباید بشوند این خواسته صاحبان ایران وانقلاب است یعنی مردم بزرگ ایران

  • ناشناس
    0

    همین که راستش رو گفتی درسته

  • حائری
    0

    چقدر این دست وآندست می کنید سال اتمام داره می شه اما در اجرائیات ضعیف عمل می کنید مردم تا کی باید صبر کنند تا به وعده وعید شما عملی شود؟

  • ناشناس
    0

    البته دستور با مشورت فرق میکند .!!

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    من یک فرد بیسواد هستم لطفاً بفرمائید سطوح عالی کشور نامش کیست؟؟؟ چرا رمزی حرف می‌زنی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران زمین تو که تکه کلامت صداقت بود قبل از رای‌گیری!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد