حمله موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی/ رژیم صهیونیستی ۴۸ ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد/ تل آویو پایان حملاتش علیه حزب الله را اعلام کرد/ ویدئو

حزب الله لبنان از مرحله اول عملیات در واکنش به ترور فواد شکر با شلیک ۳۲۰ راکت کاتیوشا و پهپاد به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حمله موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی/ رژیم صهیونیستی ۴۸ ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد/ تل آویو پایان حملاتش علیه حزب الله را اعلام کرد/  ویدئو

قایق اسرائیلی هدف حمله حزب‌الله قرار گرفت

 

لحظهٔ هدف قرارگرفتن قایق جنگی اسرائیل توسط حزب‌الله را می بینید.

لغو پرواز شرکت‌های خارجی به فرودگاه بن گورین 

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از فلج شدن فرودگاه بن گورین به علت حملات حزب الله خبر دادند.

به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که شرکت‌های خارجی دهها پرواز خود را به فرودگاه بن گورین متوقف کرده‌اند.

منابع صهیونیستی از لغو ۵۰ پرواز به فرودگاه بن گورین خبر دادند.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به مختل شدن و از کار افتادن سایت فرودگاه بن گورین اشاره کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پروازها به سمت فرودگاه بن گورین برخی در فرودگاه رامون و برخی دیگر در قاهره بر زمین نشسته‌اند و این به علت تشدید درگیری میان حزب الله و تل آویو رخ داده است.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی در پی عملیات حزب‌الله، ساکنان مرکز از تداخل گسترده در خدمات GPS، از جمله استفاده از اپلیکیشن Waze خبر دادند.

جنگ رسانه‌‌ای رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت مدعی شد که از جمله اهداف حزب‌الله حمله به منطقه گلیلوت بوده که مقر موساد و پایگاه ۸۲۰۰ در این منطقه قرار داد.

هاآرتص نیز بر اساس برآوردهای ارتش مدعی شد که حزب الله قصد داشت پایگاه‌های بخش اطلاعات نظامی و موساد در شمال تل‌آویو را هدف قرار دهد

نامه نگاری وزیر خارجه اسرائیل به وزرای خارجه سایر کشورهای جهان

«اسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به وزرای خارجه سایر کشورها خواستار حمایت آنها از این رژیم مقابل ایران و حزب الله شد.

آمریکا: در حمله اسرائیل به حزب‌الله نقشی نداشتیم 

فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که ارتش آمریکا هیچ نقشی در حملات پیشگیرانه اسرائیل به اهداف حزب‌الله نداشته است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ادعاهای دشمن صهیونیستی درباره عملیات پیشگیرانه‌ای که اقدام به انجام آن کرد و اهدافی که محقق ساخته و خنثی کردن عملیات مقاومت، ادعاهایی «توخالی» است که کاملاً با واقعیت‌های میدانی تناقض دارد.

حزب‌الله: توانستیم با شلیک تعداد زیادی موشک، دشمن را گمراه کنیم

یک منبع در حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این حزب در عملیات امروز خود موفق شد با شلیک تعداد زیادی موشک، ارتش رژیم صهیونیستی را گمراه کند.

یک منبع در حزب الله لبنان امروز - یکشنبه- در گفتگو با شبکه تلویزیونی«العربی» اظهار کرد: ارتش اسرائیل موفق به رهگیری پهپادهای هجومی ما نشد و ما موفق شدیم با شلیک تعداد زیادی موشک، این ارتش را گمراه کنیم.

این منبع در حزب الله تصریح کرد: اسرائیل نتوانست حمله پیش‌دستانه‌ای علیه ما انجام دهد و اهدافی که اسرائیل از آنها صحبت می‌کند، در پاسخ به یک حمله گمراه‌کننده است. او در ادامه نیز گفت: دو هدف اصلی را در شمال تل‌آویو بمباران کردیم که بعدا آنها را اعلام خواهیم کرد.

نشست اضطراری کابینه لبنان

نخست‌وزیر دولت موقت لبنان امروز (یکشنبه) جلسه اضطراری کمیته وزیران را برای بررسی وضعیت پس از حمله هوایی گسترده رژیم صهیونیستی که تل آویو آن را «حمله پیشگیرانه» خواند، خواستار شد.

نجیب میقانی نخست وزیر دولت موقت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فراخوان برای تمامی وزرای کابینه است که باید برای بررسی‌ها و رایزنی‌های بیشتر درباره تحولات اخیر در جلسه حاضر شوند.

تل آویو پایان حملاتش علیه حزب الله را اعلام کرد

شبکه خبری «اسکای نیوز عربی» به نقل از یک منبع صهیونیست اعلام کرد که تل‌آویو پیام داد که حمله‌اش علیه حزب الله پایان یافت.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرد، «عملیات نظامی از طرف اسرائیل به پایان رسید و در حال حاضر مساله به حزب‌الله بستگی دارد.»

در همین رابطه «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز در گفتگو با شبکه خبری «اسکای نیوز عربی» مدعی شد، «ما موفق شدیم اهداف خصمانه‌ای را که از جنوب لبنان شلیک شدند، رهگیری کنیم، حدود ۱۰۰ فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش با هدایت فرماندهی ارتش در شمال (فلسطین اشغالی) و مرکز اطلاعات هزاران سکوی شلیک موشک متعلق به حزب الله در حنوب لبنان را هدف قرار داده و منهدم کرد.»

او در ادامه نیز مدعی شد، «اسرائیل طرح‌های تاکتیکی و جنگی برای مقابله با هرگونه خطری که امنیتش را تهدید کند، در اختیار دارد.»

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان در حمله‌ای گسترده، برخی زیرساخت‌های استراتژیک در عمق اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه آغاز حمله هوای گسترده‌ای علیه پایگاه‌های دشمن صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی را با استفاده از پهپادهای هجومی و ۳۲۰  راکت کاتیوشا در چارچوب مرحله اول پاسخ به ترور شهید فؤاد شکر و شهادت تعدادی از غیرنظامیان لبنانی در جنوب این کشور اعلام کرد.

حزب الله در بیانیه دیگری با اشاره به عبور تمامی پهپادهای هجومی از مرز به سمت اهداف تعیین شده، موفقیت عملیات امروز خود را اعلام کرد.

آمریکا به شهروندان خود در اراضی اشغالی هشدار احتیاط داد

به دنبال حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اراضی اشغالی، سفارت ایالات متحده در قدس اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد و از شهروندان آمریکایی خواست حداکثر جوانب احتیاطی را رعایت کنند.

سفارت واشنگتن تاکید کرده که نیاز مداوم به احتیاط و افزایش آگاهی امنیتی را به شهروندان خود یادآوری می‌کنیم. 

در ادامه این بیانیه آمده است، با توجه به تنش فزاینده بین اسرائیل و حزب الله ما از نزدیک وضعیت امنیتی را زیر نظر داریم. 

سفارت آمریکا همچنین تاکید کرده است که محیط امنیتی پیچیده است و می‌تواند به سرعت تغییر کند. 

حمله موشکی حزب‌الله به اسرائیل

در پی حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی ارتش صهیونیستی وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

منابع خبری گزارش دادند که ۳۲۰ راکت کاتیوشا از خاک لبنان به سمت الجلیل الغربی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مقاومت در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان عمق الجلیل الغربی و جولان اشغالی سوریه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

در پی این حملات حزب الله در بیانیه‌ای ضمن اعلام پایان موفق اولین مرحله عملیات به رژیم صهیونیستی هشدار داد: «اگر غیرنظامیان آسیب ببینند، مجازات شدید و بسیار سخت خواهد بود.»

حزب الله گفته است که این عملیات مرحله اول واکنش به ترور فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله بوده است.

بیشتر بخوانید: بیانیه نخستین واکنش حزب الله در پاسخ به شهادت «فواد شکر»

ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرد در یک ساعت گذشته حدود ۱۵۰ پرتاب موشک از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی را رصد کرده است.
رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن ۲ اسرائیلی در مناطق نهریه و عکا در شمال خبر دادند.

وب سایت والا نیز در گزارشی اعلام کرد ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شد.

نشست ویژه امنیتی در وزارت جنگ اسرائیل

در پی این حملات نشست ویژه امنیتی رژیم صهیونیستی با حضور هرتزی هالوی، رییس ستاد کل ارتش صهیونیستی در محل وزارت جنگ در منطقه امنیتی کریاه برگزار شد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی بر روی کلیه پرواز خبر داد.

همزمان برخی از منابع محلی از اخلال در سیستم GPS در بسیاری از مناطق فلسطین اشغالی خبر دادند.

نیویورک تایمز نیز به نقل از «شان ساوت» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گزارش داد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نزدیک وضعیت خاورمیانه را که در آن اسرائیل و جنبش حزب الله لبنان تبادل حملات انجام دادند، زیر نظر دارد و به مقامات آمریکایی دستور داده که در تماس دائمی با طرف اسرائیلی باشند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشت، یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل، پس از حملات پیشگیرانه اسرائیل علیه حزب الله در بحبوحه گزارش‌های ارتش اسرائیل مبنی بر تدارک حمله گسترده با لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده گفتگو کرد.

گالانت افزود: «ما حملات دقیقی را در لبنان انجام داده‌ایم تا تهدیدی قریب الوقوع علیه شهروندان اسرائیل را خنثی کنیم. ما تحولات بیروت را از نزدیک دنبال می‌کنیم و مصمم هستیم که از همه ابزار‌های در اختیار برای دفاع از شهروندان خود استفاده کنیم.»

این روزنامه همچنین نوشت: «گالانت و آستین همچنین در مورد اهمیت اجتناب از تشدید تنش منطقه‌ای بحث کردند.»

به نوشته این نشریه، ساوت همچنین تاکید کرد که ایالات متحده به حمایت از اسرائیل ادامه خواهد داد.

کدام پایگاه‌های رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفتند؟

در بیانیه دوم حزب الله آمده است: این مرحله هدف قرار دادن پادگان‌ها و مکان‌های اسرائیلی برای تسهیل عبور از پهپاد‌های تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق نهاد است.

پایگاه هایی که هدف قرار گرفتند:
حکومت میرون
آرامگاه نیفی زیو
پایگاه ذاتون
اصطبل زائورا
پایه دشت
پادگان کیلا در جولان اشغالی سوریه
پادگان UF در جولان اشغالی سوریه
پایگاه نفاح در جولان اشغالی سوریه
پایگاه یاردن در جولان اشغالی سوریه
حکومت عین زی تیم
پادگان راموت نفتالی.

حزب الله لبنان کدام مناطق را مورد هدف قرار داد؟

2179049_958

آتش‌سوزی و خسارات گسترده در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حملات موشکی و پهپادی حزب الله

العربی: حزب‌الله ۲ هدف مهم را در تل‌آویو مورد اصابت قرار داد

ارتش اسرائیل سرگرم عملیات گمراه‌کننده حزب‌الله با استفاده از راکت‌های کاتیوشا شده و مقاومت لبنان پهپادها را به سمت اهداف فرستاده است.

هیچ یک از نیروهای حزب‌الله در حملات هوایی بامدادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت نرسیده‌اند، چراکه حزب‌الله مواضع خود را پیشتر تخلیه کرده بود.

حزب‌الله ۲ هدف مهم را در شمال تل‌آویو هدف قرار داده و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام خواهد شد.

المیادین هم نوشته علی‌رغم سانسور رسانه‌ای هدفمند اسرائیل، مقاومت در عملیات تلافی‌جویانه موفق عمل کرده است. آماده‌باش کامل ارتش اسرائیل و پرواز چند جنگنده در حریم لبنان مانع عملیات موشکی و پهپادی حزب‌الله نشده است.

عملیات اصلی حزب‌الله با استفاده از پهپادها صورت گرفته. حزب‌الله یک هدف حیاتی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار داده و نه در اطراف آن.

تصاویری از پرواز دو پهپاد حزب‌الله لبنان و اصابت یک پهپاد به بزرگراهی در فلسطین اشغالی

بازگشایی پناهگاه‌ها در تل‌آویو از ترس عملیات انتقام جویانه جدید حزب الله

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تل آویو تصمیم گرفت با توجه به تحولات شمال فلسطین اشغالی همه پناهگاه‌ها را به روی شهرک نشینان بازگشایی کند.

روزنامه صهیونیستی"هاآرتص" هم به نقل از "شهردار تل آویو" در این باره گزارش داد: 240 پناهگاه آماده شده است.

درگیری جنگنده های نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد های حزب الله

 رسانه‌های لبنانی گفتند: اهدافی که در عمق اسرائیل بمباران شدند، مقرهای امنیتی بودند.

رژیم صهیونیستی ۴۸ ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد

در پی حمله موشکی گسترده حزب‌‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، گالانت وزیر جنگ این رژیم برای ۴۸ ساعت آینده «وضعیت اضطراری» اعلام کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 90
  • ناشناس
    22

    خوش به حال ضایعاتی های اسرائیل امروز فقط ضایعات و آهن آلات جمع می کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      مردم آنها فقیر نیستند‌ که به دنبال ضایعات و سطل زباله بگردند

    • ناشناس
      41

      فعلا نوش جان کنید گوگرد و اتش آن

    • ناشناس
      5

      سردار جلوی سردار به کمتر از این قانع نیستیم رفتید مرغداری می زنید

    • مورچه
      23

      این دفعه کار اسرائیل تمام است
      حتماً نابود میشود

    • توماج صالحی
      0

      خبر فوری این چه ارجیفی بود نوشتی. واقعیت چیز دیگریست.ترامپ بیاد پا میزاره رو گلوشون نفسشون در نیاد

    • نگاه به پیرامون
      0

      کمی دقت کنین زمان حمله رو میفهمین
      گذاشتن بعد از سخنان جرمی پاول که گفت نرخ بهره رو کاهشی میکنن و با این سخنان بازار ارز دیجیتال جون گرفت و دو روز صعودی بود
      حمله کردند و بازار نزولی شد
      در این نوسانات میتونن بخرن - بفروشن و پول خوبی در بیارن
      خخ خخ خخ

    • از واقعیت تا خیال
      0

      خب بیایین مرور کنیم .
      از اول اکتبر پارسال که جنگ رو شروع کردن . بالغ بر 40 هزار فلسطینی کشته شده و صدها هزار نفر مجروح و آواره شدن
      حدود 1500 نفر اسراییل کشته و 5 هزار تا مجروش شدن
      در ضمن نیمی از غزه و خان یونس هم با خاک یکسان شد ( مساحتش رو از گوگل حساب کنین )
      اما در اسراییل حتی 10 تا خونه هم خراب نشده
      این حمله 320 موشکی دیروز به اسراییل . چند نفر اسراییلی کشته شدن ؟
      320 نفر کشته شدن ؟ حتی 32 نفر هم کشته نشدن !!!
      واقعن خروجی این همه حمله حمله حمله کردنهاتون چیه ؟
      اسراییل میزنه فرماندهان برتر رو ترور میکنه اما این طرف
      موشک رو ول میکنن بسمت مزرعه و مرغداری و تپه و جاده و ....
      در ضمن مگر با پهبادها فیلمبرداری نکردین از بالا سر اسراییل
      خب بازم پهباد بفرستین و خرابیهای این حملات رو فیلم برداری کنین دیگه

  • علیرضا
    5

    یعنی اون حجم آتش سوزی که نوشتید یه طرف اون مرغایی که داشتن باخیال راحت دون میخوردن و اون آتش نشانی که با شیلنگ آب معمولی داشت آتیش خاموش میکرد یه طرف
    حداقل یه فیلم یا یه عکس بذارید که با این تیتر بخونه
    انگار رفتی جوج بزنی و یادت رفته آتیش خاموش کنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      اینقدر اشراف اطلاعاتی دارن که دقیق از زمان حمله و مکان‌هایی که قرار است هدف قرار بگیره آگاه بودن زمانی که لوله های پرتاب و راکت‌ها و موشک‌های دور برد و ... را از مخفی گاه خارج کردن و در حال استقرار بودن نیروی هوایی طی عملیات همه را نابود کردن حتی میدونستن که قرار سیصد موشک و پهباد اول برای مشغول کردن و خالی کردن خزانه گنبد آهنین استفاده بشه و بعد حمله اصلی را انجام بدن و .... حالا خدا با کدام طرف است ؟؟؟؟

  • زهرا
    11

    جالبه فردا اونا وقتی جبران کنن مردم بیگناه لبنان مثل غزه میشن بعدا جرقه زن های جنگ انتظار آتش بس هم دارند سنگ پای قزوین به این میگن واقعا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من از همین تریبون مرگ اسقاطیل را اعلام میکنم

    • ناشناس
      0

      من از همین تریبون مرگ اسقاطیل را اعلام میکنم

  • ا
    77

    سیدحسن نصرالله
    بسم الله بسم الله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      اسراییل 25 تریلیون سال آینده را هم خواهد دید...

    • ناشناس
      10

      سید حسن نصرالله غزه کم بود لبنان هم به فنا رفت یا الله

    • ناشناس
      4

      شوخی جالبی بود.امروز فردایت ایشون هم به درجه ی شهادت نایل میشوند

  • ناشناس
    11

    احتمالا نقشه تصرف از نیل تا فرات توسط اسراییل با کمک برخی ابرقدرتها و کشورهای منطقه در آینده اجرا میشود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      بروبخون نیل تافرات اینها برای زمان بعدازحضرت مسیح ونبرداخرالزمانیه که ما هم میگیم حضرت مسیح درکنارامام مهدی ظهورمیکنه نه الان که هدف رونشون میده

    • ناشناس
      1

      خدایی راضیم اگه بگیرن وفضای کاروازبین رفتن جنگ بشه البته اگه قانونی وباعقداسلامی ورضایت طرفین خریداری بشه مثل بخشی اززمینهای فلسطین وگرنه نمیذاریم زمین بانارضایتی بخرند

    • ناشناس
      7

      مرغداری زدن خخخخخخخخ

    • ناشناس
      3

      مرغداری اونجا را زدند فردا مرغ اینجا گران میشه حتما

    • ناشناس
      5

      به تلافی مرغهای اسرائیلی امروز در ایران برق یک مرغداری قطع شده ودو برابر تلفات دادیم خدا هم با تیم اوناست بابا اونا همش سردار مردار می کشند با مرغ چکار دارید

    • ناشناس
      23

      تمام شد آن رویای 60 سال قبل و در محور مقاومت محصور شدن و دارند دست و پا می‌زنند برای بقا که 80 سالگی حرف خودشان را حتی به جرات می توان گفت نمی بینند

    • ناشناس
      16

      برای همین مرغداری بوده که اربابت دستور سانسور خبرهای آن را داده نگو مرغ ها به کل به درک واصل شدن

  • ناشناس
    3

    آمار کشته های اسراییل رو هم پخش کنید ببینیم چنداشون مردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      0

  • ناشناس
    6

    حزب الله از نظر تبلیغاتی هم که شده فعلا از خودش رفع تکلیف کرده و بهای آن را پرداخته یا می‌پردازد تکلیف سیلی سخت ما چه شد ؟؟ واقعیت چیست ؟؟تبلیغات صدا و سیما که داستانی تکراری را مرتبا بازگو می‌کند که عینهو اینکه الان نتانیاهو رو به قبله دراز کشیده خبر گزارشهای دنیا برعکس اینها تحلیل می‌کنند لطفا شما به رسالت رسانه ایتان عمل و افکار عمومی را روشن فرمایید با تشکر

  • ناشناس
    6

    فلسفه خشونت طلبی و گسترش جنگ و خونریزی و ویرانی و ادامه کشتار تا ابد، این جمله بود که، اگر بکشید پیروزید و اگر هم کشته شوید باز هم پیروزید.
    یعنی با هر بهانه ای، همواره جنگ ادامه دارد و خبری از صلح و پیاده سازی سیره ی باقری و جعفری نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      حرف‌نزدن که بلدی.

    • ناشناس
      7

      خداوند به پیامبر (ص) میگوید تو فقط انذار دهنده هستی و فقط به آنها بگو.
      ما هم طبق آموزه های دینی فقط میگوییم و حرف می‌زنیم و کار دیگری نمی کنیم، چون خداوند خودش وعده انتقام و نابودی و مجازات اخروی را داده، و در زمان خودش به نحو احسن اجرا خواهد کرد.

  • ناشناس
    14

    چرا دروغ مینویسی خبر فوری ؟

    حمله پیشتانه اسرائیل سایتهای موشکی لبنان را قبل از اقدام به حمله منهدم کرده ولی شماها هیچ اشاره ای نکرده اید ؟؟!!!

    دوره بزن دررویی گذشته قبل از اینکه بزنی ۱۰۰ تا میخوری !!!

    حسن نصرالا باید دست از سر لبنان و مردمش برداره تا زتدگیشونو بکنند !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مردم لبنان برق ندارند !!!!!

    • خب
      4

      خب اینا فقط تبلیغاتی توخالی هستند و اسرائیلی عملی و در سکوت

    • ناشناس
      7

      یکی دو روز دییگه به دیدار هنیه میشتابد

  • ناشناس
    9

    عالیه !
    دوتا زخمی
    با همین فرمان پیش برید عالیه
    شاید ۲۵۰۰ ساله دیگه به نتیجه دلخواه برسید

  • ناشناس
    10

    میلیاردها دلار بازهم پرید ورفت ،وماهم توحسرت یک زندگی بی دغدغه وآروم که گرانی وتورم وشرمندگی زن وبچه را نداشته باشیم

  • محمد
    8

    یک ماهه انتقام انتقام میکنین همین بود؟ باز سید حسن یه حرکتی کرد شما یک ماهه میگین میزنیم میزنیم

  • ع
    4

    مثل شادی های روز اول حمله ۷ اکتبر خودتون را گول نزنید که خرابی های و شیون های گسترده ای ممکن است در پی داشته باشد

  • ناشناس
    1

    باید درگیری دراون مناطق تمام بشه تحریک وسپرکردن واسیروقحطی اوری وغارت محکومه ونمیتونن گردن کسی عکس العمل روبیندازند

  • ناشناس
    14

    خدا قوت

  • آرش
    6

    پول این موشکها رو نیروگاه میساختید مردم بی برقی نکشن

  • ناشناس
    4

    😂😂😂😂

  • فرج
    6

    اصلا چندمیلیون موشک زده .خب چی شده؟ چه خسارتی وارد شده ؟ باکندن یه شکوفه گلستان ازبین نمیره !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      همش تبلیغات ست و مصرف داخلی دارد

  • ناشناس
    3

    در دکترین دفاعی ارتش های پیشرفته جهان هیچ موقع انبوهی از موشک ها و پهبادها را به سمت مواضع دشمن شلیک نمی کنند که تعداد معدودی از آنها بتواند از سامانه های دفاعی دشمن عبور کند (چونکه این اقدام هدر دادن منابع مالی هنگفت جهت هدف قرار دادن یک هدف کوچک و ناچیز است) بلکه موشکهایی تولید می کنند که هایپرسونیک و فراصوت باشند و سامانه های دفاعی دشمن نتوانند آنها را رهگیری و منهدم نمایند و پهبادها و جنگنده بمب افکن هایی تولید می کنند که رادارگریز باشند و رادارهای دشمن نتوانند آنها را ردیابی نمایند.

  • ناشناس
    3

    ماکه ازدنیای بیرون خبرنداریم. ولی میدونیم شماهم دروغ میگید

  • ناشناس
    2

    شبکه خبر خووودشو نصف کرده تا بگ پونصد موشک پهباد داغون کرد اسرائیل رو لامصب توی کلیپ های شبکه خبر خودتان ۹۹ درصد پت پت داره رهگیری م

  • ا
    43

    ماشاالله به اسزائیل چقدر جان فدا تو ایران داره یه مشت ۰۰۰۰۰۰ ( هرکس کلمه مورد نظرش را بگوید) که ارزش هر نام نهادن بر آنها توهین به آن نام است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      نمی فهمی ماطرفدارمردم هستیم چیزی که شمادرگیری پایه ها شعور فهمش روندارید سهمیه ورباودیرکرد اغاکشوررونابود کرده

    • ناشناس
      5

      اره جان فدا داره تا چشم تو در بیاد

    • 4
      4

      من طرفداردوکشورهستم اینجوری افراط گری هم ازبین میرودودست کثیف اجانب برای اتش افروزی وبه بدبختی کشاندن مردم قطع میشود ومیره تومملکت صاحب مرده خودش وبه مردم گداشده ی خودش میرسه وتوجیه نمیتونه بکنه غلطاشو

    • ناشناس
      1

      حتی مردم هم برای شما مهم نیست جناب سیاست زده

  • ناشناس
    5

    جنگ اعراب و اسراییل ربطی به ایران و ایرانی ندارد !
    اعراب دورترین نسبت را هم با مردم اریایی ایران ندارن و غیراز بدبختی هیچ سودی برای ایرانیان نداشته اند
    بذارارید بجنگن همدیگرو نابود کنند چرا پول مردم نیازمند ایران را خرج این اعراب می کنید؟!
    مگر ملت ایران هیچ سابقه تاریخی ملی و هیچی نداره که شما به اعراب چسبیده اید؟؟؟؟!!!
    بس کنید
    ملت راضی نیستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نمیدونم حاجی مستندشو دیدی یانه قشنگ فیلمش بودزمین هارومیخریدند چراباید بریم چندتاکشوردیگه بخداداروندارکشورروداده بودند تونل که کلیپاش میاد خاک میکنند وخمپاره که کشف شد چرااااااااااا جای خالی سازمان ملل وگفتگواینجاواقعاحس میشه گوشت قربونی این درگیری مسخره فقط ایرانیها هستند

    • ناشناس
      2

      فقط نفع این کشتار و جنگ را ابر قدرتها میبرند و ملت ها و مردم عادی را به فنا میدهند

    • ناشناس
      1

      اگه هست بدین خودمردم ما بخورند مگه مردم غربه اند یاچلاغند ازدارایی خودمون نمیتونم بخوریم

    • ناشناس
      9

      فقط به آمریکا و انگلیس مربوط هست که این را تاسیس می کنند و هم پشتیبانی که کشورهای منطقه از جمله ایران تجزیه کنند؟!!! اینجا بزرگانی دارد که اجازه نمی دهد مانند سرخپوستان شوند و این جدای از اسلام هم هست که مظلومیت مسلمان را دیدی که دارد ظلم و جنایت و کشتار می‌دهد باید حمایت شود هیچ دنیا که بیدار شده شما هم بیدار شو

  • ناشناس
    2

    دلار بالا رفت .بدبحال مردم ایران

  • ناشناس
    4

    با این موشک کاغذی نمی توان ادعای حزب‌الله را ثابت کرد.سید حسن نصرالله هدف بعدی اسرائیل است

  • ناشناس
    2

    عجیبه نوار غزه درس عبرت نشد!!! حالا باز فشفشه در کردن ! این تانیاهو عقل نداره یهو میزنه از زن و بچه همگی را قتل عام میکنه!با اینکارا ی بیهوده صرفا تعداد شهدا را بالا میبرید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      شایدباورنکنی ولی میخوان که مردم کشته بشن تفکرات التقاطی ذوب شده ها مثل اوانجلیکال های سابق خواهان نابودی درجهانه شروع این جنگ وزدن کشتی وپالایشگاه ونیروگاه ایران قطعا دیگه جنگ اول بااسراییل وامریکا نیست باید منتظریک جنگ داخلی وقحطی وبرگشت به زمان حجرتوایران بود چون مردم دیگه همدیگه رومیبلعند همین الان روزانه تمام اصناف برای اعتصاب واعتراض میان بیرون وسانسورمیکنن کشوری که خودش باگ داره خودش انحراف ازهمه نظرداره وواجب المحاکمه است

  • ناشناس
    35

    نابودی اسرائیل آرزوی هر انسان آزاده وباشرفی است وماملت آزاده ایران بزرگترین آرزوی ما نابودی اسرائیل است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      من هم ایرانی وهم باشرف وهم متدین هستم وراضی به این جنگ ونابودی هم نیستم وقتی میزنید عکس العمل نشون میده طبیعیه صلح وزندگی مسالمت امیزدرکنارهم خوبه اینجوری بهانه هم نیست وفضای رشد وگفتگوهم میشه وجنگ دوستی زدایی میشه

    • ناشناس
      1

      توباشرف وازاده برولبنان

    • ناشناس
      0

      هیچ انسان با ایمان و با شرفی آرزوی مرگ دیگری را نمی کند حتی آن شخص خدا ناباور باشه تا چه رسد به کسانی که با اعراب فامیل خونی هستند و دکان ادیان خاورمیانه را تاسیس کرده اند.......در ضمن اردن و مصر هم با اسرائیل هم مرز هستند و سنی مذهب و اخوانی مثل حماس و بقیه فلسطینی ها،چرا آنها به طرفداری از حماس، راکت پرانی نمی کنند،چرا حزب آقای نصرالله خودش همیشه نخود هر اشی می کند...آیا از ملت و دولت لبنان اجازه گرفته که لبنان را دوباره ویران کند؟؟؟

  • ناشناس
    3

    خوب لبنان هم به سرنوشت غزه دچار شد

  • ناشناس
    0

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس
    3

    پس میگن اسراییل با صد جنگنده همه ی سکوهای موشکی رو نابود کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      این هم ازپیروزهای مقاومتشونه ازکیسه خلیفه میبخشن دیگه انتقام فوادقندی بوده

  • آریا
    2

    عاموبسه خودتونومسخره کردید
    هی اینجامیگیدمرگ برای اسراییل درعوض اسراییل حرف نمیزنه وهی براتون صاف می‌کنه
    خفه شیددیگه

  • ناشناس
    6

    وقتي داریم هزینه های جنگ لبنان وغزه وسوریه وفلسطین ویمن را می‌پردازیم نتیجه آن می‌شود تورم وگرانی وفشاربه اقتصاد کشور

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ماله کشیه اصل فشارسپروسنگرکردن مردم برای زمین فروخته وکودک دزدی وتحریک وحمایت ازحمله به کشتی اقتصادوسوخت ملتها نیست اصلش رباخوری وسهمیه ووعاظ مفت خوروسهمیه بازیه

    • ناشناس
      2

      بی سواد

  • ناشناس
    0

    تواهل کجایی من ایرانیییییییییییییییییییییییییییم

  • ناشناس
    1

    تمام این جنگ ها سر چای دبش هست .اینجا اختلاس .بعد مدعی بهشت .خنده داره

  • ناشناس
    5

    اگر کشورهای عربی سفت سخت از فلسطین حمایت کنند دیگه اسراییل اهمیتش را برای امریکا از دست میدهد چون نفت کشورهای عربی پشتوانه دلار است حمایت از کویت و پایان دادن به جنگ تحمیلی در همین راستا بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نمیکنه دانشمندان ومدیران وتجاراسراییلی هستند حتی درخودروسیه المان نازی باشوروی میجنگید بااینکه هم نظرامریکا بود بهش حمله کردند این بادشکم بده ها که جای خوددارند

    • ناشناس
      0

      آنها از فلسطین حمایت می‌کنند ولی از احمق ها خیر.
      حماس با کدام توان نظامی و با چه هدفی جنگ را شروع کرد. یک آدم عاقل پاسخ دهد

  • ناشناس
    2

    برای دوستان صهیونیست و افسران جنگ روانی و رباط های فیک امروز روز بدی بود شکست خوردید هم شکست اطلاعاتی هم نظامی هم در جنگ روانی
    دبگه امروز چیزی برای قانع کردن طرفدارانتون ندارید امروز دبگه دروغ پردازی و عوام فریبی هم اثر نداشت
    امروز روز شما نبود!!

  • زنده باد ایران
    5

    دمشونم گرم .اسراییل تو خواب هم نمیدید که پهپادهای حذب ا... تا ۱۵۰۰ متری تلاویو هم برسه
    الان هم مطمعن باشن اگر باز بخان به لبنان مشغول بشن ایران و یمن چنان سورپرایزشون میکنن که تشتکشون بپره.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسرائیل با صد فروند هواپیما حزب‌الله لبنان را بمباران کردند.
      حمله هوایی دقیق هستند. شما خیلی کودکانه فکر میکنید که حزب اولا با اسباب بازی حمله کرده

  • ناشناس
    0

    از فردا متاسفانه لبنان مثل غزه با خاک یکسان میشه . فعلا اسراییل نامرد پیروز میدان است متاسفانه

  • ناشناس
    0

    اصلا لبنان دولت،صاحب و ارتش دارد یا نه؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اگر بنا به گفته حزب ا... اسرائیل دروغ می گوید پس نشست اضطراری کابینه لبنان برای چی بوده است؟ کابینه لبنان که دیگه دروغ نمی گوید؟

  • ناشناس
    0

    وقتی این گروه‌های بدون دولت رسمی و قانونی در خاورمیانه ،حتی یک گلوله هم شلیک کنند،دل تمام ایرانی ها می لرزد،چون پول انرا باید مردم ایران بدهند و حتی پول خرابی هایی که اسرائیل به وجود می اورد،مگه یادتان رفت که با پول ایران لبنان ساخته شد؟؟؟

  • ناشناس
    0

    چه خوش است نسيم باد صبحگاهي
    كه درد شب نشين ها را علاج كرد
    عالي بود تلاش كنيد عالي تر هم مي شود
    راستي قراربود لبنان به عصر حجر برگردد چه شد

  • ناشناس
    1

    چه خوش است نسيم باد صبحگاهي
    كه درد شب نشين ها را علاج كرد
    عالي بود تلاش كنيد عالي تر هم مي شود
    راستي قراربود لبنان به عصر حجر برگردد چه شد

    نظرات شما -
    • م
      0

      نیازی نیست زحمت بکشه اسراییل با همین تهدیدی که کرده کلی یه اقتصادشان ضرر رسوندن چرا بیشتر هزینه کنه؟؟ عقل چیز خوبی هست که امثال شما متاسفانه ندارید و با تعصب بیجا و تشویق به جنگی که حتی خودتون میترسید نزدیکش بشید و از دور دارید تشویق میکنید منطقه رو به آشوب کشیدید

  • ناشناس
    0

    متاسفانه به طور کاملا مشخص عملیات قدرت بازدارندگی نداشته و به اهداف از پیش تعیین شده نرسیده است به نحوی که خود سید حسن نصرالله به صورت تلویحی نیز به ان اشاره کرد.
    حمله با کاتیوشا به جنگ جهانی دوم بر می گردد که بیشتر به شوخی تبدیل شده است.
    این گونه عملیات ها متاسفانه کارکرد معکوس داشته و اسراییل را بیشتر در موضع قدرت قرار داده و با مظلوم نمایی به عنوان قربانی، مجوز تجاوز بیشتر را در جامعه بین المللی به عنوان حق مشروع خود عنوان می نماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد